Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Valérie
Stahuis
Hallo,Is er iemand die weet hoeveel het kost om in het stadhuis van Brugge te trouwen?Groetjes, Valérie
Andere Reacties: 5 4-10-2006 21:52:57

an
trouwbeurs Hasselt
hallo,Weet er iemand wanneer de trouwbeurs is in Hasseltgroetjes
Andere Reacties: 3 4-10-2006 21:12:52

Saskia
geschenkjes voor genodigden
Hallo Ik ben opzoek naar mini wc of lavabootjes. Wij zijn nl. zelfstandig in de sanitaire sector, en zouden graag zo'n kleine dingetjes vinden en eventueel onze namen op laten drukken. Hopelijk kan er mij iemand helpenalvast bedankt
Andere Reacties: 3 4-10-2006 18:16:13

Ewalda
Fotograaf Aldelhof
Heeft er iemand ervaring met fotograaf Aldelhof uit Tessenderlo?Groetjes,Ewalda11/08/07
Andere Reacties: 2 4-10-2006 10:03:31

patricia
goedkoop vervoer
heeft er iemand een goed idee om goedkoop en zonder al teveel mensen lastig te vallen je naar het gemeentehuis te vervoeren ? eerst dacht ik aan een ceremoniebus maar dat is boven ons buget , ieder zijn eigen auto maar dan moet je wel chauffeurs hebb...
Andere Reacties: 5 3-10-2006 21:15:31

patricia
om hoe laat ?
denk je dat het mogelijk is om te trouwen rond 4 uur of 5 uur voor de wet ? of zijn daar bepaalde uren aan verbonden . wij zijn van limburg
Andere Reacties: 5 3-10-2006 20:58:27

Karen
Vervoer: Weet er iemand een nieuwe S-mercedes
Hallo bruidjes,Voor ons komt het allemaal stillekes dichter bij! Maar wij hebben nog geen vervoer!Wij zijn op zoek naar een nieuwe S-klasse van Mercedes en liefst ne zwarte! Is er iemand die zo ergens eentje weet zijn? Of die ons kan helpen?Groetjes,...
Andere Reacties: 1 3-10-2006 15:54:13

Caroline
cadeau ouders
Hello,Heef er iemand een origineel idee om als cadeau te geven aan onze ouders tijdens de misviering? Wordt dat nog gedaan?grtz Caroline
Andere Reacties: 1 3-10-2006 10:08:31

Ann
vervoer bruid: koets?
Hallo bruidjes!ik zou graag in een koets vervoerd worden. Heeft iemand hier ervaring mee? En waar vind ik informatie over bedrijven die koetsen verhuren? Wij zullen trouwen in de streek van Kortrijk.Groetjes,Ann
Andere Reacties: 6 3-10-2006 9:04:29

Ann
kostprijs feest
Hallo iedereen,wij hebben intussen bij verschillende feestzalen geïnformeerd. Nu hebben we een mooie zaal gevonden. De ganse avond (aperitief,eten,drank tijdens en na eten, versiering zaal ed) zou ons 65 EUR per persoon kosten (enkel DJ en drank...
Andere Reacties: 15 2-10-2006 21:34:17

Sarah
Aan Inge, 14 10 2006
Hoi Inge, ik wa inderdaad bij jetty aan het passen van 10 tot 11.15.IS ook wel heel toevallig!! Jij had een marylise denk ik he.Wanneer trouw je en ook in Melsele?Groetjes, Sarahvandamsarah@hotmail.com
Andere Reacties: 0 2-10-2006 19:04:58

Angelique
Linea Raffaeli
Hey,Is er soms iemand die mij kan zeggen in welke prijsklasse deze jurken liggen? Vind je die ook bij Mia Monte in Zottegem?Bedankt Angelique
Andere Reacties: 10 2-10-2006 17:59:46

pascale
aan Mieke bruidegomspak
Dag Mieke,Ik heb er al van gehoord van die dod's winkels.Toen mijn ventje zijn vriend zei om samen met hem naar dods te gaan dacht ik zo van,nee hé!Hij zei dan ook van vond je mijn kostum niet mooi wat ik aan had voor dat feestje.(communie van z...
Andere Reacties: 3 2-10-2006 17:12:01

Evelien
Help!!!de tafelschikking!!!
hey,ik zit met een probleempje!Mijn ouders zijn gescheiden en komen echt niet goed overeen. Wij hadden heel graag gewerkt met een eretafel maar wij zijn echt bang dat dit volledig in het 100 zal lopen. Mijn pa heeft zelf ook al gezegd dat hij niet na...
Andere Reacties: 6 2-10-2006 12:11:20

Dominique
Help! mijn schoonfamilie doet onnozel :-(
ik moest normaal zaterdag bij Mia Monta mijn kleed gaan passen, maar vrijdag belden ze af om te zeggen dat Nicky Vankets nog steeds de stof voor mijn jurk niet had doorgestuurd. Er zat een fout in de eerste stof en gelukkig hadden ze het gezien. Nu g...
Andere Reacties: 4 2-10-2006 11:01:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...