Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

patricia
gemeentehuis boekje
wie van jullie trouwt ook alleen voor de wet en heb je ook al een idee om zo'n boekje te maken zoals er misboekjes zijn maar dan voor het gemeentehuis , ik zou graag dat het daar ook wat gezellig wordt niet enkel op 10 min buiten wie kan me daarbij h...
Andere Reacties: 7 8-10-2006 14:01:06

Tine
Ceremoniemeester Erik Beck
Hela,Wij hebben net vastgelegd met Erik Beck... Welke reacties hebben jullie al gehoord over hem?GroetjesTine 050507
Andere Reacties: 3 8-10-2006 9:44:19

Katleen
Ceremoniemeester Wuyts-De Vooght
Hallo allemaal, heeft er al iemand samengewerkt met ceremoniemeesters van Wuyts-De Vooght (Peterceremonie)? Groetjes Kate
Andere Reacties: 1 7-10-2006 20:22:22

Katleen
Mia monta & Boetiek Maya
Hallo medebruidjes, heeft er iemand van jullie ervaring met de bruidswinkels Mia Monta & Boetiek Maya? Groetjes Kate
Andere Reacties: 4 7-10-2006 20:20:15

valerie
domicilie veranderen
Zijn er nog mensen onder jullie die hun domicile zullen wijzigen of gewijzigd hebben om zo in een andere gemeente voor de wet te kunnen huwen? Hoelang op voorhand moet dit, en welke kosten hangen daaraan vast?Groetjes, Valérie
Andere Reacties: 7 7-10-2006 18:44:14

chantal
kousenband
Hallo ,Ik ga zeker en vast een kousenband aandoen op onze grote dag .Nu heb ik mij door enkele vriendinnen laten wijsmaken dat het traditie is dat deze op het avondfeest per opbod verkocht word . Weten jullie er iets meer van ?
Andere Reacties: 2 7-10-2006 16:26:20

K
Aantal huwelijksuitnodigingen en bedankingskaartjes
Hallo,Mag ik even polsen hoeveel huwelijksuitnodigingen jullie ongeveer bestellen? Mag ik ook even polsen of het aantal bedankingskaartjes dat jullie achteraf versturen, overeenkomt met het aantal uitnodigingen? Of is dit een foutieve redenering?Ik v...
Andere Reacties: 3 7-10-2006 12:32:12

Angelique
Uitnodigingen
Hoeveel maanden op voorhand bestellen jullie de uitnodigingen??Wij zouden ze waarschijnlijk bestellen bij Ava en daarna laten drukken!Kan iemand mij helpen??Alvast bedankt!!Angelique
Andere Reacties: 3 7-10-2006 11:55:08

Tamara
bewogen dagen achter de rug
Amai, hebben wij bewogen dagen achter de rug. Vorige week zaterdag ging ik mijn trouwkleed nog eens gaan passen. Ik had dit eind augustus gekocht op aandringen van mijn moeder en schoonmoeder, maar had er serieus mijn twijfels over. Ik had dit gekoch...
Andere Reacties: 7 6-10-2006 12:36:38

pascale
hoeveel?
Hey,Ik heb weer een vraagje.Tis allemaal wat zelf zoeken om er toch nog een redelijke prijs van te maken.Maar nu zitten we in een discussie.gisteren waren we aan het praten en aan het regelen of we de receptie zelf zouden kiezen of hetgeen de zaal h...
Andere Reacties: 4 6-10-2006 10:40:08

Saskia
marsepein figuurtjes
Hoe Weet er iemand waar ik marsepein figuurtjes kan laten maken om aan de gasten te geven op het avondfeest. Wij zouden graag een eigen ontwerp laten maken. Ik ben uit west vlaanderen Dank bij voorbaat
Andere Reacties: 2 6-10-2006 10:27:50

Saskia
champagneglazen met namen bruidspaar
Hoi Weet iemand waar ik champagneglazen kan vinden waar ze onze namen kunnen op aanbrengen??? Ik kom uit West VlaanderenAlvast bedankt
Andere Reacties: 4 5-10-2006 20:11:56

Ann
Herfstbruid
Hallo bruidjes!Wij gaan trouwen op 3 november 2007. In het begin wilden we graag trouwen in september, maar aangezien er niet meer zoveel zalen vrij waren hebben we voor deze datum gekozen. Is er nog iemand van jullie die in november van dit jaar of...
Andere Reacties: 10 5-10-2006 17:47:58

Rebecca
Dilemma bruidskindjes, ringendrager
HoiIk heb een dilemma. Mijn broer heeft een dochtertje. Zij zal 5 zijn tegen de trouw. Ik had haar graag als bruidsmeisje, maar door omstandigheden zit de kans erin dat het niet zal gaan.Daarom heb ik aan het jongste dochtertje van mijn neef gevraa...
Andere Reacties: 3 5-10-2006 12:29:56

Van Daele
Aan Debra
Hallo Debra,Ik heb je vorige week een e-mail gestuurd met een aantal vragen, mss heb je er al op gereageerd maar daar mijn computer thuis het begeven heeft kan ik mijn e-mail niet meer controleren.Als je dit berichtje leest, kan je mss een mailtje st...
Andere Reacties: 1 5-10-2006 9:12:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...