Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sandrine
eigen geloftes,
hoi, ik hb net mijn gelofte officieël op papier gezet. mooi geschreven,met mooie tekeningen erop aan de rand en wat hartjes tussen de tekst :) nog 190 dagen te gaan voor de grote dag,is dit niet te vroeg omnu al bezig te zijn met je geloftes??? ...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2013 21:09:49

Marieke
Trouwringen station Antwerpen
Hallo Wij zijn gaan kijken voor trouwringen in het station van Antwerpen bij de juweliers. Heeft iemand daar ervaring mee want het leek mij maar raar. De persoon in de winkel toonde ons ringen van €700 elk maar zei dat ze samen €500 kosten... Ik w...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 4-9-2013 20:13:35

Tatjana
Vrijgezellen was een ramp
Zoals de titel het al zegt, mijn vrijgezellen was een ramp. Mijn beste vriendin (en getuige) had de taak gekregen om deze te regelen. Ik had uitdrukkelijk gezegd dat ik niet verkleed wou worden en niet een hele dag van alles ging verkopen.  Zate...
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2013 19:55:56

Stephanie
Kasteel Blauwhuis Izegem
Hallo iedereen, Wij trouwen in de zomer van 2014,regio west-Vlaanderen.onze datum hangt nog af van de beschikbaarheden van sommige zalen.Heeft iemand ervaring met het Blauwhuis?De locatie vind ik top,de orangerie (waar het feest dus effectief zou d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-9-2013 19:52:07

Greet
bloemen van de markt?
Zijn er bruidjes onder jullie die hun bloemen voor in de feestzaal van de markt halen? Wij zouden onze vaasjes voor op de tafel zelf vullen om de kosten te sparen. Het bruidsboeket komt uiteraard wel van de bloemist.
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2013 19:29:31

Marieke
Kostuum Skyfall
Hallo iedereen Mijn verloofde zou graag het kostuum van James Bond hebben van Skyfall. Het donkerblauwe met zwarte revers. Weet iemand waar wij dit kunnen laten maken? Bedankt! Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 4-9-2013 19:17:57

chris
fotootjes
nu het fotoalbum ook af is, kan ik hier ook wat fotootjes posten van onze trouw. Spijtig genoeg is het zo rap voorbij gevlogen, maar we hebben ervan genoten. bedankt aan iedereen hier voor de tips, info, ideetjes....... .ik hoop dat de link werkt. X...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 4-9-2013 19:03:09

kathleen
gezocht
iemand een staander voor een banner te koop?
Voorbereiding Reacties: 7 4-9-2013 17:08:44

Dorothy
vermenigvuldigen echt nodig ?
Hoi bruidjes, Ik twijfel of we na onze openingsdans wel zouden vermenigvuldigen. Mijn vader is recent gestorven en dat gaat veel te gevoelig/pijnlijk zijn voor me, om dan alleen met mijn schoonvader te dansen. Ik dacht daarom om na onze openigsdans ...
Openingsdans Reacties: 11 4-9-2013 16:07:34

Jolien
Kerkje Bokrijk
Dag allemaal, Wij zoeken nog een locatie voor ons kerkelijk huwelijk.We denken aan het kerkje van het openluchtmuseum in Bokrijk. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ceremonie Reacties: 2 4-9-2013 15:59:24

John
muziek
op welk liedje zijn jullie de feest-eet zaal binnen gekomen en op welk liedje is de taart binnengekomen? wij zoeken iets speciaals dat niet overal aan bod komt dus bv geen lac du colemara enz. alvast bedankt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 4-9-2013 15:54:59

sandrine
trouwen voor de wet
hoi, gisteren kreeg ik te horen dat je je geboorteakte nodig hebt om te trouwen,daarnet zag ik op internet dat je enkel je identiteitskaart nodig hebt. weten jullie of je je geboorteakte nodig hebt om wettelijk te trouwen?? we trouwen niet voor de k...
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2013 15:07:12

Silke
Vilt-ideetjes
Hallo! Wij werken niet met enig thema op onze dag, maar het leek ons wel leuk om een rode draad te creëren doorheen de festiviteiten. Daar ons 'ringboeketje' (van de vilten bruid) in het vilt zal zijn, leek het ons wel leuk om over het vilt te...
Ceremonie Reacties: 3 4-9-2013 14:58:15

stephanie
VINTAGE WEDDING
Hallo Iedereen, Ik ben op zoek naar Vintage herenkledij voor ons huwelijksfeest. kan je dit ergens huren? Wie heeft er tips of suggesties? Het zou de bedoeling zijn dat de mannen van de Familie ( 6 mannen) allemaal hetzelfde vintage kostuum dragen ...
Kledij - Suite Reacties: 0 4-9-2013 14:35:20

stefanie
Wanneer trouwen na verloving?
Hallo, ik zit even met een vraagje. Mijn vriend heeft mij 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd, maar wij zouden wel maar willen trouwen in de zomer van 2015... Is dit te lang na onze verloving, of wordt er verwacht dat je het jaar nadien trouwt? W...
Voorbereiding Reacties: 17 4-9-2013 13:16:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...