Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sandrine
huwelijksdatum reserveren
hoi, zoals de titel het em al zegt, EINDELIJK is onze datum gereserveerd. 14/03/2014 omtrent 11u45 hebben ze een plekje gegeven voor ons in hun agenda. begin februari dus nog ruim anderhalf maand voor onze dag gaan we ze vastleggen. is dat niet te ...
Ceremonie Reacties: 7 6-9-2013 13:33:31

carla
Kasteel Oudenberg Geraardsbergen
Iemand onlangs getrouwd in Kasteel Oudenberg? wat zijn jullie ervaringen?
Locatie Reacties: 2 6-9-2013 12:45:04

Sofie
Waar een niet-alledaagse trouwjurk?
Wij trouwen na een relatie van meer dan 13 jaar en hebben 2 kindjes die al in de lagere school zitten. Tot nu toe hebben wij al alles in de omgekeerde volgorde gedaan. Ik ben dus niet zo een alledaagse bruid. We gaan ook geen trouw doen met alles ero...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-9-2013 11:44:48

Elen
naamkaartjes voor tafelindeling
Hi Bruidjes, gommetjes en anderen ;-) ik ben bezig met het overig drukwerk en zit nu weer vast op de naamkaartjes voor op de tafels. Dus waar iedereen juist moet zitten aan tafel. Ik weet dak al een heel discussie heb gehad met mijn schoonouders ove...
Voorbereiding Reacties: 12 6-9-2013 11:40:47

Sofie
Feestzaal Paul de Pierre?
Heeft iemand ervaringen met deze feestzaal. Pluspunten voor ons zijn: geen vast pakket, alles kan op maat, mooie zaal, mooie tuin en dichtbij. Minpunten: weinig parkeerplaats en de zaal is precies opgedeeld in 3 delen die met wanden kunnen opengemaak...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-9-2013 11:36:42

tessy
feestzaal gezocht ???
hallo iedereen , ik en mijn partner zouden willen trouwen op zaterdag 20 september 2014 , wij zijn op zoek naar een ideale feestlocatie , wij zelf wonen in elversele ( temse ) maar de feestlocatie mag max een 30 tal min van hier liggen , iemand sug...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 6-9-2013 10:43:31

Melissa
een strass ketting of hoe moet ik het noemen
beste meiden, ik ben opzoek naar een ketting met strasjes. iemand enig idee waar je dat per losse meter kan kopen? liefst in de buurt van dendermonde,aalst,sint niklaas. of ja gewoon oost vlaanderen :-pop de site www.hotfixsteentjes.nl onder str...
Ideeën Reacties: 10 6-9-2013 10:19:49

Kimberly
Locatie omgeving Herk-de-Stad / Alken / Sint-Truiden
Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een locatie voor onze fotoshoot in omgeving Herk-de-Stad, Alken, Sint-Truiden. We hadden iets van een kasteel, kasteelruïne of Rubens-achtige omgeving in onze gedachten. Iemand enig idee waar we dit kunnen do...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 6-9-2013 8:29:14

Sofie
Nog koppels die bouwen en trouwen in hetzelfde jaar?
Naar aanleiding van het topic van Kathleen kwam aan het licht dat zij ook in hetzelfde jaar bouwen én trouwen. Wij starten begin 2014 met onze bouw, om in juni te trouwen. Het wordt dus een druk en stressy jaar. Er werd ons vaak aangeraden om d...
Voorbereiding Reacties: 11 6-9-2013 7:54:50

Karen
Ceremoniemeester wel of niet?
Bruidjes en gommetjes, Lig in twijfel of ik al dan niet een ceremoniemeester zou nemen, ik vind het veel geld voor wat het is. Maar langs de andere kant zorgt het voor een stressvrije dag. Ik ben bang dat het heel moeilijk gaat zijn iedereen op de j...
Ceremonie Reacties: 16 6-9-2013 7:17:08

Hanne
WPC The Loft Hoeselt - Aanrader???
Hallo,  We zijn volop op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk! Ik vind een mooie zaal belangrijk, terwijl mijn vriend vooral het eten belangrijk vindt. Overal waar we kwamen, waren de prijzen dan ook erg hoog. Vandaag zijn we bij WPC The Lo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 6-9-2013 1:04:53

elien
Gezocht: kleine ceremoniebus!
Hey,  Wij zijn nog op zoek naar trouwvervoer…Maar aangezien we maximum met 12 personen zouden zijn, opteren we voor een kleine gezellige bus, waar je niet in een rijtje zit, maar naar elkaar kan kijken. Dus liefst zetels in een U-vorm ofzo...
Ceremonie Reacties: 7 5-9-2013 21:15:31

elien
livemuziek kerk
Iemand die ons tips kan geven of mensen kan aanraden die livemuziek in de kerk kunnen verzorgen? Graag iemand van regio West-Vlaanderen of eventueel Oost-Vlaanderen. Zou ook leuk zijn moesten er meerdere personen zijn (met muzikale begeleiding op pia...
Muziek - Live Reacties: 8 5-9-2013 21:10:02

sandrine
kappers (eventueel aan huis) kortrijk
hoi, wie weet goeie kappers zijn in kortrijk? ik twijfel om naar mijn gewone kapper te gaan de kreatos. kunnen ze ook mooie opsteekkapsels doen met half lang haar? ik wil graag dat mijn haar op en top in orde is op de grote dag. wie kan me wat aanra...
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 5-9-2013 21:07:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...