Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Romantische Schuur Regio Antwerpen Linkeroever ??
Wie kan mij helpen aub??? Ik ben op zoek naar een romantische schuur met eventueel een gezellige binnenkoer :-) Ik heb er eentje gevonden, hier kan je de foto's vinden http://www.verstandvanleven.be/Foto's De schuur met de verlichting en de koer me...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-9-2013 22:00:05

Leen
Witte paraplu's te koop
Dag bruidjes, ik verkoop 2 witte paraplu's in hartvormig ( niet gebruikt, nog in plastic) Aangekocht vr 20 euro per stuk maar verkoop ze voor 10 euro per stuk. Indien interesse mag je mailen nr vanleeuwenleentje@hotmail.com
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-9-2013 21:40:14

sanne
Ervaring gevraagd trouwlocaties Kempenhof, Vijf Linden, Optifest en 't Onderwerp Lommel.
Hallo allemaal Zijn er mensen die ervaring hebben met volgende zalen als feestlocatie: -Kempenhof Lommel -Vijf Linden Lommel -Optifest Lommel ' t Onderwerp Lommel ??? Alvast bedankt!!! Groetjes Sanne
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-9-2013 21:07:55

Katrien
Fotograaf omgeving Aalst
Dag DamesZoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een goede huwelijksfotograaf omgeving Aalst.Fotografen zelf mogen gerust ook reageren maar dan enkel als ze uit deze omgeving komen. Het ontbreekt me namelijk aan tijd om ver te rijden om naa...
Fotografie Reacties: 9 7-9-2013 18:59:20

Katrien
Fotograaf omgeving Aalst
Dag DamesZoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een goede huwelijksfotograaf omgeving Aalst.Fotografen zelf mogen gerust ook reageren maar dan enkel als ze uit deze omgeving komen. Het ontbreekt me namelijk aan tijd om ver te rijden om naar d...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 7-9-2013 18:56:56

kimberly
fotolocatie regio tielt, roeselare, koolskamp, torhout
hey, volgend jaar in april trouwen wij. Ons feest gaat door in kortemark. We zoeken nog enkele toffe locatie's. Zowel binnen als buiten. Weet er iemand een toffe locatie?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 7-9-2013 17:46:59

Nathalie
Schoenen
Nu ons huwelijk stilaan begint te naderen (juij :-) ) vroeg ik me af of jullie een extra paar schoenen voorzien? Ik heb nu 1 paar pumps maar wij gaan eerst foto's nemen en dan naar de kerk... Sowieso doe ik mijn platte schoenen mee (dit zijn wel bla...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 7-9-2013 17:32:37

cecile
Jurken Justin Alexander
Dag bruidjes, Ik heb oa interesse in de trouwjurken van Justin Alexander. Heeft er iemand ervaring met het bruidsparadijs in Merksem of bruidskleding lecoq in Lommel. Ik sta aan het begin van mijn zoektoch naar een jurk dus moet nog een beetje door...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-9-2013 16:50:28

Katleen
goede adresjes
Beste allemaal Onze trouwdag was een prachtige dag en ik wens jullie allemaal een even onvergetelijke dag toe! Op het forum heb ik heel wat informatie kunnen opzoeken en daarom geef ik op mijn beurt goede adresjes door: Issa Moda Hasselt: prachtige...
Voorbereiding Reacties: 1 7-9-2013 15:49:35

Evy
I found the dress!
Heb vandaag van de eerste keer mijn jurk gevonden. Ben samen met mijn mama gaan kijken bij Boutique Couture in St-Niklaas en twas boenk erop. Eerste jurken die ze nam waren allemaal super! Erg vriendelijk en qua prijzen vallen ze ook erg goed mee! Ha...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-9-2013 15:25:10

vicky
bellenblazers
hallo iedereen, even een vraagje, Ik heb in een winkel  heel goedkope bellenblazers gezien. toen kwam ik op het idee om die te gebruiken bij het naar buiten komen van de kerk als cadeautje voor de kindjes uit de klas van mijn kinderen. Nu vroeg...
Ceremonie Reacties: 3 7-9-2013 15:04:16

lien
uitnodigingen
Hallo, Gisteren heb ik mijn uitnodigingen ontworpen en mijn tekst geschreven en ik was echt super blij met het resultaat. Gisterenavond ze direct aan de vriend laten zien en hij vond het maar niks. Mijn tekst was te serieus en de kaart was te klassi...
Uitnodigingen Reacties: 2 7-9-2013 14:33:19

Melissa
699
Mijn teller is net onder de zevenhonderd dagen gedoken, ik begon hier met iets meer dan achthonderd, en ik schrik wel van hoe snel het gaat... Wat ik nu al heb: *Mijn getuigen/vriend zijn getuigen (beste vrienden, en een van mijn schoonzussen) *brui...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2013 14:30:05

chris
huwelijksreisfoto's
na enkele van onze trouwfoto's, hier een paar huwelijksreisfoto's. echt een aanrader om je kleed mee te doen op reis! Dan kon ik het toch nog een tweede keer dragen  ;) https://www.facebook.com/ines.deboeck/media_set?set=a.10201823473848166.1073...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 7-9-2013 12:48:00

Lentl
Snoep: hartjes / hosties met naam
Hallo Iemand een idee waar ik hartjes en/of hosties met onze naam en datum zou kunnen laten bedrukken voor ons huwelijk? Liefst budgetvriendelijk. Men idee is om na dessertbuffet/koffie een glazen pot op tafel te zetten met die snoepjes. Na het...
Ideeën Reacties: 4 7-9-2013 9:29:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...