Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
DIY
Hallo, ik heb al enkele super toffe DIY projectjes in mijn hoofd voor ons huwelijk. Echter, het blijkt nogal moeilijk om alle voorwerpen terug te vinden (basis knutselmateriaal in mijn ogen) hier in Belgie. Op Amerikaanse websites is er zoveel te vin...
Voorbereiding Reacties: 5 15-9-2013 17:15:41

Jozefien
Ceremoniewagens (Beetle en/of kevers)
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar zeker een 8-tal Beetles en/of kevers voor een huwelijk op 3 mei in West-Vlaanderen ( Kust). Kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt!!!
Ceremonie Reacties: 3 15-9-2013 16:37:41

sanne
Uitnodigingen - trouwkaarten
Dag allemaal! Ik weet dat ik nog veel te vroeg ben, maar ik zou toch al graag wat uitnodigingen 'ontwerpen' en al wat prijzen vergelijken. Waar hebben jullie je trouwkaarten besteld, laten maken? dankje! x
Uitnodigingen Reacties: 8 15-9-2013 15:41:42

sanne
Start zoektocht fotograaf.
Ik postte al eerder een berichtje over een geschikte fotograaf, dat was eerder 'verkennend'. Nu is het 'voor echt'. De datum ligt nu echt vast, en zijn dus op zoek naar een fotograaf op 6 september 2014. Ik heb natuurlijk al veel zelf opgezocht, ma...
Fotografie Reacties: 16 15-9-2013 15:37:47

Fien
fotobox
Beste bruidjes Op ons huwelijk hebben wij voor de tafelschikking gebruik gemaakt van fotoboxen waarin cartoons en foto's van ons zelf te bekijken waren. Dit was een witte fotobox die kon ronddraaien met 4 glazen plaatjes in om 4 foto's in te stoppe...
Ideeën Reacties: 4 15-9-2013 15:28:12

Nathalie
Verslagje van een super vrijgezellen!
Dag lieve bruidjes, Gisteren heb ik mijn vrijgezellendag gehad! Wat keek ik hier naar uit!! Ondanks de tegenslagen (heel veel mensen op het laatste afgezegd, wat minder weer) is het toch SUPER geworden! Deze week kreeg ik een lijstje met mijn benod...
Voorbereiding Reacties: 2 15-9-2013 10:28:02

lien
Leuke uitnodiging gezien
Ik heb op het forum hier een leuke uitnodiging gezien maar ik vind nergens terug hoe dit noemt en hoe je dit kan maken. Kan iemand mij helpen? Dit is de link naar het filmpje: http://m.youtube.com/watch?v=GnSEj47k6IA&feature=player_embedded&=&des...
Uitnodigingen Reacties: 5 15-9-2013 10:14:00

Charlyn
Kleed gevonden!
Dag bruidjes. Gisteren ben ik naar La Sposa in Roeselare geweest en ik heb er mijn kleed gevonden! Toen ik in de boeken mocht kijken was ik heel blij dat ze een van de kleedjes die ik het liefst zag hadden hangen, Ik heb dit gepast en erna nog wat v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-9-2013 9:52:24

Lentl
Budget Live muziek kerk
Bruidjes/gommetjes Ik heb geen idee welk budget je +/- moet voorzien voor live muziek in de kerk? geen volledig orkest, 1 instrument en zangeres, wat is de gemiddelde vraagprijs? gr Jill
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 14-9-2013 22:48:18

Milou
E&R Wedding in Beverlo-Dorp
Hoi allemaal! Heeft er iemand ervaring met bovenstaande bruidswinkel? :)xMilou
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 14-9-2013 22:10:52

Sofie
fotograaf - dilemma
hoi iedereen! eventjes jullie hulp nodig... Nu de grote lijnen (kerk, stadhuis, dj, vervoer) zijn geregeld is de zoektocht naar een fotograaf begonnen. Voor mij iets belangrijks, omdat ik zelf ook met fotografie bezig ben en dus kritisch ben. Je tro...
Fotografie Reacties: 10 14-9-2013 20:10:40

Annelies
te koop!
Mijn dag zit er jammer genoeg op, het was super! Na alles op te ruimen van het feest, heb ik een aantal dingen te koop staan. http://www.2dehands.be/listuser/4796742/?p=all&loca... Heb je vragen? Mail gerust! Groetjes Annelies
Voorbereiding Reacties: 0 14-9-2013 19:36:52

Annelies
13-07-2013
Hallo bruidjes Ik zal geen verslag schrijven, maar zal jullie laten genieten van de foto's van de fotograaf. Het was alvast een ontspannen ongelooflijke fantastische dag!! En idd de tip die veel gezegd wordt: genieten is de boodschap :) http://wedd...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 14-9-2013 19:01:06

sofie
vrijdag de 13de ;)
Hey allemaal!  sinds gisteren mag ik mezelf mevrouw noemen :) hoewel ik juffrouw verkies makom :D Wat een zalige dag zeg (behalve regen, dat was wat minder maar toch) ik ben geen expert in een verslagje te schrijven dus ga jullie dat ook bespare...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 14-9-2013 18:00:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...