Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annekatrien
nog iets afgehandeld :-)
Juij, huwelijkskaars is ook besteld! Dus nog iets om van mijn lijstje te vinken. Denk dak 't allemaal een beetje te rap doe want nu ga ik moeten wachten voor de rest tot ik weet hoeveel personen komen enzo! Heb ook nog even naar de zaal gebeld, we ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-9-2013 16:53:15

sanne
Feestzaal vastgelegd!
Hoera! Het allereerste 'vinkje' staat op mijn organisatielijstje! De feestzaal is vandaag vastgelegd en dus ook de datum! Het wordt 6 september 2014, feestzaal concordia te Peer. De zaal zag er erg gezellig uit, we werden echt supervriendelijk ontv...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 14-9-2013 15:56:36

Elen
gal spuwen - schoonouders!
Sorry jullie hiermee lastig te vallen maar het moet me even van hart... :-( Al maanden ben ik intensief bezig met mijn droomtrouw te plannen. Afspraken die wij gemaakt hebben in het begin over financiën: - mijn schoonouders betalen hun kant van ...
Voorbereiding Reacties: 13 14-9-2013 14:50:32

Silvy
Dansvloer- sticker
Wie weet waar ik een bedrukte dansvloersticker kan kopen/bestellen?  Ik heb deze stickers namelijk meerdere malen gezien hier bij foto's van getrouwde koppels. Zelf heb ik deze al eens op het internet gezien en kwam ik op prijzen van 95 - 1...
Voorbereiding Reacties: 12 14-9-2013 14:12:56

Veva
Fotoshoot Museum M?
Nog bruidjes (of ex-bruidjes dan vooral) die hun trouwfoto's in Museum M hebben gemaakt in Leuven? Ik zou graag wat voorbeelden van trouwfoto's daar zien. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar we zoeken nog een binnenlocatie, want zoals de vooruitz...
Fotografie Reacties: 4 14-9-2013 11:50:22

Vanessa
Fotograaf vastgelegd!
Hallo allemaal, we hebben gisteren onze fotograaf vastgelegd! Jeeuiiiij superblij. We hebben Kobe Vanderzande geboekt! Kan niet wachten.Wou even mijn blijdschap delen met iedereen!
Fotografie Reacties: 5 14-9-2013 8:04:17

Lentl
Videograaf - Huwelijkskaars - naamkaartjes
Twee dingen die we terug kunnen afvinken, vandaag heb ik de videograaf vast gelegd :-). En ook een sfeerlicht besteld, glas (vierkant) met twee bedrukte zijden.  De kaars moet je dan in het glas zetten.  de achterzijde is voorzien met ...
Voorbereiding Reacties: 2 14-9-2013 2:13:11

sandrine
vervolg scheonenjacht
hoi, ik heb eindelijk mijn schoentjes gevonden die ik wil. eerst naar de pronti geweest in kuurne :) de eerste paar schoenen,wit met een felle punt maar toch wat smal vooraan en een hoge hak :) ze hadden het maar in 36 en 40 te klein en te groot :p ...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 13-9-2013 23:26:48

Wendy
Ervaringen live muziek in de kerk
Graag wat ervaringen van koppels die live muziek in de kerk hadden! Dank je!
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 13-9-2013 19:45:25

Elen
Mijn SUPER-vrijgezellen
Hi Bruidjes en verwanten ;-) Wou even een verslagje neerpennen over mijn SUPER vrijgezellen 7 sept! Ik was super nerveus want ik had GEEN IDEE wat ze met mij van plan waren! Ik had gekozen voor een klein groepje (9 meisjes, mooi evenwicht, 4 van Leu...
Voorbereiding Reacties: 4 13-9-2013 17:45:18

Annemie
Openingsdans - les omgeving Mechelen
Hoi mede-bruidjes, Heb jullie een tip of ervaring ivm dansscholen of dansleraars in de omgeving van Mechelen? Het is maar voor een paar lesje hoor, want een jaar lang, zo ver krijg ik mijn aanstaande niet (heeft trouwens echt geen gevoel voor ritme ...
Openingsdans Reacties: 2 13-9-2013 17:36:27

Elen
Bridesmaids-giftbag
Voor degene die op zoek zijn naar leuke ideetjes voor een cadeautje voor een volwassen bruidsmeisje: ;-) 1. tanktops bedrukt met 'bridesmaid' - 'maid of honor' - 'mother of the bride' of "BRIDE" ;-) Leuk voor foto's te nemen bij kapster en make-up. ...
Ideeën Reacties: 7 13-9-2013 17:30:56

Wendy
Muziek voor het misboekje en de openingsdans
Wat vinden jullie van de volgende liedjes? - Céline Dion: Because you loved me - Yasmine: Diep in mij - Bryan Adams: All for love - Clouseau: Altijd heb ik je lief - Paul de Leeuw: Ik heb je lief - Gladys Knight: Licence to Kill - Shania T...
Ceremonie Reacties: 4 13-9-2013 16:16:50

Charlotte
Verslag van onze mooiste dag 06-09-2013
Hey, Na 7 dagen gehuwd te zijn wordt het eens tijd om een verslagje te schrijven. Wij wonen al 9 maanden samen, maar vonden toch dat we de traditie moesten volgen, dus zijn we elk naar onze ouderlijke thuis gaan slapen. Op donderdag namen we om...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 13-9-2013 14:55:54

Kim
Huwelijksreis/Citytrip romantisch, welness hotel?
Hoi allemaal! Degene die al getrouwd zijn, proficiat! De andere (wachtenden, zoals ik ;-) nog even geduld... Wij zijn op zoek om na onze trouw (04-04-2014) een viertal dagen weg te gaan. We hebben vier kindjes, dus een week ga ik niet zo goed aankun...
Huwelijksreis Reacties: 7 13-9-2013 14:36:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...