Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
prijs trouwjurk
Binnenkort zal ik bellen naar enkel bruidswinkels om een afspraak te maken. Aangezien je je kleed toch maar 1 dag draagt zou ik toch niet al te veel te geld er willen aan spenderen. Hoeveel moet je zo rekenen voor een trouwjurk rekeninghoudend dat je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 12-9-2013 20:07:37

Saar
Best. Day. Ever.
Na 442 dagen verloofd te zijn, was het zaterdag dan eindelijk onze dag. En wat hebben we genoten! Het was een prachtige zonnige dag vol liefde! De dag begon om 06:00u, met een douche en het gerief samenrapen voor de dag.  Iets voor 07:00u belde...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 12-9-2013 19:52:36

Sabine
Farah love
Beste bruidjes, Ik heb op de site van Farah Love in Zwijndrecht een mooi kleed gezien. Heeft er iemand van jullie ervaring met deze zaak? Alvast bedankt xx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2013 19:51:28

Beatrijs
Cortina, Grote Stove of Huyze Debaere?
Hallo, wij zijn ook volop bezig met de zoektocht en hebben opties op deze drie zalen. Iemand tips om het beslissen wat makkelijker te maken want zelf waren we nooit eerder op een huwelijk in deze zalen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-9-2013 19:42:59

Hannelore
korte bruidskapsels
Hoi, Ik heb al heel het internet afgekeken op zoek naar mooie korte kapsels voor een huwelijk. Heel kort is mijn haar niet, net tot op mijn schouders. Maar het is niet de bedoeling het op te steken. Toch zoek ik iets speciaals voor die dag, en als he...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 12-9-2013 18:55:51

Catherina
Budget-vriendelijk trouwen, bestaat dat?
Hey allen!! Wij proberen een budget-vriendelijke trouw te organiseren. Dat is zoiezo al niet makkelijk als er 50 mensen komen eten, en er op het avondfeest een 100tal mensen aanwezig gaan zijn. Nu zijn we op zoek naar een zaal rond Sint-Niklaas die...
Voorbereiding Reacties: 16 12-9-2013 18:55:08

Caroline
Weer iets om af te vinken!!!!!
Wij zijn vandaag onze trouwringen gaan kiezen en kopen bij Ines B in Lier... Een echte aanrader. Super vriendelijke vrouw. (Wij hebben wel niet Ines zelf gehad.) We krijgen 3 bakjes vol met ringen. En kregen een klein doosje waar we onze favorieten i...
Voorbereiding Reacties: 3 12-9-2013 18:37:29

Delphine
regenlaarsjes maat 42-43
Hoihoi, Gezien de voorspellingen voor zaterdag, en ik van die kleurige regenlaarsjes wel leuk vind voor op de foto's: weet iemand waar ik die in een grotere maat (42-43) nog kan vinden? Groetjes! Delphine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-9-2013 17:59:37

Anja
Goede dj regio Gent/Eeklo
Welke dj kunnen jullie aanraden in de regio Gent/Eeklo? Benieuwd naar positieve (negatieve) ervaringen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 12-9-2013 16:34:16

Anja
Mimosa Eeklo
Iemand ervaring met Salons Mimosa te Eeklo centrum?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-9-2013 16:04:19

Elen
Rijstzakjes
Hi Bruidjes, Mijn teller doe zot!! Nog 22 dagen te gaan and I'm freaking out! Nu wou ik vandaag een grote zak rijst gaan kopen en deze mooi proportioneren in kleine zakjes. Ik ga vragen aan mijn bruidsmeisjes om aan de uitgang te staan en deze klei...
Ceremonie Reacties: 13 12-9-2013 15:06:52

Paulien
Locaties regio Brugge-Roeselare
Hallo! Op 4 oktober 2014 zetten wij de grote stap, maar vooraleer we dit kunnen zijn we op zoek naar 'de' locatie. Wij hebben ondertussen al een bezoek gebracht aan De Roode Poorte en het kasteel van Loppem, maar toch hadden we graag nog wat andere l...
Locatie Reacties: 5 12-9-2013 13:45:35

Kelly
Kousenband en limegroen haaraccesoire te koop!
Hallo, We zijn ondertussen 2 jaar getrouwd en zijn mama en papa geworden van een flinke zoon, nu is het tijd om een paar spulletjes weg te doen. Zoals de titel het al zegt hebben we twee kousenbanden met een blauw strikje (ideaal voor het item...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-9-2013 13:16:36

Elsie
Nieuw...
Pas de site ontdekt maar ontzettend handig Mijn checklist aangevuld mt dingen waar ik nt aandacht en nu tiptop in orde Vraagje, kunnen jullie me even helpen? Zou mijn aanstaande uniek cadeautje willen geven...alleen weet nt wat... Ie heeft al zove...
Voorbereiding Reacties: 4 12-9-2013 13:05:24

Michele
zwaar teleurgesteld in Mia Monta
lieve mede-bruidjes en forumbezoekers pffff....nu moet het me toch van het hart. Ik heb nog steeds een kater van gisteren en we hebben nog maar 1 dag te gaan voor onze trouw. Gisteren hadden mijn mama en ik de laatste pas voor mijn trouwkleed. We kwa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 23 12-9-2013 10:46:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...