Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lentl
Dans vader
Bruidjes Graag had ik jullie mening gehad over de dans met men papa. Ik zou zo graag met men papa op het liedje van Marco Borsato 'Dochters' dansen, anderzijds is het voor men aanstaande ook een belangrijk moment met z'n mama, en is de muziekkeuze ...
Openingsdans Reacties: 8 18-9-2013 12:27:38

Lentl
ideeën bedankingen genodigden
Hallo bruidjes - gommen Zoals de titel het al zegt Ik wil de bedankingen op het feest zelf reeds aan de genodigden bezorgen. Ik zou deze bedankingen in een hartvorm op een tafel willen plaatsen, in combinatie met een bloemstuk in hartvorm met o...
Ideeën Reacties: 3 18-9-2013 11:37:04

Stéphanie
Fotolocatie
109 dagen zijn we al getrouwd. Maar wij moeten nog onze trouwfoto's maken. Ik ben nu op zoek naar een prachtige locatie. Binnen / Buiten... Het mag over het hele land. Iemand ideeën?
Fotografie Reacties: 4 18-9-2013 11:29:26

wendy
dankwoord en muziek= bedanking vrienden ?
hallo, zoals in mijn vorige post, misboekje is zo goed als klaar op een paar muziek keuzes na :-) na het dankwoord op het einde van de viering heb ik nog een muziek moment voorzien, zodat we ondertussen ook een paar bedankjes kunnen uitdelen. ik ...
Ceremonie Reacties: 0 18-9-2013 11:19:46

Eline
Trouwlocaties limburg
Hallo allemaal,  Mijn vriend heeft mij twee weken geleden ten huwelijk gevraagd en nu zijn we al enthousiast aan het uitkijken naar trouwlocaties voor onze viering en feest (liest zelfde plaats). Zelf zijn we van Lanaken/Bilzen. We zouden graag ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 18-9-2013 11:03:05

wendy
welk liedje waar in misboekje
hallo bruidjes, Mijn misboekje is zo goed als klaar maar heb nog een paar  vraagjes, Ik ga ze in verschillende post zetten anders loopt het een beetje door elkaar :-) teksten zijn allemaal ok, ben bezig met muziek keuze. heb een paar lied...
Ceremonie Reacties: 1 18-9-2013 10:59:57

Laura
Iemand getrouwd in gemeentehuis Herent?
Dag iedereen, Een praktisch vraagje: is er iemand van dit forum getrouwd in het gemeentehuis (nieuw gemeentehuis) in Herent? Wij trouwen daar binnenkort, en ik vroeg me eigenlijk af hoe dat nu gaat als de volgende mensen komen? Wij trouwen en meteen...
Ceremonie Reacties: 5 18-9-2013 10:13:45

Annina
Eretafel 13 personen...hoe oplossen?
Onze suite en wij samen tellen 13 personen... Het lijkt mij wat veel aan één tafel. Ik weet niet goed hoe ik dit moet oplossen, ik wil liever niet zo een hele lange cafetaria-achtige tafel hebben... Ik had gedacht om de getuigen, ouders en...
Voorbereiding Reacties: 9 18-9-2013 10:06:33

Vansteenbrugge
TROUW & TRENDS
Precies nog 2 maanden. Dus volop bezig met de voorbereiding! Bruidjes & bruidegoms, Voor mij net zo spannend als voor jullie. Ik ben niet bezig met mijn huwelijk. Maar wel met een nieuw trouwevent: TROUW & TRENDS! Het wordt geen klassie...
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2013 23:07:33

carin
ceremonie
graag zou ik wat informatie willen over toekomstige trouwbeurzen regio oost- vlaanderen?
Ceremonie Reacties: 4 17-9-2013 19:28:34

noortje
Verslag van onze dag!
Onze dag zit er ook al 3 dagen op.. De dag zelf is echt omgevlogen!! Foto's op mijn facebook (Heb het effe openbaar gezet, hoop dat de link klopt) : Namiddag : https://www.facebook.com/nnuyts/media_set?set=a.10151843704644347.1073741831.774049346&am...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 19 17-9-2013 19:08:51

Marieke
Cruise als huwelijksreis?
Hallo wij denken eraan om een cruise als huwelijksreis te plannen. De Middelandse Zee lijkt ons geschikt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ook als niet-huwelijksreis.Welke rederijen zijn best/goedkoop?Bedankt!
Huwelijksreis Reacties: 4 17-9-2013 18:48:35

Annina
SUPERDRINGEND! Welke muziek tafelafroeping suite en bruidspaar?
De titel zegt het al: wij moeten nog op zoek naar een liedje (stukje eruit) om onze suite aan tafel te laten gaan en eentje voor wijzelf. Voor de andere gasten denk ik niet dat dat gedaan wordt, of wel? Wie bezorgt ons dringend wat ideetjes?
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 17-9-2013 16:12:27

Annekatrien
Stadhuis Aalter
Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met de wettelijke trouw in Aalter. Word er daarna nog een glaasje voorzien of is het echt binnen en buiten? Bij mijn zus (maar zij trouwde in een kleine gemeente) kregen we allemaal een glaasje en vroeg mij...
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2013 15:45:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...