Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
enkel burgerlijk huwelijk
Hoi,Wij maken gebruik tijdens het burgerlijk huwelijk van muziek aangezien we enkel voor de wet trouwen.Nu vraag ik me af hoe lang het tekenen duurt. Ik heb een liedje van 3min49sec.Zou dit voldoende zijn of zou het te kort zijn?Kelly25/08/06 (nog 2 ...
Andere Reacties: 1 11-8-2006 12:01:45

Wendy
verslag trouw 5 aug
Lieve mede-bruidjesBen ondertussen al 6 heerlijke dagen gehuwd met de man van mijn dromen. Een verslag kunnen jullie vinden op www.forum.trouwen.com en dan bij'reeds getrouwd'Had ook foto's doorgemaild, maar die hebben ze er niet bij gezet. (missch t...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 11-8-2006 10:36:45

Vanessa
Kapper in de regio Duffel, Mechelen, Bonheiden...
Hoi,ben nog op zoek naar een goede kapper die op mijn trouwdag bereid is iets vroeger te openen en die op afspraak werkt. Ik heb sinds mijn verhuis naar Duffel al een aantal kappers geprobeerd. Ben van geen een echt super content, maar belangrijkst...
Andere Reacties: 3 11-8-2006 10:31:29

Cindy
Amateur fotograaf
Wij huwen op 6/10/2006 maar vinden geen amateurfotograaf. Ik heb geen zin om 800 euro en meer uit te geven aan foto's. Je mag maar een x-aantal foto's kiezen en de rest houden ze zelf bij. De fotograaf die hier in de omgeving de foto's doet doet alti...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 11-8-2006 10:09:01

Veroniek
Aan Ellen die trouwt op 9/9
Dag EllenWij zijn ook al eens langs geweest bij Barbara devriendt en vinden het een lieve mevrouw met mooie foto's. We zouden haar ook willen vastleggen voor volgend jaar.Laat je eens weten hoe het geweest is?!Want ik vind dat iets belangrijks stel d...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 11-8-2006 9:54:32

griet
bedankingstekst ouders
Hallo, Op het feest geven we al een cadeautje aan de ouders maar ik zoek nog een leuke tekst, gedicht om daarbij voor te lezen. Mag wat losser zijn dan in kerk.Kan iemand mij helpen. Griet
Andere Reacties: 0 11-8-2006 9:41:56

marga
wanneer bedankingen
ik heb een vraagje.aangezien we morgen trouwen heb ik een dringende vraag.weet er iemand wanneer de bedankingen voor de ouders en getuigen worden afgegeven?De een zegt direct na de speech voor het eten de ander zegt juist voor de openingsdans.wanneer...
Andere Reacties: 6 11-8-2006 9:19:24

Ellen
San Marco Village
Hallo iedereen, wij nemen als feestzaal san marco village. kent er iemand van jullie dat of al van gehoord?? alle reacties zijn welkom.. grtjs.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-8-2006 9:04:42

monica
Trouwjurk kopen in Belgie
Dag dames,Ik ben woonachtig in Nederland tegen de belgische grens (Essen), ik ga over een jaar trouwen. En nu zeggen heel veel mensen dat in Belgie de trouwjurken goedkoper zijn. Hebben jullie mischien namen van winkels in de buurt van Antwerpen wat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-8-2006 8:59:11

peggy
aan Carry ivw fotograaf
hey carry,wij zijn van Turnhout en hebben Jef Driesen als fotograaf genomen, we hebben verschillende van zijn werken gezien en die waren echt wel mooigroetjespeggy
Fotografie Reacties: 3 11-8-2006 8:06:21

lisette
proefkapsel lukt niet
Ik trouw 6 september en nu ben ik dus voor een proefkapsel geweest en dat was door een jonge kapster gedaan en was niet naar mijn zin, de ervaring ontbrak eraan. Ben later bij haar baas geweest en ook toen kregen we niet het gewenste resultaat.Ik wil...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 10-8-2006 22:39:54

Ellen
feestzaal Hof ter Buecken Buggenhout
Hallo,wij zouden als feestzaal Hof ter Buecken in Buggenhout kiezen. Heeft iemand daar al ervaring mee? Zowel positief, negatief als tips zijn welkom. Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-8-2006 22:21:02

annemie
christel boone
Iemand ervaring met Christel Boone? Hoeveel kost een jurk daar?
Andere Reacties: 4 10-8-2006 22:03:27

annabel
'de kus' tijdens huwelijksviering wanneer??
Hallo iedereenmisschien een stomme vraag, maar ik begin nu te twijfelen wanneer bruid en bruidegom elkaar tijdens de huwelijksviering mogen kussen. Is dat na de geloften of na de ringen ?Groetjes
Andere Reacties: 4 10-8-2006 21:48:37

Cindy
Feestzaal met open haard
Hallo! Wij zijn op zoek naar een romantische feestzaal met open haard in de regio West-of Oost-Vlaanderen om er te dineren of enkel te huren. Ook een gezellige hoeve/boederij komt in aanmerking (al zal het moeilijk zijn om daar een open haard te vind...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-8-2006 21:41:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...