Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Tweetalig misboekje
Hallo, Zijn er onder jullie nog koppels die een tweetalige mis (Fr-Ndl)zullen hebben? Waar zijn jullie opzoek gegaan naar vooral dan de Fr teksten? Alvast bedankt Groetjes Kate
Andere Reacties: 3 8-8-2006 8:49:27

Laura
Bruidskindjes
Hey bruidskoppels met bruidskindjes.Hopelijk kunnen jullie mij ideetjes geven. Ik heb 4 bruidskindjes, 2 jongens en 2 meisjes. De meisjes krijgen elk een mini bruidsboeket, 1 jongen draagt het ringkussen. Wat kan ik geven aan de 2de jongen om te drag...
Andere Reacties: 4 8-8-2006 8:21:17

Laura
Volgorde bruidskoppel en ouders
Hallo,kan er iemand mij vertellen in welke volgorde bruidskoppel en ouders staan aan de feestzaal om de wensen van de genodigden in ontvangst te nemen?
Andere Reacties: 2 8-8-2006 8:18:24

Vanessa
aan Lieve - kasteel van Lebbeke
hallo Lievewe zijn voorlopig niet bereikbaar via mail, maar hebben wel contact gehad met de zaal ondertussen, ik heb je vorige post ook gelezen en mijn licht is nu wel aan waardoor we zeker waakzamer zullen zijn. Toch bedankt als je toch nog wilt ma...
Andere Reacties: 1 7-8-2006 23:45:30

Liese
Catering
Hey! Wij trouwen volgend jaar in de Architect in St-Martens Lennik. Nu deze beslissing vast ligt, staan we opnieuw voor de keuze --> welke cateraar?!?Heeft iemand ervaring met Coeur d'Artichaut of J&M Catering, of meer algemeen met de Archit...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-8-2006 22:34:18

hilde
Verslag van onze wettelijke trouw!
Hoi bruidjes,ik loop nog steeds op wolkjes want zaterdag zijn we voor de wet getrouwd! Ons kerkelijk huwelijk is pas op 9 september maar omdat we te grote afstanden moeten overbruggen is onze wettelijke trouw dus een maandje vroeger doorgegaan.Ik dac...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 7-8-2006 21:42:08

Inge
tip : bedanking ouders
Hallo dames,In mijn zoektocht naar een mooie manier om onze ouders te verrassen vond ik mooie liedjes met heel warme teksten op http://www.weddingmusiccentral.com/GroetjesInge30/09/2006
Ideeën Reacties: 0 7-8-2006 21:27:58

Inge
bedankteksten ouders
Hallo bruidjes,Ik ben op zoek naar een warme tekst om onze ouders te bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben. We lezen de tekst van de boom en fluitist voor in de kerk maar wilden nog iets soortgelijks voor op het avondfeest.Heeft iemand in...
Ideeën Reacties: 1 7-8-2006 19:56:36

sadia
Gitaar
Hoi,Speelt iemand van jullie gitaar en weet je of You're my destiny van Lionel Richie mooi is met gitaar? Waar zou je de akkoorden voor dit liedje kunnen vinden? Enig idee, ik vind het echt een supermooi liedje en zou het jammer vinden als we het nie...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 7-8-2006 19:32:03

Lies
DJ factuur??
Hoi dames,wij waren op zoek naar een goeie DJ in de omgeving van Brugge. M'n ouders hadden een hele goeie op hun jubileum dus heb ik die even gebeld. Hij zegt dat hij geen factuur kan bezorgen omdat hij een artiestenstatuut heeft. Hebben jullie hier ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 7-8-2006 19:20:08

Wendy
ceremoniemeester regio Mechelen
Hallo allemaal, kent er iemand een ceremoniemeester in de regio Mechelen?Alvast bedankt!Groetjes,Wendy5/5/07
Ceremonie Reacties: 2 7-8-2006 19:18:14

Wendy
ceremo,
Andere Reacties: 0 7-8-2006 19:16:46

Katrien
oude (vervallen) schuur of hangar
Hallo,We zouden graag foto's laten maken in een oud fabriek, hangar of vervallen schuur of id.Wie weet zoiets gelijkaardigs in de buurt van Putte en omstreken?Bedankt!groetjesKatrien30/9/2006
Locaties - Fotografie Reacties: 6 7-8-2006 18:38:11

Katrien
visagiste
Hoi hoiWie kent er een goede visagiste in de buurt van Sint-Katelijne-Waver en omstreken?groetjesKatrien30/9/2006
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 7-8-2006 18:37:08

hannelore
geschenkje om de ouders te bedanken
Hallo, om mijn ouders te bedanken voor alles wat ze doen, wil ik hen graag een geschenkje geven. wie heeft een leuk idee??gr Hannelore
Ideeën Reacties: 3 7-8-2006 18:07:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...