Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
trouwkleed en trouwschoenen te koop
Sinds mei 2006 zijn wij gelukkig getrouwd en zou nu graag mijn trouwkleed verkopen samen met mijn trouwschoenen.Het trouwkleed is v
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-8-2006 13:39:57

valerie
broer of zus geen getuige
Vinden jullie het zo raar dat een broer of een zus geen getuige zou zijn? Mijn vriend zou namelijk z'n beste vriend als getuige willen. (z'n zus zal sowieso meter worden van ons eerste kindje) maar de schoonmoeder begrijpt ons niet hierin...Wat vinde...
Ceremonie Reacties: 12 10-8-2006 13:39:21

Veroniek
Fotograaf Gent
Dag allenWij zijn aan het uitkijken naar een fotograaf en we hebben een vrouwelijke fotograaf gevonden in Gent: Barbara Devriendt (www.huwelijksfoto.net).Heeft daar al iemand ervaring mee, of ken je iemand die daar ervaring mee gehad heeft. Positief...
Andere Reacties: 1 10-8-2006 13:21:09

Karolien
make-up regio Limburg
Volgend jaar treed ik in het huwelijksbootje. Ik ben op zoek naar iemand die me die dag mooi wil maken. Ikzelf gebruik amper make-up.GroetjesKarolien
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 10-8-2006 13:00:29

sabrina
dj van de waterhoek
Hallo , wij trouwen op 22/06 in de waterhoek in geetbets en wij zouden de dj van het huis nemen . Nu was mijn vraag of één van jullie ervaring heeft met de dj van ginder . alvast bedankt , sabrina
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 10-8-2006 12:22:38

Karolien
Fotograaf Limburg
Hallowij zijn op zoek naar een fotograaf. We hebben al enkele fotografen in ons hoofd, maar willen weten of deze goed zijn.- Werner Buttgereit (Zonhoven)- Studio Maurice (Beringen)Andere fotografen zijn ook van harte welkom!GroetjesKarolien
Fotografie Reacties: 13 10-8-2006 12:20:59

Karolien
Cermoniemeester regio Limburg
Halloop 06/07/2007 treden wij in het huwelijk. Wij zijn op zoek naar een geschikte ceremoniemeester. Kan iemand ons namen geven van goede en niet te stijve cermoniemeester?Dank u wel!!GroetjesKarolien
Ceremonie Reacties: 3 10-8-2006 11:38:21

Caroline
speech - dringend
Hallo iedereen,Weten jullie wie er allemaal moet speechen op het huwelijksfeest? Is dat alleen de bruidegom? En wanneer wordt die speech gewoonlijk gehouden?groetjesCaroline12/08/06 Nog 2 dagen!!!!!
Andere Reacties: 5 10-8-2006 10:22:28

Heidi
vrijgezellen
Dag meisjes, Zaterdag heb ik mijn vrijgezellenavond! Ben echt heel benieuwd!Van overal krijg ik te horen dat het een fantastische avond gaat worden. Blijkbaar zal ik me moeten verkleden want alle dames (12!) komen naar ons appartementje om daar mee ...
Andere Reacties: 3 10-8-2006 8:34:23

Lieve
Eerste dansles achter de rug
Hey allemaal,Gisteren zijn we voor het eerst gaan oefenen voor onze openingsdans. We hebben ervoor gekozen een dans op maat te laten maken en zullen die in vijf lessen onder de knie proberen krijgen.Na een vorig berichtje hier op het forum kreeg ik w...
Voorbereiding Reacties: 4 10-8-2006 8:19:11

Lieve
Schoenen
Hey,door een hoop problemen met mijn schoenen moet ik nu, 22 dagen voor het huwelijk, opnieuw op zoek naar schoenen.Kent iemand een zaak in Oost-Vlaanderen waar ze grote keuze hebben in mooie, elegante schoenen? Het hoeven geen witte te zijn (de vori...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 10-8-2006 8:15:03

peggy
digitale - gewone foto's
Onze fotograaf wil alleen op de traditionele manier foto's nemen, we hebben daar toen niet echt bij stil gestaan en deze fotograaf vast gelegd, nu beginnen we toch te twijfelen of we er ook geen digitale foto's bij willen en weten niet goed wat we mo...
Fotografie Reacties: 10 9-8-2006 22:28:06

Caroline
stress de laatste dagen
Hallo mede-bruidjes,Voor ons nog 3 dagen!!! Hoe gaat het met de andere koppeltjes die hun huwelijksdag steeds dichterbij zien komen?De laatste dagen heb ik zoveel stress gehad. Ik heb mij voornamelijk zorgen gemaakt over dingen waar ik niet veel aan ...
Andere Reacties: 4 9-8-2006 22:12:07

Sharka
IK MOET EEN KNALVRIJGEZELLENAVOND ORGANISEREN
WIJ TROUWDEN TWEE MAAND GELEDEN EN ALLES VERLIEP ZALIG.bOVENDIEN KREGEN WE EEN LEUKE VRIJGEZELLENAVOND MET LEUKE OPDRACHTEN,NIET BELACHELIJK OF SCHAAMTELIJK.nU TROUWEN OOK VRIENDEN VAN ONS EN WE WILLEN HEN OOK EEN LEUKE AVOND BEZORGEN.dE JONGENS EN D...
Andere Reacties: 1 9-8-2006 22:03:58

Iene
feestzaal ( niet te duur) in West-vlaanderen
hoi, ik ben nog steeds op zoek naar een leuke en gezellige feestzaal ( of hoeve) in West-vlaanderen. Wij houden wel van een landelijke omgeving. Wij trouwen eind augustus of september. Iemand ideetjes?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-8-2006 22:03:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...