Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
Dj Jeep Musics
Hallo allemaalHeeft iemand ervaring met Jeep Musics uit Oostkamp? Alvast bedankt!groetjesnathalie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 6-8-2006 11:48:10

sadia
witte duiven
Hoi,Huurt er iemand van jullie witte duifjes? Heb je enkele adressen waar je zulke duifjes kan huren en weet je hoeveel ze kosten? Hoeveel van tevoren moet je dit vastleggen?Groetjes,Sadia
Ceremonie Reacties: 2 6-8-2006 11:35:04

Peggy
Burgerlijk en kerkelijk huwelijk op 1 dag of niet?
Hey,Ik zit nu al enkele weken te na denken of we het wettelijk en het kerkelijk huwelijk op 1 dag gaan doen of niet. En ik kom er niet uit.Mogelijkheid 1) -Wettelijk huwelijk in het stadhuis van Gent(10.00u)-korte receptie voor de genodigden(bij vrui...
Ceremonie Reacties: 13 6-8-2006 11:06:39

A
Hoeve De Zevenster - Schilde
HalloWij zouden graag ons trouwfeest geven in hoeve De Zevenster in Schilde (receptie + diner).Graag jullie ervaringen hiermee!Bedankt en groetjes,Mieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-8-2006 10:46:54

Sophie
Fotolocaties Oostende / Bredene
Hallo iedereenWij zoeken leuke locaties (zowel binnen als buiten) in de omgeving van Oostende en Bredene. Ons kerkelijk huwelijk gaat door in Bredene, de receptie in Oostende. Wij hadden al gedacht aan de Venetiaanse Gaanderijen, park van Oostende, h...
Fotografie Reacties: 2 6-8-2006 10:37:53

Caroline
12 augustus - volgende week
Hallo,wie trouwt er nog allemaal volgende week 12 augustus?Al stress? Bij mij begint het zeker te komen! Met dat slecht weer dan nog in het vooruitzicht pfff...groetjesCaroline
Andere Reacties: 4 6-8-2006 9:46:05

Greet
advies nodig - slootjenshoeve
Hallo allemaal,Wij zijn al een tijdje (toch al een dikke week) opzoek naar een zaal. Kasteel Fruithof in Boechout was tot nu toe mijn favoriet maar mijn partner is niet gewonnen voor het feit dat de dansvloer in de (overigens marmeren)inkomhal is. Nu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-8-2006 23:15:55

Tine
Fotolocatie regio Oostrozebeke - Waregem- Izegem
Hallo Iedereen,Wij zijn op zoek naar een lokatie zowel binnen als buiten om onze huwelijksfoto's te maken.Kent iemand mooie plekjes in de streek van Oostrozebeke, Waregem, Izegem of ergens in de buurt?Alvast bedankt !!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-8-2006 20:21:21

Nele
Wie trouwt er ook op 9/6/2007?
Hey iedereen!Nog koppels die trouwen op 9/6/2007? Of rond die periode?Hoever zitten jullie met de voorbereidingen? Wat ligt al vast, wat nog niet?Thanks voor advies!Groetjes, Nele.
Andere Reacties: 11 5-8-2006 20:06:39

Inge
IETS ANDERS!!!
Hallo Bruidjes,Wij willen GÉÉN openingdans, maar willen graag met alle daggasten ons feest openen! Wie heeft er ideeen???Dit willen we graag doen op een swingend nummer waar iedereen "los" of "vast" op kan dansen. Wie he...
Openingsdans Reacties: 3 5-8-2006 19:57:28

veerle
verwelkomingstekst in de kerk
Ik zou graag zelf de verwelkoming lezen in de kerk. Heb zelf niet zoveel inspiratie om iets te schrijven.Heeft er iemand een mooie tekst?K heb nog precies 4 weken...
Religie Reacties: 3 5-8-2006 19:39:01

Nele
Fotoreportage regio Gent: binnen- of buitenlocatie
Hey medebruidjes,Wij zijn op zoek naar mooie, romantische plekjes voor onze fotoreportage. Liefst regio Gent, zowel binnen- als buitenlocatie.Alle advies is welkom.Groetjes, Nele.
Fotografie Reacties: 3 5-8-2006 18:37:43

Katleen
Fotograaf Schutte & Maison Jumelle-Jolly (Wetteren)
Dag bruidjes, heeft iemand ervaring met fotograaf Schutte en/of met Maison Jumelle-Jolly (de winkels bevinden zich naast elkaar) uit Wetteren ? Wij zijn er deze middag langsgeweest en beiden spreken ons aan, maar we willen graag wat reacties horen.Al...
Fotografie Reacties: 3 5-8-2006 17:42:15

ann
Aan lisa
Hoi Lisa,Zo te horen is er niemand die samen met mij trouwt op 24 maart 2007. Maar wel fijn om te horen dat er toch iemand rond dezelfde periode trouwt (een week later). Hebben jullie al veel voorbereid? Waar trouwen jullie?Groetjes Ann
Andere Reacties: 0 5-8-2006 14:01:45

Caroline
Misviering - ringen
Hallo iedereen,Weten jullie soms hoe dat verloopt inde kerk met de ringen? Brengen de bruidskindjes die ringen binnen? En houden ze die dan gans de viering bij tot wij de ringen uitwisselen? Bedankt!!Caroline
Andere Reacties: 1 5-8-2006 14:00:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...