Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
zonnebank vraagjes
Hallo dames,Ik trouw op 30 september en ben sinds deze week begonnen met zonnebank. Echter, het is de eerste keer dat ik zoiets doe en ik heb geen flauw idee hoelang en hoeveel ik zal moeten gaan. Bovendien heb ik al eens gehoord dat je witte vleugel...
Voorbereiding Reacties: 4 13-8-2006 18:28:31

veerle
bedankingen voor de gendoigden
Andere Reacties: 0 13-8-2006 17:56:16

veerle
Andere Reacties: 0 13-8-2006 17:56:15

veerle
Andere Reacties: 0 13-8-2006 17:56:14

veerle
bedanking voor de kindjes aan de kerk-graag jullie mening!!!
hallo, wij hebben het volgende idee als geschenkje voor de kinderen aan de kerk...Geef jullie eerlijke mening!We wilden iets anders dan een beerjtye of een zakje snoep. We zouden een hoelahoep geven aan de meisjes en een klein voetballetje aan de jon...
Ideeën Reacties: 4 13-8-2006 17:55:54

veerle
bedanking voor de kindjes aan de kerk-graag jullie mening!!!
Andere Reacties: 0 13-8-2006 17:53:20

Wendy
dj's
Hallo, wij gaan volgend jaar trouwen. En nu zijn wij op zoek naar adressen van dj's omgeving maaseik, dilsen-stokkem.Is er iemand die ons kan helpen?Alvast heel erg bedankt...
Andere Reacties: 3 13-8-2006 16:23:57

Tine
Winkel 2de handsjurken Antwerpen
Iemand enig idee of er in het Antwerpse een 2de handswinkel is voor bruidsjurken ? Dit mag over de hele provincie zijn... Alvast bedankt !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-8-2006 12:27:45

Karline
binnenlocatie regio Leuven
Hallo,Nog 6 dagen te gaan en het weer wordt niet beter. Wij zijn op zoek naar een leuke binnenlokatie in de regio Leuven.Heeft er iemand een leuk ideetje?groetjesKarline19/8/2006
Fotografie Reacties: 1 13-8-2006 11:07:38

Wendy
foto's + verslag huwelijk 5 aug
Hey mede-bruidjes..De foto's zijn nu ook toegevoegd op de site www.forum.trouwen.com Als jullie zin hebben, mogen jullie gaan kijken. (staan bij reeds getrouwd)al 8 dagen hééél gelukkig getrouwdWendy
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 13-8-2006 10:57:32

Nele
Gezocht: groepje voor live muziek/zang in de kerk
Hallo medebruidjes!Wij zijn op zoek naar een "groepje" die live onze kerkmuziek kan verzorgen.Live instrumenten en zang in de buurt van Gent.Kan iemand me advies geven?Groetjes, Nele.
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 13-8-2006 10:43:11

Nele
Marylise, Nicky Van Kets, Linea Raffaelli, ...
Hallo iedereen,Ik ben verzot op bruidsjurken van Marylise, Nicky Van Kets en Linea Raffaelli.Ik weet dat je al deze merken kan aanpassen bij Le Chapeau in Antwerpen.In Bottelaere ken ik Filline, een winkel waar men zowel suitekledij als bruidsjurken ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-8-2006 10:12:42

tom
hulp gevraagd
hoy, wij zijn op zoek naar een restaurant of kasteel met tuin voor ons huwelijksfeest en seremonie (rent a priest) in de ompgeving van geraardsbergen-zottegem.. heeft iemand nuttige tips ivm een zaal en ook ivm rent a priest? alvast bedankt
Andere Reacties: 3 13-8-2006 9:01:51

griet
dansfeest
Mijn vriend en ik dansen niet graag. We zien eigenlijk enorm op tegen de openingsdans. Daarom overwegen we om niet te dansen, geen dj, en na het dessert alles rustig te laten uitlopen. Wat vinden jullie hiervan?
Andere Reacties: 7 13-8-2006 0:16:11

Katleen
Drukkerij
Kan iemand ons helpen bij welke drukkerij we in de buurt van Gent terecht kunnen voor voorbeelden van huwelijksuitnodigingen ? Mogelijks houden we redelijk klassiek of toch eenvoudig.Alvast bedankt !Katleen
Uitnodigingen Reacties: 4 12-8-2006 22:27:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...