Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Kasteel van Saffelaere
Hallo,Zijn er mensen die ook in het kasteel van Saffelaere hun trouwfeest geven? Heeft iemand onder jullie ook een digitale versie van een plannetje om naar het kasteel te geraken? Had dat graag op mijn pc staan voor als we het nodig hebebn bij het d...
Andere Reacties: 4 16-8-2006 10:58:07

valerie
Niet tevreden over huwelijksalbum!!
Wij gingen gisteren vol enthousiasme ons huwelijksalbum bij onze fotograaf ophalen! Maar spijtig genoeg keerden we zeer ontgoocheld terug naar huis. Het lijkt wel alsof ons album tussen de soep en de aardappelen in elkaar is geflanst en ook de kleure...
Fotografie Reacties: 5 16-8-2006 10:48:44

Sofie
Fotoreportage binnenlocatie regio Gent
Hallo iedereen,Kent iemand een leuke binnenlocatie rond Gent waar we onze trouwfoto's kunnen laten nemen?GroetjesSofie
Fotografie Reacties: 1 16-8-2006 9:59:15

Isabelle
lesbische bruidjes
Ik zal best op het gemeentehuis nog eens vragen of de ringen daar standaard gegeven worden. En carine... veel succes met de laatste voorbereidingen!!!
Andere Reacties: 0 16-8-2006 9:54:27

Karen
uit vakantie
Hallo Bruidjes,Ik ben net terug van een weekje belgische kust, met typisch belgisch weer!Dat weer had 1 groot voordeel, wij hebben (samen met mijn toekomstige) aan ons misboekje gewerkt! En jaja het is af! Ben ik blij om want dit was niet zo gemakke...
Andere Reacties: 1 16-8-2006 9:46:47

Lutgart
Opzoek naar goede DJ! DJ Pol Van Ghent, DJ Sweeby, ...
Hey,Ik trouw op 11 aug 2007. En ik ben opzoek naar een goede DJ. Ik trouw in de zaal "de Visscherie". Iemand al gehoord van DJ Pol Van Ghent? Van DJ Sweeby? Van DJ Frank en DJ Brecht? Of andere?Alvast bedanktLut
Andere Reacties: 6 16-8-2006 8:45:31

Katrien
aan Katia: visagiste Koningshooikt
Hallo Katia,Ik probeer nog een keer met een berichtje: je schreef eens over een visagiste in Koningshooikt die heel goed zou zijn.Zou je me haar gegevens kunnen doorgeven aub? Ik weet echt niet door wie ik mijn make-up moet laten doen...groetjesKatri...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 16-8-2006 8:00:40

lisette
visagiste of zelf opmaken?
Ik heb een vraagje,laten de meeste van jullie een visagiste je make-up verzorgen of maken jullie jezelf op? Ik vind al gauw dat als iemand anders je opmaakt je er zo anders uit ziet. Vinden jullie dit ook? Ik vroeg me af wie van jullie ervaring heef...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 15-8-2006 23:31:09

Ann
fotograaf - ceremoniemeester
Hoi allemaal,nu onze zaal eindelijk vastligt, zijn we aan de volgende stap begonnen. We zijn nu volop op zoek naar een goeie fotograaf (één die wat modernere foto's trekt) en een ceremoniemeester. We trouwen in de streek van Dendermonde, ma...
Fotografie Reacties: 4 15-8-2006 22:21:00

Kristel
fotograaf Bart Meeus uit Ekeren (www.fotomeeus.be)heeft een heel mooi website.
Ik bezocht net www.fotomeeus.be en ben benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met deze fotograaf. Ik was heel enthousiast over zijn originele foto's. Bedankt voor jullie reacties.Kristel
Fotografie Reacties: 4 15-8-2006 22:05:59

romy
18-08-2006 Wie ook?
Hoi ik vroeg me af of er nog meer mensen op 18-08-2006 trouwen. Nog 3 daagjes tot onze grote dag ik heb er ontzettend veel zin en maar ben ook wel behoorlijk nerveus vooral of dat het weer wel goed gaat zijn. Heb vandaag mijn jurk opgehaald kan bijn...
Andere Reacties: 5 15-8-2006 22:03:34

hannelore
mannen!
Dag meisjes,Ik ben al volop bezig met het organiseren van ons feest. Jullie weten wel wat er allemaal bij komt kijken he, als je het wilt in orde hebben. Ik zeg elke dag tegen mijn "man" wat ik gedaan heb en telkens zegt hij"dat is h...
Voorbereiding Reacties: 6 15-8-2006 19:45:55

hannelore
zijn er nog bruidjes met kindjes??
Hallo, Ik trouw op 26/05/2007 en dan zal ons zoontje ongeveer 3 jaar zijn. Aangezien alle vrienden en fam. op het feest aanwezig zijn, weet ik echt niet wat ik met Pieter moet doen?Zal hij dat een volledige dag volhouden????Hoelang zal hij kunnen wa...
Andere Reacties: 7 15-8-2006 19:40:56

veerle
wie trouwt er ook 2 september 2006?
Hallo mede-bruidjes,Ik zie hier verschillende data's verschijnen op het forum...maar niet 2 september 2006.Ik ben toch niet de enige die die dag trouwt en nu al volop aan t stressen ben....Groetjes veerle
Andere Reacties: 7 15-8-2006 19:32:32

ellen
Kousen
Ik moet dus eigenlijk zeer dringend op zoek naar kousen, panty's, stayups.Alleen weet ik niet welke kleur ik moet nemen. Wit vind ik het mooiste omdat dat heb beste past bij de lingerie, maar mijn moeder vind dat ik meer naar de beige kant moet kieze...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 15-8-2006 19:25:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...