Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Morgen de grote dag
Hello,Morgen is het zover voor ons.Hopende dat het weer -net zoals het weerbericht aangeeft - ongeveer hetzelfde is als gisteren...Wat te doen de dag ervoor? Bij ons: de laatste afspraken nog eens overlopen in de feestzaal, laatste zonnebankje, kaars...
Andere Reacties: 2 17-8-2006 9:44:15

De dag voor het huwelijk
Hoi, ben gewoon nieuwsgierig maar wat doen jullie de dag voor jullie GROTE dag?
Andere Reacties: 8 17-8-2006 9:35:44

Ann
schoentjes Nicky Vankets
Dag bruidjes!Begin juli heb ik mijn droomjurk besteld, compleet met alle accesoires. Bij de jurk horen echt prachtige schoenen, ik was er onmiddelijk verliefd op!Vandaag kreeg ik echter bericht dat mijn schoentjes niet meer besteld kunnen worden... H...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-8-2006 23:04:37

Nele
Aan Sissi
Hey Sissi,Ik heb een berichtje van jou gelezen als antwoord op een vraag van Sofie over het Kasteel van Saffelaere.Ik vond het best wel grappig toen ik je huwelijksdatum zag.Mijn vriend en ik trouwen op 9 juni 2007, ons feest gaat ook door in het Kas...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-8-2006 21:32:51

Marijke
originele openingsdans
Dag bruidjes, heeft er iemand een idee voor een originele openingsdans? Mijn vriend wil het niet te melig maken maar langs de andere kant is hij ook geen super danser dus een echt swing nummer kan ook al niet. We hadden een goed nummer maar dan was d...
Openingsdans Reacties: 6 16-8-2006 20:57:47

Kimberly
Heb trouwkleed, maar zoek naaister om die van maat 38-40 naar maat 36 te brengen?
Hallo,Heb fantastisch trouwkleed maar groot probleem, hij is te groot.De borstwijdte en taille zouden zo'n 5 cm ingekort moeten worden.Kan iemand me helpenregio west-vlaanderen, maar ben beried verder te rijden.Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2006 20:25:36

sadia
witte duifjes en bruidsvervoer
Hoi bruidjes,Ik ben nog steeds op zoek naar witte duifjes in de regio rond Diest. Weet iemand een adresje?Verder zoeken we ook nog mooie maar goedkope volgauto's voor de huwelijksstoet? Heeft iemand van jullie misschien ideëen om het prijskaartj...
Andere Reacties: 0 16-8-2006 20:18:29

sadia
uitnodiging ontwerp
Hoi bruidjes,Mijn vriend zijn moeder heeft een geweldig tekentalent. Ik dacht dat we hiervan misschien gebruik konden maken voor onze uitnodiging of voor het bedankingskaartje. Heeft iemand van jullie ideëen hoe we dan wat meer kleur in de uitno...
Andere Reacties: 2 16-8-2006 20:15:15

A
Iemand ervaring met Robby Bolleyn in Deurne of Photocorner in Merksem?
HalloHeeft iemand van jullie ervaring met een van deze fotografen ?Of een andere fotograaf in de regio die je kan aanraden ?Bedankt !Groetjes, Mieke
Fotografie Reacties: 8 16-8-2006 20:12:21

Daisy
Kort instrumentaal liedje
Beste bruiden,Een tijdje geleden plaatste ik hier een berichtje dat onze pastoor ons op het laatste moment liet weten dat hij op reis vertrok en dus onze mis niet kon doen. We zijn net terug van de vervang-pastoor die onze mis zal overnemen. Omdat hi...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 16-8-2006 20:09:51

Angelique
Aan Lieve (fotograaf filip mestdagh)
Dag Lieve,Hoeveel foto's zullen jullie dan hebben in jullie album en krijgen jullie alle foto's dan nog digitaal ook??GroetjesAngelique
Andere Reacties: 1 16-8-2006 19:47:16

Angelique
Drukker
Hey,Is er iemand die een drukker kent in regio Kortrijk-Waregem die goed meevalt van prijs??GroetjesAngelique
Andere Reacties: 1 16-8-2006 19:40:57

Angelique
Aan Karine (16/09/06)
Hey,Kan je soms nog eens je uitnodiging doormailen?? Heb ze niet ontvangen??Alvast bedankt en nog veel succes verder!angelique_deltour@hotmail.comGroetjes
Andere Reacties: 1 16-8-2006 19:38:07

Angelique
Uitnodigingen
Hallo,Wij zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te maken maar hebben niet direct veel inspiratie!!Zijn er mensen die mijn tips of voorbeelden kunnen geven??Valt dit mee van prijs als je ze zelf maakt??Jullie mogen jullie uitnodigingen altijd maile...
Andere Reacties: 0 16-8-2006 19:28:21

Tamara
stof voor mijn bruidsjurk
Hallo,mijn vriend en ik trouwen op 7 juli 2007. De moeder van een vriend zal mijn trouwjurk maken. Ik vroeg mij af of er iemand een stoffenwinkel in de buurt van Gent of Brugge kent waar ik wilde zijde kan kopen. Dit schijnt trouwens een redelijke du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-8-2006 18:47:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...