Nu Online
Momenteel zijn er 8 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tania
Aan Tamara en Eva
Kunnen jullie de gegevens van jullie fotograaf eens doorgeven? Wij willen er vooral niet te veel geld aan uitgeven, en het klinkt wel interessant bij jullie...Alvast bedankt, en groetjes!Tania
Fotografie Reacties: 4 15-4-2007 17:53:19

Orla
Kasteel van Moerkerke
Hallo iedereen, Is hier iemand die ervaring heeft met Kasteel van Moerkerke, dichtbij Brugge? Wij trouwen volgend jaar, hopelijk in Mei. Wij hebben al een prijsofferte gezien en dit viel goed mee. Omdat het toch allemaal zoo grote beslissing is, w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-4-2007 17:47:49

debbie
dringend visagiste gezocht
hallo medebruidjes heb dringend een visagiste nodig heb al eens een proefmake-up laten doen maar is heel hard tegengevallen zoek nu echt iemand heel goed het zou voor de regio waasland zijn nl sint-niklaas maar wat wel een probleem is is dat het al h...
Andere Reacties: 3 15-4-2007 17:04:39

lies
Alternatief voor 'schieting'
Hallo,Wij zouden nog iets willen doen voor onze vrienden een paar dagen voor ons huwelijk. Een traditionele 'schieting' willen we niet doen omwillen van het gevaar. Weten jullie enkele leuke alternatieven?Groetjes,Lies
Andere Reacties: 1 15-4-2007 14:21:10

Lien
locatie receptie Gent
Hallo, wij willen ter gelegenheid van ons huwelijk een receptie geven voor vrienden en familie in Gent. Kan iemand ons helpen aan een leuk adres? We zijn nog op zoek naar een geschikt zaaltje voor een 45 tal personen.Bedankt! Lien
Locatie Reacties: 2 15-4-2007 14:13:55

Katrijn
Vervoer bruid
Heeft er iemand ervaring met Cady Cars uit Ieper? Onze bruidswagen zou van daar komen maar ken die firma eigenlijk niet.
Andere Reacties: 0 15-4-2007 11:00:05

anja
lingerie poirier
hallo allemaal,na al de reclame die jullie hier op de site al hadden gemaakt:ik ben vandaag naar bruidsmode lieben in genk geweest voor bruidslingerieen jullie berichtjes waren zeker niet overdreven: zeer vriendelijke bediening, heel goede prijzen du...
Andere Reacties: 5 14-4-2007 21:26:38

Ilse
Alta Ripa ?
Hallo iedereen,Samen met mijn vriend ben ik op feestzalen-jacht gegaan (regio Kortrijk-Waregem). Ons oog viel eerst op t Klokhof, héél mooie zaal, maar ligt toch wel beetje boven ons budget. Nu zijn we voornamelijk geïnteresseerd in Al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-4-2007 20:37:56

Angelique
Weersvoorspellingen
Hey,Is er soms iemand die weet waar ik eventuele weersvoorspellingen van vorige jaren kan terugvinden??Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 14-4-2007 19:46:04

Maartje
proefkapsel en - make up
Hey bruidjes,Een vraagje over het proefkapsel en -make up. Ben je verplicht de kapper/visagiste te nemen die je proefkapsel en/of -make up doet? Zo nee, zou je dan moeten betalen voor het werk dat hij verricht heeft voor de proef?GroetjesMaartje
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 14-4-2007 15:53:46

tamara
aan patricia uit bericht nerveuze aanstaande
Hoi Patricia,ik lees dat jij het kostuum van je vriend zelf maakt, maak ja dan ook zelf je kleed? Ik ben nu bezig aan m'n onderrok. Dat van mijn vriend durf ik niet, ik heb niet genoeg ervaring met mannenkleding.Ik ben nog niemand tegengekomen die oo...
Andere Reacties: 2 14-4-2007 15:38:48

Jona
Gezocht: visagiste + kapper
Hey allemaalKan er iemand mij helpen? Ik zoek dringend een visagiste en kapper voor op 18 augustus 2007. Ik woon in Boom, in Antwerpen! Groetjes Jona
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 14-4-2007 13:17:06

carry
Een schoonheidsprobleem
Hallo, Ik zit met een probleempje,ik werk als opvoedster en zit met mijn bewoners veel buiten en wandel veel in het zonnetje, dit is op zich zalig alleen dat je mijn t-shirtjes er goed in ziet en dit is echter geen zicht als je kleed draagt met een b...
Andere Reacties: 11 14-4-2007 12:57:47

Heidi
Abbaye de la Ramée
Hallo iedereen,Heeft iemand van jullie ervaring met l'Abbaye de la Ramée in Jodoigne? Wij zouden er graag ons trouwfeest doen met de eetkraampjes. Kennen jullie iemand die dat al gedaan heeft, of hebben jullie zelf al zo'n feest meegemaakt? Dan ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-4-2007 11:41:29

Heidi
Abbaye de la Ramée
hallo iedereen,Heeft iemand van jullie ervaring met l'Abbaye de la Ramée in Jodoigne? Wij zouden er graag ons trouwfeest doen met de eetkraampjes. Kennen jullie iemand die dat al gedaan heeft, of hebben jullie zelf al zo'n feest meegemaakt? Dan ...
Locatie Reacties: 0 14-4-2007 11:39:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...