Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

monia
kapper/visagiste gezocht 07/07/07
al iemand gezien die 4 maanden op voorhand een trouw organiseert op een leuke maar super drukke datumikke duswij kan mij helpen regio antwerpen
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 14-4-2007 1:34:45

monia
goedkope fotograaf gezocht 07/07/07
hallo halloik trouw op een zeer gewilde datum en om die reden geen betaalbare fotograaf(amateur, student) gevondenwij kan mij helpen regio Antwerpenalvast bedanktmonia
Fotografie Reacties: 9 14-4-2007 1:24:11

SONJA
grote receptie of uitgebreid feest?
Hallo, Heeft iemand van jullie ervaring met een trouwformule waarbij je een beperkte receptie houdt in de vroege namiddag vanaf 14 uur(vb. relaties van de ouders, klanten enz., mensen die het trouwkoppel zelf niet zo goed kent), een dinner die bv. st...
Ideeën Reacties: 6 13-4-2007 22:12:48

Karolien
Brinkman-bruidsjurken
Hei bruidjes,het is nog te vroeg voor mij om een jurk te gaan kiezen want ik trouw pas volgend jaar in augustus.Maar ik heb wel de collectie van Brinkman al gezien op het internet en die vind ik echt prachtig. Iemand een idee over welke prijzen dit g...
Andere Reacties: 3 13-4-2007 21:37:19

tamara
help nerveuze aanstaande !!!
Hey,ik wou even vragen of jullie aanstaanden net zo moeilijk kunnen doen als die van mij! De ene moment wil hij bij de voorbereidingen betrokken worden, maar als het te praktisch wordt, loopt hij weg of wil hij het er dan weer niet over hebben. Zijn ...
Andere Reacties: 4 13-4-2007 21:07:09

isabelle
Feestzaal Aalter/Brugge?
Hallo iedereen,Wij zouden graag op 1 september 2007 trouwen, alle 'sjieke' feestzalen zijn waarschijnlijk al volzet dus zijn we op zoek naar een wat meer 'casual' feestzaal in de buurt van Aalter of Brugge. (Met plaats voor ongeveer 50 genodigden).Li...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-4-2007 21:04:59

isabelle
trouwen in een andere gemeente
Hallo allemaal, ik vroeg me af of het mogelijk is in een andere gemeente te trouwen? Mijn vriend en ik wonen namelijk al een eindje samen in Aalter maar hebben elkaar in Brugge leren kennen en het is dichter bij de deur voor onze familie, dus het zou...
Andere Reacties: 9 13-4-2007 20:57:56

Els
Trouwzaal ter oude poste : FANTASTISCH
Ik wou even aan toekomstige bruidjes laten weten dat de feestzaal in Haaltert fantastisch is, qua prijs, qua eten, qua vriendelijkheid. De mensen staan echt open voor alles... Echt een aanrader!Groetjes,Els B
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-4-2007 18:53:00

p
Ervaring met feestzaal Volkslust in Merksem
Hoi bruidjes,Is hier iemand die ervaring heeft met feestzaal Volkslust in Merksem en het Wijtschot in Schoten.Mag je daar je eigen catering verzorgen, enz...Wat is de prijs enz...Alvast hartelijk bedankt!! Groetjes van Peggy
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-4-2007 18:07:04

Mieke
Kostprijs menu
Dag bruidjes,Ik vroeg me af hoeveel jullie spenderen voor een hele menu.Dus start receptie, voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert.Wij geven champagne met hapjes tijdens de receptie.Dan voorgerecht ( eventueel ook soep ), hoofdgerecht ( alles met...
Andere Reacties: 12 13-4-2007 17:47:07

an0n1em
Drukkerij regio Leuven?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met drukkerijen in de regio van Leuven?Bedankt,Anneleen
Uitnodigingen Reacties: 3 13-4-2007 16:50:38

Katrien
lokatie om foto's te nemen in omgeving Oudenaarde/Zingem
Hey, wij zijn op zoek naar een originele lokatie om foto's te gaan nemen... Iemand ideetjes?Grtjs, Katrien 22092007
Fotografie Reacties: 10 13-4-2007 14:37:24

Mieke
Bieke 18 mei / dat grote gemis
Hallo Bieke,Een tijdje geleden las ik op het forum dat ook jij enkele van je dierbaren moet missen op je huwelijk. Mijn vader is nog maar 2 jaar geleden overleden en ik krijg nog steeds de tranen in mijn ogen als ik aan hem denk. De gedachte alleen a...
Andere Reacties: 4 13-4-2007 14:22:44

Karen
Suitekledij Linea Raffaelli - maten?
Hallo,Weet er iemand of je bij Linea Raffaelli in Brugge ook suitekledij kan passen in grotere maten, ik bedoel dan vanaf maat 44? Of hangt er net zoals de bruidskledij enkel maat 40?Groetjes,Karen
Kledij - Suite Reacties: 3 13-4-2007 13:11:29

Tania
fotolocatie omgeving aalst
Heeft er iemand tips voor een leuke fotolocatie (binnen en buiten) in de wijde omgeving van Aalst? Wij wonen nog maar 9 maanden in Liedekerke en gaan trouwen in Moorsel bij Aalst (Salons Caelberg), maar weten eigenlijk niet echt iets in de buurt zijn...
Fotografie Reacties: 2 13-4-2007 12:59:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...