Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabel
ondertrouw pastoor
Hallo,wij zijn gisteren naar de pastoor moeten gaan om in 'ondertrouw' te gaan. Het was toch wel een speciaal moment. We moesten eigenlijk zoal wat ons ja-woord geven.We moesten zeggen of we vrij kozen om samen te zijn, er werd overlopen wat een chri...
Andere Reacties: 1 17-4-2007 7:00:18

Ilse
Erima
Hallo bruidjes,heeft er iemand van jullie ervaring met de dj's van Erima?Hun prijs is enorm laag en ik wil graag weten of ze daardoor aan kwaliteit inboeten.Succes met de verdere planning!Ili
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 16-4-2007 23:40:31

Hannah
vrijgezellenfeestje
Hallo,Mijn zus en beste vriendin zijn bezig met het organiseren van mijn vrijgezellenfeestje. Nu vroegen we ons af hoe dat eigenlijk gedaan wordt met de kosten? Betaald iedereen voor zichzelf? Is het de bedoeling dat de bruid trakteert? Wat zijn zoal...
Andere Reacties: 4 16-4-2007 22:59:02

valerie
DECORATIE ZAAL
Hallo,Na het bekijken van een heleboel zalen zijn we er eindelijk uit. We gaan voor een 'gewone' parochiezaal, dit past ten eerste toch nog het beste in ons budget en ten tweede kan ik mij dan helemaal creatief uitleven met het versieren van de zaal....
Ideeën Reacties: 4 16-4-2007 21:37:45

sara
huwelijksviering
Hallo allemaal, ik ben bezig met het vinden van teksten voor onze huwelijksmis. Ik had gedacht aan verhalen uit de kinderbijbel en een pakkend, emotioneel openingsgebed en dankgebed. Hebben jullie misschien mooie teksten en/of ideetjes die mij wat ku...
Religie Reacties: 5 16-4-2007 21:01:27

Sara
versieren kerk
Hallo, welke bloemen kopen jullie voor in de kerk? Wij denken aan één mooi bloemstuk, maar misschien is dat te weinig? Hoe versieren jullie de kerk? Sara
Locaties - Viering Reacties: 8 16-4-2007 20:55:45

Grouwels
intredelied kerk
Heeft iemand een idee voor een intrede lied in de kerk, dus iets voor bij het binnen komen.Liefst geen Mendelsohn, wedding march...dat ken ik al wel.Maar ook weer geen Lord of the rings song...Kortom ik weet het niet goed! Leuke suggesties zijn welko...
Ideeën Reacties: 9 16-4-2007 20:37:32

Marie-France
locatie huwelijksreportage
hey bruidjes,we trouwen op 23juni dit jaar en ik vraag me af of er iemand een mooi locatie weet regio hamme om de fotoreportage te laten doorgaan?tips zijn hartelijk welkom! alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 2 16-4-2007 20:22:41

valerie
polaroidcamera
Hallo,Wij willen bij ons gastenboek een polaroidcamera leggen waarmee de gasten per gezin of koppel een foto moeten trekken dat ze onmiddellijk in het gastenboek kunnen kleven en er iets bij kunnen schrijven. Zo hebben we zeker van iedereen een foto....
Fotografie Reacties: 4 16-4-2007 19:15:16

maureen
10 mei
hey bruidjes,zijn er onde jullie die ookop 10 mei 2008 trouwen?zoja wanneer beginnen jullie me het vast leggen van kerk en gemeente enzo?De zaal heb ik al en traiteur ook.Groetjes
Andere Reacties: 3 16-4-2007 17:51:42

Ellen
Ceremonie Luc Pauwels
Hallo! Heeft er iemand reeds, positieve of negatieve, ervaring met LPP ceremonie uit Sint Niklaas?
Ceremonie Reacties: 6 16-4-2007 17:31:20

sunny
kapper/visagiste oostakker/lochristi
weet iemand een kapper/visagiste uit de omgeving van oostakker/lochristi die aan huis komt en wat de prijzen ongeveer zijn?
Andere Reacties: 3 16-4-2007 17:17:23

ann
feestzaal
hallo iedereen,wij trouwen op 6 september 2008 en zijn op zoek naar een budgetvriendelijke feestzaal in de regio Antwerpen. Wij zelf wonen in Kontich. kan iemand me helpen.groetjes Ann
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 16-4-2007 16:45:02

Jozefien
Bloemstukjes
Hallo bruidjes,Ik help een vriendin bij het maken van de bloemstukjes voor op haar tafels. Heeft iemand mooie foto's of tips waar ik voorbeeldjes kan vinden? Het zijn lange tafels met 6 personen. Ze ziet graag Aronskelken...Alvast bedankt en veel ple...
Andere Reacties: 1 16-4-2007 16:06:03

Jessika
muziek mis: ai..
Beste bruidjes,Ik zit met een klein probleempje. Reeds geruime tijd geleden hebben wij de muziek vastgelegd voor onze huwelijksmis. We hebben voor die persoon gekozen op basis van (wat wij vonden) een zeer mooie stem (gehoord op cd en op website).We ...
Andere Reacties: 9 16-4-2007 15:49:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...