Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
Riddershoeve te Schoten
Hey IedereenWij trouwen op 24 mei 2008 (vroeg begonnen met onze voorbereidingen) en hebben reeds een "optie" op de Riddershoeve te Schoten genomen, omdat die periode ook vol communicanten zit. Nu was de vraag of hier iemand goede of minder ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-4-2007 19:45:00

Lies
aan TAMARA met de KELTISCHE viering
Hoi tamara,ik las dat jullie een keltische viering hebben en dat zegt ons ook wel wat, al hebben wij dan wel een kerkelijke viering. Maar we willen 's nachts ook nog een ritueel doen en onze priester staat voor erg veel dingen open. Zou je mij jou ...
Andere Reacties: 1 17-4-2007 19:42:04

Mieke
make-up
Hallo medebruidjesIk heb een klein vraagje want geraak er echt niet aan uit. Wij trouwen op 7/7/7 en ik zoek nog iemand die (eventueel) aan huis komt voor make-up. Ikzelf gebruik bijna nooit make-up dus ik wil het vrij natuurlijk houden, ik ben van d...
Andere Reacties: 1 17-4-2007 19:38:41

heidi
budget
Hallo,misschien een rare vraag.Maar denken jullie dat je een groot deel van het trouwfeest zou kunnen betalen met de kado's die je ontvangt? Ik ben een beetje bang dat ik een groot deel van mijn spaarboekje zal moeten afgeven.
Andere Reacties: 9 17-4-2007 19:28:50

Evi
iemand ervaring met lookinck?
Hallo medebruidjes,Heeft er soms iemand ervaring met lookinck?groetjesevi
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 17-4-2007 18:57:32

Esther
Kapper gezocht
Hallo, ben dringend op zoek naar een kapper!! Regio Zoersel (Antwerpen). Eventueel iemand die aan huis kan komen?Groetjes, Esther
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 17-4-2007 18:42:12

daisy
trouwjurk kijken
http://www.modernafashion.be/frame_pages/frameset_nl.htmlcollectie mathyro - ga naar the Erwin collection. en dan 2de rij, 2de kolom! rode achtergrond... wat vinden jullie ervan? niet te met die ketting?
Andere Reacties: 8 17-4-2007 18:41:23

Jotje
uitnodigingen
Hallo, Na lang zwoegen heb ik eindelijk onze uitnodiging (ontwerp) afgekregen! Maar nu zit ik nog vast met iets... Hoe zit dat met receptie / avondfeest. Ik hoorde dat de mensen uitgenodigd werden met een kaartje tussen de uitnodigingen... Wat plaat...
Andere Reacties: 7 17-4-2007 18:38:16

Sheron
Trouwringen
Hallo bruidjes!!Ik en mijn vriend gaan binnenkort op zoek naar trouwringen!! En daarvoor zoeken we nog wat inspiratie! Zouden jullie de website van jullie ringen willen doorsturen of een fototje forwarden?Mijn mail: sheronneke@hotmail.comGroetjes,She...
Andere Reacties: 17 17-4-2007 17:48:09

lien
Cadeautip tekstje : vertaling frans!!!
Hoi bruidjes,De tekst voor onze uitnodigingen is af, op één iets na: ik heb namelijk het volgende tekstje gekozen voor onze cadeautip: "Een cadeau is natuurlijk altijd leuk, maar uw aanwezigheid, uw gelukwensen en uw lach, is het moois...
Uitnodigingen Reacties: 7 17-4-2007 14:50:26

annelore
zo lang nog !!!!
hier nog 129 dagensoms denk ik pff nog zo langandere momenten denk ik het zal wel snel 24/08 zijnhoelang is het nog bij jullie?hebben jullie nog veel voor te bereiden?groetjes lore
Andere Reacties: 15 17-4-2007 14:38:14

veerle
net dat iets anders...
Hey (toekomstige) bruidjes! Mijn vriend en ik besloten om niet in de kerk te trouwen en zijn op zoek naar een alternatief plekje, manier van trouwen (mag misviering zijn maar met unieke teksten --> tips steeds welkom). Kennen jullie plekjes in de ...
Ideeën Reacties: 5 17-4-2007 14:37:46

Fien
witte organza stola
Beste allemaal,Mijn trouwkleed is van Linea Raffaelli. Tijdens het passen gaf de verkoopster me ook een eenvoudige witte, doorzichtige organza stola, afgeboord met een satijnen biesje. Heel mooi maar toch nogal duur vond ik: 125 euro. Weet iemand of ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-4-2007 14:36:13

isabelle
Pauwkenshof - Populierenhof - Ten Dauwe
Hallo bruidjes,Heeft er iemand ervaring met de feestzaal van het Pauwkenshof in Destelbergen, het Populierenhof in Maldegem of Ten Dauwe in Aalter?De bediening, gezelligheid van de zaal en natuurlijk de prijs (niet te duur…)vind ik erg belangri...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-4-2007 14:33:16

annelore
rookverbod
hallo,mag er bij jullie gerookt worden in de feestzaal?bij ons wel maar wij laten dit pas weten aan de gasten na het dinermag het nu wettelijk niet of wel?uiteindelijk is het toch een privefeestgroetjes lore
Andere Reacties: 8 17-4-2007 14:30:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...