Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

petra
fotolocatie kortrijk-brugge - gent-ieper
hallowie kan me voorbeelden mailen van hun fotoreportage in Gent of Brugge.Of ook in de omgeving van Kortrijk -Ieper.Ik ben op zoek naar een mooie locatie om foto's te nemen, maar niet zo traditioneel in parken en zo. het is veel makkelijker als je e...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 18-7-2007 12:44:05

Els
Feestzaal De Snip gekozen!!!
Hallo, wij hebben gisteren de beslissing gemaakt...het wordt feestzaal De Snip!!! De zaal was op het laatste nippertje nog vrij op 27 september 2008. Dankzij onze ouders en de feedback van Saskia en Dorien op deze forum hebben wij uiteindelijk kunnen...
Andere Reacties: 2 18-7-2007 12:34:01

Kerry
Rood Kasteel - Kortessem
Hey,Heeft er iemand ervaring met het Rood Kasteel in Kortessem?groetjesKerry
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-7-2007 12:23:07

ulrike
le chapeau
hallo,ik heb eens gekeken op de website van le chapeau in antwerpen, bij de verschillende collecties stonden er soms bij van vorige jaar vb mathyro collectie 2006. ik vroeg me af of ze daar ook de collectie van 2007 hebben of niet?? Weet iemand dit s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 18-7-2007 12:12:17

Rebecca
Geen traditionele vermenigvuldigingsdans
HoiWij willen op ons feest na de openingsdans geen traditionele dans met ouders of vermenigvuldigingsdans.We willen echter een nummer waar de dansvloer gegarandeerd direct mee volstaat en de sfeer er direct in zit.Heeft er iemand suggesties?GroetjesR...
Voorbereiding Reacties: 3 18-7-2007 12:03:46

Elke
kerkelijk huwelijk?
Hey bruidjes,Ik heb een simpele vraag: trouwen jullie voor de kerk, en waarom of waarom niet?Mijn vriend is heel gelovig en ik weet dat het kerkelijk huwelijk voor hem het belangrijkste van de ganse dag is. Wij trouwen dus voor de kerk. Ik zelf ben m...
Religie Reacties: 14 18-7-2007 11:46:58

Dorothy
trouwschoenen Linea Raffaelli 2007 maat 42 te koop
Op 6 juli 2007 heb ik de hele dag makkelijk gelopen op deze prachtige schoenen van Linea Raffaelli.De schoenen zijn van de collectie 2007 van Linea Raffaelli in de kleur Ivory. De schoenen hebben een hakje van +- 3 cm en zijn in een uitstekende staat...
Andere Reacties: 0 18-7-2007 11:14:56

Dorothy
prachtige trouwjurk Linea Raffaelli 2007 te koop
Op 6 juli 2007 beleefde ik mijn mooiste dag in een prachtige jurk van Linea Raffaelli. Omdat het zonde is zo'n mooie jurk in de kast weg te stoppen, zou ik ze graag verkopen zodat een ander bruidje er ook in kan stralen!Mijn jurk is een Linea Raffael...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-7-2007 11:11:47

Lies
@Vicky en anderen: taxi-bedrijf
Hey,Welk taxibedrijf hebben jullie ingeschakeld om jullie (en/of andere gasten) naar huis te brengen naar het feest?Ik ben vooral op zoek naar taxi's die meer dan 3-4 personen tegelijk kunnen vervoeren, want wij logeren allemaal in een hotel in de bu...
Andere Reacties: 3 18-7-2007 10:49:54

cindy
lesbisch koppel
hoi mensen ik ben een lesbischeen zou graag met mijn vriendin willen trouwen wij zelf zien het helemaal zitten maar om 1 bepaalde redene willen wij niet voor de wet trouwen maar we willen elkanders trouw belofte voor elkander toch een beetje echt lat...
Homohuwelijk Reacties: 7 18-7-2007 10:23:13

nele
DOMEIN MAELSTEDE Symphonie
Beste bruidjes,Een tweetal weken geleden heeft mijn vriend me op zeer romantische wijze ten huwelijk gevraagd (we zijn een goeie 4 jaar samen)! Sindsdien zijn we volop bezig met het zoeken naar een geschikte zaal.. Geen sinecure zo blijkt. Iemand erv...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-7-2007 9:41:07

an
digitaal fotokader als geschenk ouders?
wij zouden graag onze ouders een digitaal fotokader cadeau doen met al foto's van die dag erop. Zijn er nog bruidjes die dit als cadeau voor de ouders gekozen hebben, en zo ja waar hebben jullie dit gehaald en hoeveel kostte dit?bedankt,An
Andere Reacties: 2 18-7-2007 9:32:04

Nancy
Verkoop van prachtige jurk, Marylise trouwkleed
Na lang twijfelen ga ik dan toch mijn jurk verkopen. Ik heb er zeer goede herinneringen aan maar hem laten hangen in de kast heeft niet veel zin. Dus als je zelf intresse hebt in deze jurk (Marylise, Zazou, collectie 2006) geef dan gerust een seintje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-7-2007 1:31:33

nicky
feestkledij
ik ben lang op zoek geweest naar kledij voor de bruidsmeisjes (beiden 21jaar)het moest een kleedje zijn, liefst zonder print, vind dat maar eens met deze mode...nu ik heb het gevonden maar ik denk dat er misschien nog bruidjes met dit probleem zitten...
Kledij - Suite Reacties: 1 18-7-2007 0:29:27

Natascha
domein martinus te zoersel
Heeft er iemand ervaring met een trouwfeest in domein martinus te zoersel ? Of iemand al zelf zijn feest er gedaan ? Opmerkingen ? Graag jullie reacties... met dank
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-7-2007 23:18:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...