Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
fotograaf: moet ik me zorgen maken?
Hoi iedereen,toen we enkele maanden geleden onze fotograaf kozen was ik heel erg overtuigd omdat ik zijn werk mooi vond en zijn manier van werken ons aanstond. het leek er allemaal gemoedelijk aan toe te gaan. hij beloofde onze eerst een soort kleine...
Fotografie Reacties: 3 19-7-2007 15:42:24

stefanie
de abdijhoeve te oudenburg
Hoi bruidjes,Zijn er onder jullie die ervaring hebben met de abdijhoeve te oudenburg?Is dat een geschikte locatie voor een trouwfeest?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-7-2007 15:30:51

ulrike
wet en kerk
hoelang op voorhand moet je de kerk vastleggen en wanneer leg je de wet vast, onze zaal en traiteur liggen nu al vast voor 30.08.08 zouden we nu ook al wet en kerk moeten vastleggen of hebben we daar nog tijd voor???groetjes
Ceremonie Reacties: 4 19-7-2007 14:43:15

Petra
De site is...
Hallokes,Hier is onze bruiloftsite:www.petraenjoeri.bruiloftsite.nlGroetjes Petra
Andere Reacties: 1 19-7-2007 14:26:46

carline
pareltjes-pluimpjes-etc
Hallo meisjes,Wie weet waar ik van die mooie accessoires voor in de haren kan vinden (regio Antwerpen)?Groetjes,Carline 06/10/07
Andere Reacties: 3 19-7-2007 14:04:12

Petra
Bruiloftsite
Hallokes iedereen,Wie komt er eens zijn pootje zetten op onze site??? Of speel het trouwspel!Mercikes, ik kom zeker en vast terug!!!Groetjes Petra29/09/2007
Andere Reacties: 2 19-7-2007 13:42:44

hilde
feestzaal zonder catering kempen (herentals)
Hallo iedereen, wij zijn sinds vorige week verloofd en beginnen onze zoektocht naar een zaal. We zoeken een feestzaal zonder catering aangezien mijn nonkel traiteur is. Zijn er aanraders? We hadden ook liefste een tuin aan de zaal. andere tips over f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-7-2007 13:41:43

Kerry
Vragen van getuigen
Hoi,Wie heeft er originele ideeën om de getuigen te vragen?groetjesKerry
Ideeën Reacties: 0 19-7-2007 13:39:34

Mieke
Nog bruidjes die verdikken ipv vermageren ?
Hey bruidjes...Ik ben mijn kleed gaan passen om te zien of het nog goed zat.. maar ik ben 4 kilo verdikt ( vooral op mijn buik enzo ) en natuurlijk spant mijn kleed als geen 1 é nu en ik krijg er geen gram meer af...Iemand tips ?Bedankt !
Andere Reacties: 9 19-7-2007 13:35:19

Tania
eerste keer kleedjes passen morgen!
Hallo iedereen,Ik ga morgen voor het eerst trouwkleedjes passen, bij Moderna in Schepdaal. Kan iemand nog tips geven? Waar moet ik op letten, wat mag ik niet vergeten?En voor mensen die bij Moderna zijn geweest, zijn er daar betaalbare kleedjes? Ik z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-7-2007 12:54:32

Elke
4 feestzalen in omgeving Waasland-Dender
Ik zo graag jullie mening willen weten over de volgende 4 feestzalen. Normaal zal in 1 van deze feestzalen onze bruiloft plaatsvinden:1. Den Orchidee (Lokeren) (Vroegere naam: Den Outer)2. Hof Ter Meyghem (Oudegem-D'monde)3. 't Scheldehof (Schoonaard...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 19-7-2007 12:27:54

Rita
Locatie Rent a Priest
Hallo,Is er nog iemand die voor een viering kiest van Rent a Priest? Voor welke locatie kiezen jullie? Ik ben op zoek naar een locatie in Limburg, liefst in de buurt van Herk De Stad of Kuringen. Hoeveel betalen jullie voor de "huur" van de...
Locaties - Viering Reacties: 4 19-7-2007 11:57:52

Wendy
Help! Zéér Dringend fotolocatie binnen gezocht
HoiWij trouwen binnen 8 dagen en zijn hopeloos op zoek naar een binnenlocatie,want ze geven slecht weer :'(We trouwen in Ternat en geven onze feest in Oudegem bij dendermonde.Please Help?Thanksxxx
Locaties - Fotografie Reacties: 3 19-7-2007 11:27:42

Lies
@ Mara - Hair Clip ons
Dag Mara.Als je de clip-ons besteld hebt, heb je dan enkel de haarstrengen moeten bestellen, en zaten daar de clipjes bij? Of moet je die clipjes nog apart bijbestellen?GroetjesLies
Andere Reacties: 2 19-7-2007 11:22:05

Greet
huwelijkskaars
Zijn er plaatsen waar we een mooie huwelijkskaars kunnen halen regio Halle? Wat zijn jullie ervaringen met die winkels? Duurt het lang om ze te bestellen? GroetjesGreet24/08/2007
Ceremonie Reacties: 6 19-7-2007 11:21:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...