Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefanie
Betaalbare fotograaf omgeving nieuwpoort-veurne-oostende
Hallo bruidjes,Kent er iemand een goede maar betaalbare fotograaf in de omgeving van veurne, oostende, nieuwpoort.Ik heb hier al een paar offertes opgevraagt, maar de prijs slaat dik tegen (minste is 1200 euro).groetjes stefanie
Fotografie Reacties: 6 17-7-2007 10:39:30

Debbie
Misboekjes
Hoi lotgenootjes,Wij gaan volgend jaar trouwen en ik ben ook al zo een beetje bezig met voorbereiding van de misviering.Heeft er iemand misboekjes voor mij als voorbeeld? Je kan ze mailen naar debbie_olislaeger@msn.com alvast bedankt iedereen!
Voorbereiding Reacties: 3 17-7-2007 10:33:39

stefanie
Beertjes voor de ringen
Hallo bruidjes,Voor onze trouw op 21 september 2007 ben ik nog op zoek naar beertjes om onze ringen aan vast te maken.Heeft er iemand een idee, waar ik dat zou kunnen halen? Of bestaat dat niet en moet ik gewoon twee beren kopen en lintjes eraan naai...
Religie Reacties: 4 17-7-2007 10:33:39

Ine
lingerie
Hallo,Ik ben nu al enkele weken op zoek naar lingerie voor mijn huwelijksnacht, namelijk een wit slaapkleedje met fijne bandjes. Er mag wel wat kant aan zijn, maar het mag zeker geen model zijn zoals mijn oma er vroeger droeg (dus niet te klassiek). ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-7-2007 10:09:57

Marijke
welkomstwoord
hallo iedereen,wij trouwen volgend jaar 16/08/2008, maar omdat ik nu een beetje 'meer' tijd heb om mij met onze voorbereidingen bezig te houden, ben ik begonnen met het samenstellen van onze misviering.Maar ik ben nog op zoek naar een leuk en geschik...
Andere Reacties: 10 17-7-2007 9:40:38

isabelle
Originele inscriptie trouwringen?
Hallo bruidjes,Eindelijk is het zover: onze trouwringen zijn we dit weekend gaan bestellen! Het wordt een combinatie van twee ringen die we mooi vonden :o) Nu zouden we ook wel een originele inscriptie willen ipv alleen onze namen en/of datum. Ik ben...
Andere Reacties: 5 17-7-2007 9:10:09

Veroniek
WIJ trouwen deze week!
Hoi mede bruidjesHerkennen jullie dit? Zoja, hoe ga je ermee om?Nu is de stress bij me toegeslaan en dan nog wel deze nacht... (had hiervoor nog nergens last van)Ik viel bijna in slaap en toen werd ik wakker met het gedacht 'deze week trouwen we'! He...
Andere Reacties: 3 17-7-2007 8:24:26

eva
gastenboek
Hoi, Ik ben volop bezig met het maken van het gastenboek. Nu had ik het idee om er een vragenlijstje aan toe te voegen die mijn vriend dan over mij moet invullen en ik over hem. Nu was mijn vraag of jullie ideetjes hebben qua vragen. (bvb. favoriete ...
Andere Reacties: 5 17-7-2007 7:52:16

Lien
goed slapen avond voor trouw?
Hoi bruiden, gaat er iemand een half slaappilletje nemen de avond voor de trouw? Of iets om zenuwen op de dag zelf tegen te gaan? Ik doe dat nooit maar lig nu 's avonds al te woelen in mijn bed dus vrees dat dat op 27/7 nog veeeeel erger zal zijn. Ie...
Andere Reacties: 6 17-7-2007 7:41:11

LIEN
Fotograaf West-Vlaanderen
Hallo,kunnen jullie me helpen bij het kiezen van een goede fotograaf. Zijn er van jullie die fotograaf (Norbert) Maes kent uit Tielt?Wat waren of zijn jullie opmerkingen? Goede? Slechte?Alle reacties zijn meer dan welkom. Als er andere fotograven ...
Andere Reacties: 4 16-7-2007 22:37:56

Sophie
MUZIEK KERK
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar mooie liedjes om in de kerk te draaien en naar een mooie openingsdans. De teksten van de liedjes zouden wat bij ons moeten passen.Welke liedjes kozen jullie en hebben julie een site waarop je fragmenten van liedjes kan...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 16-7-2007 22:33:40

LIEN
2e poging: Video en DJ Elite te Oostende
Hallo,eerder heb ik al eens gevraagd of er iemand DJ Elite uit Oostende kent en/of jullie er al of niet mee hebben gewerkt. Ik zou het héél leuk vinden mochten jullie meningen (goede EN slechte) meedelen.Het is namelijk heel belangrijk een...
Andere Reacties: 1 16-7-2007 22:26:53

KARINA
de organiste zegt af,wat nu,nog maar 10 dagen te gaan!
waar kan ik nu nog iemand vinden die de mis in de kerk kan verzorgen?ik vind dat dat mens met onze voeten heeft gespeeld,eerst zij ze dat ze wel kon,dan niet,ze stuurde een lijst door met liedjes,wij moesten er 8 uit kiezen en doorsturen,en nu mailt ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 16-7-2007 22:01:25

Sofie
Getuige vragen
Hallo,Ik ga binnenkort een vriendin vragen of ze mijn getuige wil zijn, maar wil dat graag op een originele manier doen. Heeft iemand tips?GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 3 16-7-2007 20:36:27

tamara
vrijzinnige dienst
Hoi bruidjes,zijn er nog mensen die niet voor de kerk trouwen maar toch een ceremonie willen? Wij houden onze ceremonie in de feestzaal en willen die nu laten leiden door iemand van een centrum voor morele dienstverlening (ritueelbegeleiding). Zijn e...
Andere Reacties: 7 16-7-2007 20:02:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...