Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bianca
naamsverandering...
Kun je hier ook je achternaam laten aapassen als je getrouwd bent? Ik zou graag de naam van mijn as hebben, en daarachter mijn meisjesnaam. Ik weet niet of dat kan hier in Belgie. Groetjes, Bianca08/08/2008
Andere Reacties: 0 16-7-2007 11:47:48

Lies
huwelijksuitnodiging laten namaken?
Hey,Mijn vriend en ik hebben onlangs de uitnodiging gevonden die we zochten. Het is op zich een sober ontwerp, dsu we dachten dat het geen probleem ging zijn. Nu blijkt dat het van een onbekende Italiaanse ontwerper is. We willen de uitnodiging dus l...
Uitnodigingen Reacties: 9 16-7-2007 11:35:11

Wendy
Dringend binnenlocatie gezocht
Ik trouw binnen 11 dagen en onze fotograaf heeft enkele voorstellen gedaan voor een binnenlocatiemaar ik zie die niet zo zittenvandaar mijn vraagIk zou een binnenlocatie voor foto's in de omgeving van Ternat/Sint-Pieters-Leeuw.Alvast mercikesxxx
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-7-2007 10:49:22

Joke
TIP: binnenlocatie
Hallo allemmaal,Ondanks het feit dat ik ondertussen al enkele weekjes getrouwd ben, kom ik regelmatig nog eens op dit forum.Ik merk dat veel bruidjes nog op zoek zijn naar een geschikte binnenlocatie.Wij hadden als binnenlocatie een tuincentrum gekoz...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-7-2007 10:42:23

Elke
het is zover
Gisteren hebben we officieel aan de ouders en aan mijn zus aangekondigd dat we gaan trouwen.Normaal zal het plaatsvinden op 06 september 2008. We moeten nu tot begin september wachten om de datum vast te leggen bij de burgelijke stand (1 jaar op voor...
Voorbereiding Reacties: 10 16-7-2007 10:31:03

Kim
bus London Ceremony
Wij zouden graag een bus huren voor het vervoer van onze gasten. Heeft iemand ervaringen met the London Ceremony Bus of weet iemand een betere oplossing om 25 personen te vervoeren? Suitewagens zijn ook zo duur.Kim220808
Andere Reacties: 8 16-7-2007 10:20:22

chantal
14-07-07 was een fantastische dag!!
Hallo allemaal,Na het lange wachten, was het zaterdag eindelijk zover. En het was beter dan ik kunnen hopen had. Het geluk straalde gewoon van ons af( ook van mijn ventje).We hebben de avond voordien gewoon in ons eigen bedje geslapen, met veel kri...
Andere Reacties: 2 16-7-2007 9:50:08

saskia
Marylisse gardenia
Heeft er soms iemand meer foto's van het kleed van de gardenia van marylisse. Graag had ik eens een foto gezien van de achterkant van het kleed en de sleep. Ook foto's van de voorkant van het kleed in zijn geheel zijn welkom. foto's mogen gestuurd wo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-7-2007 9:11:32

Kim
Limousines
Hey,Heeft er iemand van jullie ervaring met het huren van limousines bij Extravaganza in Kessel-Lo?Groeten,Kim
Andere Reacties: 0 16-7-2007 9:01:17

Kim
feestmateriaal huren
Hey,Heeft er iemand ervaring met het huren van feestmateriaal in de omgeving van Mechelen? Wij hebben een zaal gehuurd en gaan alles zelf inrichten en zijn hiervoor op zoek naar dingen zoals ronde tafels, stoelen,...Groeten,Kim
Andere Reacties: 3 16-7-2007 8:59:25

Kim
DJ omgeving Mechelen
Hey,Kent er iemand een goede DJ in de omgeving van Mechelen? Groeten,Kim
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 16-7-2007 8:56:41

nicky
ringen
Wij zijn nog altijd opzoek naar betaalbare trouwringen. We hadden er mooie gezien van amicci, maar die waren te vrouwelijk voor de man vond ik.We hebben liefst witgoud, en max 700euro voor beide ringen. kent iemand nog andere merken of sites waar ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 15-7-2007 22:57:01

Katleen
bekendmaken huwelijk?
Helaba,ik had eens een vraagje, iedereen zegt dat iemand zijn huwelijk weken op voorhand moet aanhangen aan het gemeentehuis.Nu was ik eens gaan kijken bij ons gemeentehuis want ik wou men naam daar wel eens zien staan, maar ik vindt daar niets over...
Andere Reacties: 2 15-7-2007 21:42:59

Veroniek
Vrijgezellen gehad
Hoi allenGisteren mijn vrijgezellen gehad!Man, het ongeluk van vrijdag de dertiende sloeg toe! De nacht van vrijdag op zaterdag werd ik wakker van pijn en zweet! Had 38°C, koorts dus! Medicijnen genomen en een volledige dag in bed gebleven...Om ...
Andere Reacties: 3 15-7-2007 19:19:18

katleen
huwelijksreis: locatie november
Hallo,wij trouwen op 27 oktober en we zijn nog op zoek naar een geschikte locatie voor onze huwelijksreis. Liefst geen city-trip, wel romantische omgeving. We hebben slechts een weekje verlof ... . Alvast bedankt voor de tips.Katleen27/10/2007
Huwelijksreis Reacties: 4 15-7-2007 17:19:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...