Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annemie
Liedje binnenkomen feestzaal
Hallo,Onze magische datum begin zeer vlug te naderen. Onze voorbereidingen zitten er bijna op. We zijn maandaag naar de DJ geweest om de muziek te bespreken. We hebben onze openingsnummer gekozen en hadden ook een nummer voor het brengen van de taart...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 12-7-2007 17:39:29

Frieda
Unieke trouwringen
Na een oeverloze tocht naar betaalbare trouwringen, wil ik toch iedereen verwittigen om zeker uit de doppen te kijken !We hadden voor de trouwringen geen groot budget voorzien, mijn partner kan hem omwille van zijn job ook niet dragen.We dachten in A...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 12-7-2007 17:03:18

Sofie
bruidsmeisje ziek
Wij trouwen morgen en kregen net telefoon dat één van de twee bruidsmeisjes ziek is :-(Ik hoop dat ze snel beter is, ook al is dat door morgen lekker uit te rusten bij haar grootouders.Alleen is het nu wat zielig voor het andere meisje (haa...
Andere Reacties: 1 12-7-2007 16:45:31

Lies
Het wordt alleen maar erger!
Eerst doet mijn schoonmoeder moeilijk, en nu hoor ik hier net dat een neef van mijn vriend ook gaat trouwen.Nu op zich geen probleem he. Maar dat was een neef die altijd luid riep dat hij nooit ging trouwen en dat het hem allemaal niet interesseerde ...
Andere Reacties: 2 12-7-2007 15:23:54

Lies
Lieve schoonmoeder doet toch ineens moeilijk...
Dag bruidjes,Ik weet dat dit nu toch niet het einde van de wereld is, maar ik moet het even kwijt.Normaal gezien heb ik een hele goede relatie met mijn schoonmoeder. Ook voor de voorbereidingen van de trouw spreekt ze wel haar mening uit, maar haar w...
Andere Reacties: 8 12-7-2007 15:17:26

Sophie
Danslessen
Hallo,Wij zouden ter voorbereiding van ons huwelijk op 9/8/8 graag danslessen gaan volgen zodat we gewoon de standaarddansen wat onder de knie krijgen.Weet er iemand waar wij danslessen kunnen volgen?omgeving Lummen - LimburgGroetjes, Sophie
Voorbereiding Reacties: 3 12-7-2007 13:28:35

Sophie
Tekst voor enveloppe ipv cadeau
Hallo bruidjes! Ik ben nieuw op het forum omdat ik afgelopen weekend pas ten huwelijk gevraagd ben, op 7/7/7. Wij gaan trouwen op 9/8/8. Ik weet dat het nog vroeg is, maar ik ben toch al volop bezig met de voorbereidingen. Wij zouden liefst geld krij...
Uitnodigingen Reacties: 12 12-7-2007 13:26:43

Elke
pastoor Ternat
dag iedereen,Ik had graag feedback over de pastoor gehad van zij die in Ternat getrouwd zijn of een viering meegemaakt hebben. Wij wonen er namelijk nog niet zo lang...groetjesElke
Ceremonie Reacties: 1 12-7-2007 13:19:13

kim
www.weddinggiftshop.nl
Hallo,in april heb ik op deze site een bestelling geplaatst waarvoor het verschuldigde bedrag ook al van mijn rekening is gegaan.Ondertussen heb ik echter niets meer vernomen ivm mijn bestelling. Zijn er nog mensen die er iets besteld hebben en zo la...
Andere Reacties: 1 12-7-2007 13:06:04

Anne
Tekst gastenboek
Hallo iedereen, Ben op zoek naar mooie originele tekst voor in ons gastenboek te zetten. Heb al op site's gaan zien maar dat zijn meer gedichten voor trouw. Kan iemand me erbij helpen, vind echt niets gepast. Alvast bedanktLieve groetjesAnne21.09.07
Andere Reacties: 3 12-7-2007 12:58:21

petra
make up omgeving wevelgem
HalloKent iemand een goede visagiste voor bruidsmake-up omgeving Wevelgem.grtjespetra
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 12-7-2007 12:53:38

Elke
tafelschikking
Dag allemaal, ik zoek een leuke manier om de mensen savonds op het feest naar hun tafel te brengen.Kan ik dit best met een thema doen? Heeft iemand ideeen ? Ik trouw achter 16 dagen. Tips zijn altijd welkom
Andere Reacties: 9 12-7-2007 12:33:55

evelien
betaling feest overschrijving of cash
weet er iemand of je dit geld cash moet meehebben bij de afrekening of mag je ook met een overschrijving betalen?Groetjes,evelien
Andere Reacties: 6 12-7-2007 12:08:15

Ilona
Prijs retouches
Hallo allemaalhoe zit dat eigenlijk allemaal met retouches? Als je een trouwkleed koopt wordt dat normaal gezien toch op maat gemaakt voor je, helemaal nieuw. Moet je dan nog iets extra betalen voor retouches? Ik dacht dat de prijs op het etiket ook ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 12-7-2007 11:04:22

Ine
partituur van De Roos van Ann Christy
Hallo medebruidjes,Ik ben op zoek naar de partituur van "De Roos" van Ann Christy voor gitaar of piano. Heeft iemand die soms liggen?Mijn emailadres is caroline010907@yahoo.com.Alvast bedankt!Vele groetjes
Muziek - Live Reacties: 2 12-7-2007 10:28:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...