Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jasmijn
oproep bruidjes voor Fata Morgana
Hallo,Voor het programma Fata Morgana op één zoeken ze tegen vrijdag 500 witte bruidskoppels die in de wedding chapel in Herentals komen trouwen in 'Las Vegas stijl'Als jullie niet weten wat te doen en nog eens jullie trouwjurk willen aan d...
Andere Reacties: 11 12-7-2007 9:47:37

marleen
Ervaringen met ArtXpo??
Hallo allemaalWe denken er aan onze (foto)huwelijksrreportage te laten maken door ArtXpo. Heeft er nog iemand zijn album laten maken door ArtXpo? Wat zijn jullie positieve/negatieve ervaringen hiermee?groetjesMarleen marleendn@hotmail.Com
Fotografie Reacties: 7 12-7-2007 9:20:54

petra
Aan melissa ivm powerpoint
Hallo Melissa,Ik las dat jullie ook een ppt gaan laten zien op het feest. Wij zijn daar op het laatste moment ook nog mee bezig (trouwen op 14/7). Weet jij hoe je de foto's kunt vergroten zonder te vervormen?Alvast bedankt!Petra14/7
Andere Reacties: 1 12-7-2007 8:45:26

Christel
Aan Ine - berichtje van 3/7
dag Ineik heb net je berichtje gezien van 3/7k ben een tijdje niet op het forum geweest want we zijn net terug van huwelijksreisIk ben ook getrouwd in de jardin van ian stuartJe kan me zien op www.jimmyenchristel.bruiloftsite.nlin één woord...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-7-2007 8:04:03

Lotte
Kerk in Belsele
hallo,ik had graag geweten wat de prijs bedraagt om in de kerk van belsele te trouwen? ik heb hier namelijk geen flauw idee van...iemand die daar getrouwd is?en weet je ook misschien of we daar met een live-bandje kunnen 'optreden'?groetjeslotte
Ceremonie Reacties: 8 11-7-2007 22:37:39

Kelly
bling blinx
hallokes , heeft er iemand enig idee waar in belgie ik deze bling blinx kristalletjes kan kopen .op nederlandse sites zie ik ze genoeg , maar dan zijn de verzendkosten zo hoog .groetjes kelly29/09/07
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 11-7-2007 22:20:56

Lotte
fotolocatie regio sint-niklaas
hallo,ik zoek een originele fotolocatie voor onze trouwfoto's. ik zoek iets speciaals, geen park of strandfoto's, iets unieks. Weet er iemand een locatie? Binnen of buiten, het maakt niet uit. Onze trouw is 26/04/2008.groetjeslotte
Locaties - Fotografie Reacties: 4 11-7-2007 22:17:25

Lotte
Vervoer
hallo,wij zouden graag voor onze trouw (26/04/2008) een oldmobiel huren. Maar nu vraag ik me af hoelang je deze moet huren? Kunnen jullie me hierbij helpen?Voor hoeveel uren hebben jullie jullie auto gehuurd? en wanneer precies? (enkel voor naar kerk...
Ceremonie Reacties: 5 11-7-2007 22:10:51

tamara
DJ Elema sound systems
Hoi bruidjes, zijn er mensen die ervaring hebben met elema sound systems (Hasselt)? Waren er ook bruidjes die de optionele DVD presentatie hebben genomen? Wij twijfelen nog of het wel de moeite gaat zijn.Groetjes, Mara
Andere Reacties: 0 11-7-2007 22:08:37

tamara
DJ Elema sound sus
Andere Reacties: 0 11-7-2007 22:06:55

heidi
winkel lecoq lommel
hallo,ik trouw volgend jaar in juni. weet het, ben er al vroeg mee bezig. maar heeft er iemand ervaring met de winkel lecoq in Lommel?groetenHeidi
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-7-2007 21:51:42

Delphine
Goede DJ in West-Vlaanderen (ev. regio Ieper)
Hallo,Wij trouwen volgend jaar op 06/06/2008 en zijn op zoek naar een goede DJ. Heeft er iemand van jullie ervaring met een goede DJ in West-Vlaanderen? Variatie, Ambiance en 'voor alle leeftijden' zou ideaal zijn.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 11-7-2007 20:31:54

Iene
etiket likeur tekst...
Hoi, Ik ben inspiratieloos en nog één maand te gaan...Wij hebben likeurflesjes dat we gaan vullen voor onze gasten met rode vloeistof( iemand ideetjes voor rode vloeistof, liefst alcoholisch?) en we willen ook een tekstje op het etiket hang...
Andere Reacties: 2 11-7-2007 20:24:45

heidi
kasteel waalborre
Hoi,Heeft er al iemand een trouwfeest meegemaakt in de Waalborre. We zouden graag wat info rond prijs-service-hoeveelheid eten-of dat waar je zit iedereen elkander kan zien (zitten er sommige tafels wat ingesloten). Over 't algemeen wat is er versc...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-7-2007 20:04:20

Cindy
Verkoop van mijn Rembojurk
Reeds 40 dagen zijn we al getrouwd. Amaai wat gaat dat vlug. Nu heb ik lang getwijfeld wat ik zou doen met mijn jurk en heb beslist om hem te verkopen. Ik voelde me er een echte prinses in en heb veeeeeeeeel positieve reacties gekregen het is een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-7-2007 19:30:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...