Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Carmen
Nog bruidjes die (bijna) de laatste aftelmaand ingaan?
Nog 27 dagen op de teller hier 
Voorbereiding Reacties: 20 15-12-2011 18:58:23

Ellen
zaterdag laatste examen en dan eindelijk terug verder werken aan ons huwelijk...
Hey hey, Ik moet eigenlijk studeren nu, maar ik heb er precies niet zoveel zin meer in... Zaterdag laatste examen voor Korporaal bij de brandweer en dan hopen dat ik geen herexamens heb in februari... Ik ben het efkes moe om te blokken.... Ik verla...
Voorbereiding Reacties: 4 15-12-2011 18:56:31

jamie
vraagj ivm verlof en cm-huwelijkssparen
Hejj bruidjss.. ik heb net tehoren gekregen dat mijn werkgevers 2 weken voor de trouw in verlof gaan pfff dat wil zeggen dat ik alles bij elkaar verlof+trouw+huwelijksreis 4weken en half thuis ben.. Hoeveel dagen verlof krijg je betaald bij de tro...
Voorbereiding Reacties: 16 15-12-2011 11:06:16

Ann
Bedankjes... Wat voor de vrouwen ?
Heyhey Ik was vanavond nog eens bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk,meer bepaald met de bedankjes. Normaal gingen we USb sticks geven,maar dit komt nu toch te duur uit... Dus een ander idee van hier op het forum genomen... Vedett voor de m...
Voorbereiding Reacties: 7 14-12-2011 23:09:25

stefanie
Uitnodigingen besteld :)
Na heel wat overleg en goed nagedacht te hebben, heb ik vandaag eindelijk de uitnodigingen besteld. Ben ik even blij, eindelijk wordt het een beetje echt :), in januari heb ik de enveloppen en kan ik volop adressen beginnen schrijven. Weer iets da...
Voorbereiding Reacties: 2 14-12-2011 22:46:38

Nathalie
kilotjes verliezen voor onze grote dag.. Wie doet wat...?
Hey bruidjes en gommetjes.. Zoals waarschijnlijk vele onder ons probeer ik nog wat kilotjes te verliezen.. Ik vraag me nu af wat jullie hiervoor doen..Ik let op mijn eten, eet gezonder en minder vet.. Ik eet nog wel alles, maar met mate.. Ook ee...
Voorbereiding Reacties: 6 14-12-2011 21:23:51

Evelien
Nog 4 maand!
Hey medebruidjes, de trouwvoorbereidingen hebben hier eventjes stil gelegen door de lange dagen op het werk. Maar nu moeten we toch echt terug eens in actie schieten met nog 4 maandjes voor de boeg. Ik begin al lichtjes te panikeren als ik zie wat w...
Voorbereiding Reacties: 8 14-12-2011 17:08:14

Baci
te koop
Hey Ik heb nog enkele paars-witte-ivoorkleurige dingen van onze trouw die weg mogen!ringkussentje - een aantal linten van een +- 1 meter ( witte en paarse) - haardecoraties - strooimandjes - witte theelichthoudertjes - rieten mand - ...Voor een prijs...
Voorbereiding Reacties: 4 14-12-2011 1:29:56

dorien
geen bloemen maar win for life ticketjes
Hallo, wij hebben gehoord dat er sommige mensen ... - geen bloemen vragen : deze komen niet tot hun recht doordat we op huwelijksreis gaan - maar dan bv. iedereen een win for life ticketje mee laten brengen wij vinden dit een prachtig idee maar h...
Voorbereiding Reacties: 11 13-12-2011 21:20:58

Melissa
dranklijst opstellen
Hallo, wij trouwen op 1 juni 2012, we hebben zo'n 40 man (enkel familie en dichte vrienden) We hebben al een traiteur maar zoeken nog een brouwer. We weten niet hoe we beginnen aan zo'n dranklijst? We zouden enkel gaan voor gewoon bier, leffe, duvel,...
Voorbereiding Reacties: 3 13-12-2011 20:00:55

Nathalie
Speech... Kadotjes voor de getuigen en ouders... Wat, waar, wanneer...
Hallo bruidjes en gommetjes... Zoals de titel al zegt... Wanneer wordt er een speech gegeven? Is dit heel in 't begin of is dit op een ander moment... Tussen het hoofdgercht en dessert hebben we al iets gepland.. Kan dit: Speech: voor het voorger...
Voorbereiding Reacties: 8 13-12-2011 12:01:59

Melissa
We ruilen de 2 in voor de 1!
Hoi bruidjes en gommetjes! Even mijn vreugde delen want vandaag staan er nog 199 dagen op de teller! Oké... het is nog wel even, maar we zijn al van die 2.. af :-)! Hoever staan de andere 30/6 bruidjes? Groetekes Melissa
Voorbereiding Reacties: 12 13-12-2011 11:32:28

Tinneke
Nog +/- 3 maanden en nog steeds geen brief van het gemeentehuis (ondertrouw)
Hoi dames en heren, Ik vroeg mij af of er iemand weet wnn je ongeveer je ondertrouw kan gaan doen op de gemeente, alle aktes zijn aangevraagd, maar we hebben nog steeds geen brief gehad. 3 maanden geleden heb ik eens gebeld, en toen zei ze dat ze er...
Voorbereiding Reacties: 12 13-12-2011 10:09:45

Nellie
Hoe gaat het nog met de 2013-bruidjes?
Hey, Enkele maanden geleden werd er even een update gehouden onder de 2013 bruidjes. Hoe is het nu enkele maanden verder? Hoe staan de zaken ervoor? Wat ligt er allemaal al vast? Zijn er nog bruidjes die bij de 2013-club gekomen zijn onder...
Voorbereiding Reacties: 16 13-12-2011 9:59:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...