Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Els
Muilezel te huur?? ;-)
Hallo allemaal, Keifier dat mn boekje helemaal afgewerkt is en ik de perfecte layout en cover ( vooraan eenvoudig 2 duiven met een hart op de achterzijde een foto van onze kids) heb ontwikkeld , mn ventje was trots  maar toen kwam er plots...
Voorbereiding Reacties: 5 30-12-2011 15:53:35

Angel
trouwbeurs kortrijk
Wij zijn op zoek naar gratis inkomkaarten voor de trouwbeurs in Kortrijk. Wie kan ons daarbij helpen? Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 29-12-2011 23:06:20

Sandra
Bedankjes gevonden - eindelijk!
Hallo allemaal, Amai...wat een zoektocht naar huwelijksbedankjes! Ik denk dat ik bijna alle websites heb doorlopen die op het forum werden vermeld en ik vond het echt allemaal 'gewoon'... Bruidssuiker te ouderwets, muntjes passé, kaarsjes saai....
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2011 18:22:00

Carmen
slapeloze nachten
Hier zijn de slapeloze nachten aangebroken ... pfff, hopelijk ga ik toch nog een paar nachten kunnen slapen!
Voorbereiding Reacties: 8 29-12-2011 1:26:18

Sarah
Aanraders & foto's
Dag bruidjes, Onze dag zit er spijtiggenoeg op, maar we genieten nog altijd na. Het was onze droomdag, zelfs het weer zat supergoed mee :). Eerst en vooral een aantal mensen die we willen bedanken: Elke Manssens (looks of versailles in Harelbeke),...
Voorbereiding Reacties: 3 28-12-2011 13:09:03

Lindsy
Vandaag = vinkjesdag!
Hoi iedereen, Gewoon even mijn vreugde delen, vanmiddag gaan we weer een aantal zaken in orde brengen: * We gaan in ondertrouw * Onze ringen zijn binnen en we mogen ze gaan passen * We gaan onze uitnodigingen bestellen Jippie !! Zo, dat moest ik g...
Voorbereiding Reacties: 6 28-12-2011 10:40:20

Tania
Honeymoon --> Check!!!! :)))))
All Eindelijk na maanden wikken en wegen zijn we onze honeymoon gaan boeken!!! We vertrekken 1 dag na onze trouw naar Curacao en verblijven daar 7 nachten, dan vliegen we verder naar Aruba en verblijven daar 6 nachten! De boeking hebben we hier B...
Voorbereiding Reacties: 7 28-12-2011 8:49:55

Caroline
Leuke bedankingen gevonden
Dag medebruidjes en gommetjes Ik was aan het zoeken naar leuke bedankingen om uit te delen na de trouw. Ik heb een heel leuke site gevonden, met heel veel leuke dingen en je kan het personaliseren zoals je zelf wil. deze site wil ik met jullie dele...
Voorbereiding Reacties: 4 27-12-2011 23:26:12

annalisa
wat stil gevallen
ey bruidjes nog 121 en dan is het zover trouwen voor de wet , het is toch niet zo gemakkelijk dat ik dacht 2 zo grote dinges organizeren en dan nog in de kerk in italie in augustus hier hebben we bijna alles gedaan , alleen ng bedankjes dan nog ...
Voorbereiding Reacties: 0 27-12-2011 23:05:29

Tamara
mooie juweeltjes gekocht
Hoi hoi! Deze namiddag gezellig met mijn getuige het internet afgegaan op zoek naar leuke juweeltjes die dan ook nog eens passen bij het kleed. Na enkele uren de perfecte juwelen gevonden op fashionhairaccesoires.nl. Een heel mooie haarkam en een ar...
Voorbereiding Reacties: 0 27-12-2011 21:32:31

Jolien
even overlopen!
Hey mede-bruidjes! wij gaan pas trouwen volgend jaar augustus maar toch liggen er nu al heel wat zaken vast onder andere : - feestzaal -dj - vervoer - trouwkleed - fotograaf - videograaf - ringenknuffel - uitnodigingen gekozen - ceremoniemeester -...
Voorbereiding Reacties: 6 27-12-2011 20:24:23

Vicky
Eindelijk nog wat dingen om van ons to do lijstje te schrappen!
Hallo toekomstige bruidjes en gommetjes! Ik kom hier nog eens een berichtje posten! We hebben eindelijk nog eens wat afspraken gemaakt en knopen doorgehakt! Omdat we nu toch allebei thuis waren bij de feestdagen, zijn we op zoek gegaan naar onze tro...
Voorbereiding Reacties: 0 27-12-2011 20:06:05

Eline
Ondertrouw is eindelijk geregeld, 't is officieel :-)
Vandaag eindelijk in het districtshuis geraakt om onze ondertrouw te regelen. In Antwerpen kan dat maar 6 maand op voorhand. Toen ik destijds belde voor info zeiden ze mij dat het echt superuitzonderlijk is dat er twee koppels trouwen op é&...
Voorbereiding Reacties: 6 27-12-2011 18:27:06

Rebecca
Duurtijd ceremoniemeester ?
Hey hey allemaal. Vandaag hebben we na ons notarisbezoek de knoop doorgehakt: we gaan in 2012 al wettelijk huwen. De kerkelijke viering en het feest zijn dan voor 2013. Nu we dit zeker weten, kan ik ook verder met al de rest. Maar ik stuit al meteen ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-12-2011 14:18:32

Hanne
101 redenen waarom ik met jou wil trouwen
Ik had graag een boekje gemaakt voor mn verloofde met 101 redenen waarom ik met hem wil trouwen. Dit geef ik dan aan mijn schoonouers zodat ze dit kunnen afgeven de avond voor onze trouwdag. Hij slaapt namelijk daar. Ik zou het leuk vinden om dit ook...
Voorbereiding Reacties: 3 27-12-2011 14:14:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...