Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Cindy
eindelijk terug in actie!!
Hallo allemaal, Eindelijk ben ik terug in actie geschoten met de voorbereidingen. Ik ben in oktober geopereerd(heb een buikwandcorrectie laten doen)en na de operatie zijn er wat complicaties opgetreden. Ik heb vier weken moeten platliggen en op die m...
Voorbereiding Reacties: 1 13-12-2011 9:12:14

Nathalie
Joepie... Weer iets van onze "to-do" lijst schrappen :)
Hey bruidjes en gommetjes... Vandaag zijn we onze honeymoon gaan boeken :))))  Amai, we kijken er enorm naar uit... Nu onze grote dag toch dichter en dichter komt en onze reis geboekt is, ben ik prompt beginnen sporten vandaag ;) Ik let al ter...
Voorbereiding Reacties: 12 12-12-2011 22:04:07

Shibby
Praktische vraag: papieren gemeentehuis
Hoi allemaal, in januari mag ik (eindelijk :D) mijn trouwdatum in het gemeentehuis gaan vastleggen. Ik wil dit uiteraard op de eerste dag doen dat het mogelijk is :). Nu vraag ik mij af welke papieren ik daarvoor moet bijhebben. Ook zal mijn vr...
Voorbereiding Reacties: 10 12-12-2011 21:12:01

ruth
planning
waar zitten de bruidjes voor september2012 met hun planning? Wat moeten jullie nog doen? Wat hebben jullie al geregeld? Wij gaan ook weer erin vliegen :) Groetjes ruth
Voorbereiding Reacties: 19 12-12-2011 13:44:42

tiffanie
Misboekje enkele verplichte delen te kort
Hallo allemaal, Ons misboekje is bijna af, en kregen goedkeuring van de pastoor, maar er ontbraken enkele stukken. - Heer ontferm u - Lam Gods - Heilig Heilig Hij zou ze per mail sturen, maar deed dit nog niet. Ik zou snel eens prijzen willen begin...
Voorbereiding Reacties: 1 11-12-2011 13:04:36

Els
Ringen - ringkussen vraagje
Hallo, na lang zoeken en twijfelen over hoe we onze kindjes de ringen naar ons gingen laten brengen hebben we dan toch voor een ringkussen gekozen, het werd een van minnie en mickey in bruidskledij een iets grotere versie aangezien ze het met 2 moete...
Voorbereiding Reacties: 3 11-12-2011 11:47:00

Cynthia
Trouwspullen te koop!
Ik verkoop allerlei trouwspullen van decoratie tot bruidskleedje... Wie interesse heeft mag zijn e-mailadres geven en ik zal jouw de foto's doorsturen met bijhorende informatie!!! Ik ben van regio Geel (provincie antwerpen) groetjes
Voorbereiding Reacties: 12 10-12-2011 20:27:21

Evy
EINDELIJK VERLOOFD ... en nu?
Mijn vriend heeft dan toch eindelijk de grote vraag gesteld! Ik had de hoop al opgegeven... Datum hebben we ook al geprikt, nog 539 dagen... Goh dat is nog zo lang Maar ja, we zijn nog volop bezig met de bouw van ons droomhuisje en dit gaat waarsch...
Voorbereiding Reacties: 18 9-12-2011 17:43:26

Ann
Dilemma Zuid-Afrika
Heyhey, Vorige week hebben we onze offerte ontvangen voor onze huwelijksreis naar Zuid-Afrika... Alles was super,maar één ding houdt ons misschien een beetje tegen. We hadden er niet over nagedacht dat malariapillen en zwangerschap niet sa...
Voorbereiding Reacties: 10 9-12-2011 16:59:35

Carmen
Een brief van mijn vrijgezellenteam (stak vandaag in de bus)
Nieuwsbrief Een vrijgezel die gaat pas slapen ...Beste Carmen,Zoals je wel al weet zijn je laatste dagen als vrijgezel aangebroken.Om deze in stijl te kunnen afsluiten hebben wij, je vrijgezellenteam, een avond vol plezier en uitdagingen in elkaar ge...
Voorbereiding Reacties: 13 9-12-2011 16:12:34

Saartje
Trouw- en communiebeurs
Enkele handelaars uit Brakel en omliggende slaan de handen in elkaar voor de eerste Trouw-en Communiebeurs. Maak kennis met experts inzake huwelijks-, communie-, en lentefeesten en ontdek de nieuwste trends voor het komende seizoen. Kasteel van Lil...
Voorbereiding Reacties: 0 9-12-2011 11:14:43

Sara
kweeperen
Wij gaan voor onze bedankjes zelfgemaakte confituur maken, nu onze trouwdatum is nog vrij ver weg maar mijn verloofde kwam ermee af dat hij graag kweeperen confituur zou willen. Nu heb ik opgezocht, kweeperen groeien enkel rond deze periode dus zit e...
Voorbereiding Reacties: 8 9-12-2011 8:48:22

Marijke
Rode oldtimer (Ford Mustang)
Dag bruidjes en bruidegommetjes, Wij willen op onze trouwdag graag een rode oldtimer als ceremoniewagen, liefst een Ford Mustang, maar eigenlijk zouden we met eender welke rode Amerikaanse oldtimer heel blij zijn :-) Nu had ik al eens op het forum g...
Voorbereiding Reacties: 5 8-12-2011 19:37:47

Nathalie
Dilemma - Luxeprobleem...
Hey Bruidjes en Gommetjes... Vandaag zijn m'n honingske en ik naar het reisbureau geweest... We wisten al dat we naar Mexico wilden gaan, maar wilden nu meer concrete info... We hebben enkele prijsoffertes laten maken en gaan begin volgende week on...
Voorbereiding Reacties: 11 8-12-2011 17:55:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...