Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

dorien
bloemen en versiering
heej, ik heb allerlei gedachten in mijn hoofd van hoe ik versiering wil. dit zou ik ook graag met bloemen en dergelijke doen. maar hoe beginnen jullie nu aan deze zoektocht? stappen jullie gewoon naar een winkel in de hoop van of zeker naar de ...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2011 18:39:44

Jana
adresjes voor decoratiestoffen gezocht alsook een thema :)
dag iedereen, wij houden onze lunch bij ons thuis, omdat we toch genoeg plaats hebben! maar nu zoek ik dus grote doeken om onze winkelruimte helemaal om te toveren! en alsook een thema! kweet echt niet wat je met zoiets kan doen! graag jullie hulp e...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2011 18:34:44

Astrid
Inspiratie nodig:-D
Best bruidjes, Mijn vriend en ik gaan op de tafels kleine ( zelfgemaakte ) woordenboekjes leggen want de familie van mijn vriend spreekt portugees en mijn familie nederlands natuurlijk. We zouden er graag wat nuttige, maar ook grappige zinnen / woor...
Voorbereiding Reacties: 3 29-11-2011 14:02:00

melissa
Weer heel wat gedaan voor de trouw!
Hey bruidjes allemaal, We zijn er vorige week eens goed ingevlogen voor de trouw. Hebben nog veel kunnen bestellen en regelen.Tiara en juwelen zijn vorige week toegekomen, de gastenbedankjes zijn besteld, de toekomstige zijn kostuum is gekocht e...
Voorbereiding Reacties: 1 29-11-2011 13:51:28

Carmen
Volgorde suite met gescheiden ouders ....
Met nog maar 43 dagen op de teller ben ik mij bezig aan het houden met de volgorde van de suite bij het binnenkomen van de kerk. Wij gaan niet als koppel binnen maar mijn papa brengt mij naar voor.Volgens aan ander bericht hier op het forum moet mijn...
Voorbereiding Reacties: 4 29-11-2011 12:28:10

tamara
versierde taart
ik zou dus dolgraag een versierde bruidstaart hebben, in de kleuren zwart/wit en eventueel ook versierde cupcakes weet er iemand in de regio west vlaanderen waar ze zit maken?
Voorbereiding Reacties: 6 29-11-2011 11:26:02

Nicky
All about.. food
Wij zijn momenteel aan het denken over het eten.. Ons diner zal enkel met de naaste familie zijn. De rest van de familie (tantes, nonkels, neven en nichten) zullen aansluiten bij het dessertenbuffet om 19u30. De andere gasten (zo'n 200) komen nadien...
Voorbereiding Reacties: 12 28-11-2011 20:23:26

Lynn
Op schema?
Hey aanstaande bruidjes en bruidegommetjes Het is toch een tijdje geleden dat ik hier nog iets geschreven heb. Ondertussen staan er nog maar 299 dagen op de teller, het is echt ongelofelijk hoe snel de tijd vliegt. Op een paar maanden tijd zijn we g...
Voorbereiding Reacties: 6 27-11-2011 14:22:37

sarah
derde pas achter de rug!
Voila dames, nu begint het pas echt realiteit te worden. Ik heb gisteren mijn laatste pas gehad en de jurk zat perfect. Ik mag ze afhalen vanaf de 15de december en als ik ze dan terug aandoe is het W - day! Alle verkoopsters/naaisters vinden mijn sc...
Voorbereiding Reacties: 3 27-11-2011 9:36:48

Elke
ceremonie meester nodig?(wettelijk huwelijk)
hallo, Met nog ongeveer 170 dagen op de teller, begin ik toch te twijfelen of we geen ceremonie meester zouden inhuren? We hebben alleen een wettelijk huwelijk dus dacht ik eerst dat het niet nodig was. Maar het is wel leuk dat er iemand die dag de ...
Voorbereiding Reacties: 6 26-11-2011 21:46:11

jamie
nog 103 dagen tegaan.. toch al een beetje stress
hejj bruidjss.. Nog 103 daagjes tegaan en ik begin toch al wel een beetje stress te voelen.. Ik heb zo steeds het gevoel dat er nog ZOVEEL moet gebeuren.. Hebben jullie ook ditzelfde probleem (waarschijnlijk wel) of ligt het enkel aan mij.. Ik ben...
Voorbereiding Reacties: 0 26-11-2011 14:00:51

Bruidje
Heeft er iemand Malarone-pillen op overschot?
Hey lieve bruidjes, Onze huwelijksreis gaat naar Kenia en vervolgens een weekje genieten op Mauritius. We gaan Malarone innemen tegen de Malaria en zouden, gezien onze reisduur, 3 doosjes nodig hebben (=3x12 pilletjes). Van het laatste doosje hebben...
Voorbereiding Reacties: 3 26-11-2011 12:05:55

Eva
06-07-2012
Een simpel vraagje: Wie trouwt er ook op vrijdag 06-07-2012? Altijd leuk om te weten... ;-)
Voorbereiding Reacties: 8 26-11-2011 11:53:49

Jana
stressssss!!!
hoi iedereen, met nog 160 dagen op de teller begint de stress toch al toe te slaan! er moet nog zoveel in orde! we zijn ook nog steeds op zoek naar een ceremoniemeester of stagiare! pfff mijn to do lijst is nog eindeloos lang! en ik weet eens de fee...
Voorbereiding Reacties: 4 26-11-2011 9:16:07

Patrizia
NOG 188 dagen!!!!!
Goedemorgen dames & Heren  Ik verschoot toch net toen ik naar de teller keek en nog maar 188 dagen zag staan!!! T'is toch allemaal zo snel gegaan hé! Ik ben nu al bijna een jaar verloofd en dat jaar is zoooo snel voorbijgevlogen, Amaai!...
Voorbereiding Reacties: 3 26-11-2011 8:29:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...