Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

karolien
lingerie tape -of ander alternatief
Ik zag hier eerder op het forum al eens een berichtje van iemand die lingerie tape of hollywood tape (zo noemde ze het) had gevonden bij Veritas. De verkoopster bij Veritas leek er nog nooit van gehoord te hebben. Enig idee waar ik het wel kan vinden...
Andere Reacties: 6 21-5-2008 11:01:54

evy
Muziek
Pfff... We geraken er maar niet uit. Ik ben bezig met onze misviering, maar welke muziek plaats je nu waar?Wij luisteren bijna geen radio, dus ken ook heel weinig liedjes.Welke liedjes gebruiken jullie in jullie viering?
Andere Reacties: 3 21-5-2008 10:34:11

eline
@ Vanessa die over 29 d trouwt ivm notaris
Hey vanessa,Ik wil je toch even leegeven dat inlichtingen vragen bij de notaris gratis zijn, dus is dat geen excuus voor je vriendIk zou zeker vrijblijvend eens informeren is alles goed zoals het is dan hoeven julie niets te veranderen en trouwen jul...
Andere Reacties: 1 21-5-2008 10:10:57

griet
zorgen
Dag bruidjes,Met nog 79 dagen op de teller slaan de zenuwen mij nu toch om de oren.Gisteren wilst mij getuige mij doodleuk dat ze niet naar de ceremonie wil komen (het is emotioneel te zwaar voor haar )Kom hé ze was eerst zo enthousiast.Ach ja i...
Andere Reacties: 5 21-5-2008 9:31:38

Sofie
Kostuum bruidegom - Modern!!
Hey, weet iemand van jullie een adresje in West-Vlaanderen waar men moderne! kostuums verhuurt. Ik huw namelijk ook in een niet klassiek kleed en wil dat mijn aanstaande ook iets niet klassiek aan heeft. Wij zijn al bij Jonavan in Roeselare geweest, ...
Andere Reacties: 9 21-5-2008 8:35:55

Kirsten
kirsten
hallo,weet iemand nog mooie nederlandse liedjes voor in de mis te laten zingen??wij hebben al de roos,altijd het ik je lief.heeft er nog iemand ideën?alvast bedankt groetjes
Andere Reacties: 7 21-5-2008 8:07:48

Annelore
Salons Van Dyck
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Salons Van Dijck in Mechelen?Groetjes,Annelore
Andere Reacties: 4 20-5-2008 22:55:42

Annelies
Kapper, make-up en video regio Lier
Hallo iedereen,Wij trouwen op 27 september. Ik zou mijn haar willen laten opsteken en moet dus op zoek naar een kapper. Hebben jullie een aanrader in de regio Lier? Ben ook nog op zoek naar een visagiste en iemand die een video-opname van onze grote ...
Andere Reacties: 3 20-5-2008 21:39:17

Marieke
DE FEESTARCHITECT + FEESTZAAL Z TRAITEUR LOCHRISTI
Hallo, Mijn vriend en ik zijn in overweging om de Feestarchitect in Lochristi aan te spreken voor ons huwelijk, we moeten dan echter wel op zoek naar een zaal zonder traiteur, regio O-Vl, Hamme, St. Niklaas, Temse, Eksaarde, Moerbeke, ...Iemand idee'...
Andere Reacties: 4 20-5-2008 20:08:28

Nele
Traiteur Jeurissen
Hallo, heeft iemand ervaring met Traiteur Jeurissen uit Bilzen?Graag jullie ervaringen.Dankjewel
Andere Reacties: 1 20-5-2008 19:28:25

nancy
wie trouwt er nog op 24 mei?
Het is eindelijk bijna zover, nog enkele dagen en onze grote dag kan beginnen. Jammer genoeg, loopt mijn schoonfamilie op de toppen van hun tenen, waardoor ze heel ambetant doen. Dit weekend nog, was er weer ambras. Mijn schoonouders zeiden dat ze ni...
Andere Reacties: 6 20-5-2008 18:05:05

Isa
make-up en kapsel omgeving Gruitrode-Bree
Heeft iemand een adres waar ik mijn haar en make-up voor mijn huwelijk kan laten verzorgen, ik ben namelijk van Oostende naar Gruitrode verhuisd en weet hier nog niks, liefst aan huis, maar kan ook op verplaatsing.isamashiva@hotmail.com
Andere Reacties: 3 20-5-2008 15:02:45

Ellen
Volgorde Suite
Hallo, Misschien een vraag die al meerdere malen gesteld werd, maar ik geraak er niet aan uit. Wij trouwen eerst voor de wet en dan de kerk. Nu wou ik toch even weten hoe jullie (in welke volgorde) naar de gemeente gaan en vervolgens naar de kerk. E...
Andere Reacties: 0 20-5-2008 14:32:48

debbie
aan desiree
hey, we zullen wel komen zien aangezien wij in de kapelstraat wonen, dus eigenlijk wonen we vlak bij elkaar, zullen we het vuurwerk zeker opmerken hopelijk is het dan mooi weer he dan kan iedereen mee genieten van het vuurwerk.groetjes debbie
Andere Reacties: 3 20-5-2008 13:33:21

els
wie trouwt er ook op 5 juni 09
is er hier ook iemand die in juni 2009 trouwt en regio vosselaar woont en ideetjes heeft voor een feestzaal ?en om op een originele manier te trouwen bv een trouwparty? wordt dat gedaan ?
Andere Reacties: 5 20-5-2008 13:03:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...