Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tineke
notariskosten
hallo, heeft iemand van jullie een idee hoeveel een notaris ongeveer kost?Wij hebben vorige week beslist om een huis te kopen (veel vroeger dan gepland, maar het was een drommkans...) en nu moeten we dus een huwelijkscontract laten opstellen.Maar mom...
Andere Reacties: 9 20-5-2008 11:35:22

Kim
BEVESTIGING?
Hallo,Wie wacht er nog op de bevestiging van sommige mensen? We hebben deze gevraagd voor 1 juni maar de helft vind het blijkbaar nodig om pas heeel laat dit te doen! Wordt er zot van! Ok, ze hebben nog tijd, maar is het nu zoveel gevraagd om dit sne...
Andere Reacties: 20 20-5-2008 11:18:23

Kirsten
houten karretje
hallo,wij trouwen op 19 juli.wij hebben nog niets voor onze bruidsjongen(4) in zijn handen te geven. ik had gedacht voor zo een klein houten natrek karretje een daar een doek in met een beer op waar onze ringen aan hangen. heeft ter iemand een idee w...
Andere Reacties: 4 20-5-2008 9:42:12

Marieke
ROMANTISCHE LOCATIE REGIO HAMME
Hallo bruidjes,Ons huwelijk voor de wet is al geregeld: 18/04/2009 om 11:00. Maar voor een mooi kappelletje te vinden ofzo, regio Hamme is precies niet zo gemakkelijk.Ik had al één mooi gevonden in Tielrode, Temse, wil men enkel dopen doen ...
Andere Reacties: 2 20-5-2008 9:20:28

Kim
zenuwpees
Dag allemaal,Ik heb een vraagje. Wij zitten nu op 73 dagen voor onze trouw (trouwen op 2/08/08) en nu al ben ik één brok zenuwen van tijd. Soms heb ik zo een zeurderig gevoel in mijn maag (echte zenuwen). Nochtans zijn we met alles goed op ...
Andere Reacties: 10 20-5-2008 7:45:31

SOFIE
de laatste loodjes
hallo, nog 19 dagen en het is zover, nu had ik graag nog gehoord waar we zeker nog de laatste 2 weken moeten opletten wat regelingen en organisatie betreft, denk dat alles wel in orde is, maar heb echt bang om van die kleine dingen over het hoofd te ...
Andere Reacties: 9 19-5-2008 21:43:40

sandra
18 oktober 2008
hey allemaal, zijn er nog bruidjes die trouwen op 18 oktober 2008? hoever staan jullie met de voorbereidingen? enkele maanden geleden heb ik dit ook eens gevraagd, en was wel tof om te zien dat er nog bezige bruidjes zijn!veel plan genot en alvast pr...
Andere Reacties: 2 19-5-2008 21:04:16

els
trouwen
hallo allemaal het is zo ver mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en op 5 juni 2009 gaan wij trouwenik zou echter willen dat men vriend me pas ziet als ik de kerk binnen komt maar blijkbaar gaat da niet iemand tips liever niet trouwen in 2 dage...
Andere Reacties: 5 19-5-2008 20:59:28

tina
bezigheid bruidsjongen
Hallo bruidjes, hebben jullie leuke ideetjes om onze bruidsjongen van 4 jaar kado te geven op de dag zelf, zodat hij zich in het gemeentehuis en tijdens de viering wat kan bezighouden. (zodat de verveling niet toeslaat).Alvast bedankt voor de tips!Ti...
Andere Reacties: 1 19-5-2008 19:14:38

Kathleen
Goeie kapper regio Herentals/Olen/Geel
Hallo,Ik ben op zoek naar een goeie kapper in de regio Geel, Herentals, Olen. Ik ben nog niet zo lang geleden naar hier verhuisd en zou voor ons huwelijk mijn haar hier in de buurt willen laten doen.kan iemand me helpen?
Andere Reacties: 2 19-5-2008 17:04:41

shirley
hoe snoepjes aan elkaar lijmen?
hoi bruidjes in spe,ik ga de snoepjes voor aan de mis zelf maken maar zou graag mijn snoepjes aan elkaar vasthangen maar ik weet niet precies hoe dat moet (het zijn 3 verschillende snoepjes die aan elkaar moeten hangen)het is een combinatie van krist...
Andere Reacties: 6 19-5-2008 16:33:50

Inge
DJ en liedjes trouwmis
Hey iedereen,jaja, ik trouw op 03/04/09 met de man van mijn leven...er moet dus heel wat geregeld worden en vandaar dat ik wat hulp van jullie kan gebruiken.We zouden als DJ Supréme nemen? Heeft iemand ervaring met hem?Nog iets waar ik mee wors...
Andere Reacties: 0 19-5-2008 16:03:44

debbie
bruidjes beerse
hallo, hier debbie zeg blijkbaar zijn we toch met een paar van beerse hier he, wanneer trouwen jullie allemaal en vlotte de voorbereidingen een beetje?en aan sarah jou vriend kwam toch ook van beerse he en op jouw vraag ik ben niet de vriendin van ki...
Andere Reacties: 7 19-5-2008 15:00:51

debbie
bruidjes beerse
Andere Reacties: 0 19-5-2008 14:57:53

Debby
Kortingsbonnen.
Of mss een kortingsbon van Merksem's bruidshuis?Daar ga ik 1 van de weken erna naartoe!xx
Andere Reacties: 1 19-5-2008 14:00:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...