Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Cindy
Bedankje getuigen
Hoi medebruidjes, nog veertien dagen op de teller en nu ik jullie berichtjes lees, besef ik dat ik nog geen bedankje heb voor de getuigen. Ik had gedacht aan een balpen met daarop de datum en onze namen. Maar weet iemand waar ik die nog kan laten ma...
Andere Reacties: 2 17-5-2008 19:34:41

christel
moeder overleden
hallo 8 jaar geleden is mijn moeder overleden waar ik een sterke band mee had en mijn pa is dezelfde tijd verlamd geraakt nu gaan we een videoboodschap opnemen en ik wil toch iets tegen mijn moeder zeggen maar ik weet ni hoe te beginnen graag hd ik j...
Andere Reacties: 1 17-5-2008 18:53:12

Ilse
Trouwringen: witgoud of zilver?
Lieve bruidjes, even een vraagje?kiezen jullie voor witgoude of zilveren trouwringen? Ik draag altijd zilveren juwelen en geef zelf de voorkeur aan een zilveren ring. Ik heb de indruk dat dit wel niet veel genomen wordt. Klopt dit? Bedankt alvast voo...
Andere Reacties: 14 17-5-2008 17:30:25

Iris
Le Chapeau te Antwerpen
Beste Bruidjes,Heeft er soms iemand zijn bruidskleed bij Le Chapeau gekocht? Hoe was de service daar?Iris
Andere Reacties: 11 17-5-2008 17:20:31

Lieke
Getuige
Hallo allemaalDe getuige voor de wet moet minimum 18 jaar zijn. Weet er iemand of er een minimum leeftijd is voor de getuigen van de kerk? Ik zou namelijk graag mijn broer van 17 als mijn getuige vragen. Groetjes!Lieke 06/09/2008
Andere Reacties: 3 17-5-2008 12:56:27

michelina
misboekje
hallo allemaal , nog honderd dagen en het is zover voor ons! we hebben zo goed als alles in orde maar begin te twijfelen over mijn misboekje. mijn papa is zeven jaar geleden overleden en zou hem graag in de mis herdenken met een leuk gedichtje of gew...
Andere Reacties: 3 16-5-2008 23:46:37

Sofie
Bedankkaartjes na het huwelijksfeest
Hallo, Ik zoek regio Antwerpen of Brasschaat een drukker die bedankkaartjes ( foto met tekst erboven )kan drukken. Ik zou ze echter diezelfde dag dat de foto's genomen worden nog willen hebben om na het avondfeest uit te delen. Volgens mijn fotograaf...
Andere Reacties: 0 16-5-2008 20:19:50

Natalie
gastenboek
Ik ben op zoek naar een gastenboek om in de feestzaal te leggen, graag had ik een zwart gastenboek gevonden dat toch wat klasse heeft. Kan iemand mij helpen.
Andere Reacties: 3 16-5-2008 17:02:57

Sabine
Manicure
Hallo bruidjes in spe,Ik ben op zoek naar iemand die mooi gelnagels plaatst met fantasielak. Maar echt iemand goed. heb het al eens laten zetten, en ofwel was het ongelijk geplaatst, of nagels helemaal stuk...Liefst omgeving Heusden-ZolderAlvast beda...
Andere Reacties: 2 16-5-2008 13:16:19

Tamara
planning
Wat vinden jullie van onze planning? Het is eigenlijk maar snel opgemaakt hoor, omdat we straks naar onze fotograaf moeten.7u opstaan- 8u kapper- 9u45 make-up- 10u45 aankleden- 11u15 aankomst bruidegom- 11u40 vertrek stadhuis- 12u plechtigheid- 13u l...
Andere Reacties: 3 16-5-2008 12:58:00

Koen
Burgerlijke trouw
We zijn vorige week voor de wet getrouwd, de kerk volgt nog over een maand. zo een intiem feestje te kunnen geven voor ouders/grootouders getuigen. Ik kan het alleen maar aanraden, het was echt super. Eerst langs het stadhuis van Leuven, waar het sne...
Andere Reacties: 2 16-5-2008 12:51:38

Sofie
schieting
Beste,wij hadden graag de schieting voor ons huwleijk gedaan op vrijdag 6 juni maar waar moet je terecht om het schiettoestel te huren?groetjes,Sofie
Andere Reacties: 5 16-5-2008 9:57:18

Sandra
ijskar
Wij trouwen in augustus en hadden graag een ijskar bij het dessertbuffet, weet iemand waar ik dat kan huren (regio limburg)aan betaalbare prijs.
Andere Reacties: 2 16-5-2008 9:37:26

kelly
Menukaartjes
Beste BruidjesNa het samenstellen van het misboekje, het maken van de uitnodigingen en nog zoveel meer is mijn inspiratie volledig uitgeput.Nu zoek ik enkel nog een leuk idee voor de menukaartjes.Ik ga op elke tafel 1 menukaart zetten.Iemand leuke i...
Andere Reacties: 3 15-5-2008 22:54:34

shirley
huren mechanische stier
hoi,weet er soms iemand waar je in de regio roeselare(of in omstreken)een mechanische stier kan huren? we zouden dit gebruiken op de receptie en avondfeestalvast bedanktshirley
Andere Reacties: 1 15-5-2008 21:47:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...