Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

SOFIE
bedankje getuige
hallo, vandaag heb ik de cadeautjes voor onze getuige aangekregen, nu zou ik er nog graag een tekstje willen aanhangen, iemand een idee van een kort mooi tekstje voor de getuige?groetjes, sofie
Andere Reacties: 0 26-5-2008 14:36:04

Lore
Aperitief Vermelden Op Menu Kaart ???
Hey Daar,Ik ben met het ontwerp van onze menukaartjes bezig: we hebben -aperitief-voorgerecht-soep-hoofdgerecht-dessertbuffet-koffieDe mensen lezen het menu pas aan tafel, dus na het aperitief.Zouden jullie dan 'Aperitief' nog vermelden op de kaart? ...
Andere Reacties: 6 26-5-2008 13:53:07

Lotta
@ Eline ivm de "Nunne billen"
hey Eline,bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad op zoek naar verschillende vormen en soorten. Je zegt dat ik dan wrsk naar een speciaalzaak zal moeten gaan. Ken jij er zo?Thx!
Andere Reacties: 1 26-5-2008 13:12:59

gwen
aan shirly
hoe kan ik je mijn mailadres geven? ik dacht niet dat je dat hier zo mag prijsgeven. ik begrijp het wel want ik zou ook geen tonnen mail willen krijgen van iedereen...
Andere Reacties: 1 26-5-2008 12:30:56

Annelies
24 mei was een supermooie dag
Hoi iedereenwij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en het was een superdag! Ik schrijf nog wel eens een verslagje maar hier zijn al enkele foto's. Jef Celen was onze fotograaf en ik kan hem iedereen aanbevelenFoto's:http://www.pixagogo.be/9798954166Gro...
Andere Reacties: 12 26-5-2008 12:16:34

gwen
uitnodigingen
hey shirly, ik heb mijn antwoord blijkbaar bij mijn eigen reacties gezet...
Andere Reacties: 0 26-5-2008 11:56:28

betsy
aan de bruidjes van 6 juni 2008
hoi iedereen!!!volgende week vrijdag is het aan ons!!!de zenuwen slaan nu wel ECHT enorm toe!!!handen bibberen...maag doet raar...benen voelen raar aan...hopelijk gaat dit niet tot DE dag duren...hoe gaat het er bij jullie aan toe???
Andere Reacties: 4 26-5-2008 10:40:33

Karen
Cadeautjes voor de kindjes
Hallo iedereen,Ben gewoon eens benieuwd wat jullie allemaal voorzien hebben voor de kindjes aan de kerk / gemeentehuis?En wil ook eens weten hoeveel jullie er dan voorzien? Ik dacht aan 50 stuks, ik hoop dat dit genoeg is...Groetjes, KarenNog 39 dage...
Andere Reacties: 3 26-5-2008 10:19:08

Lotta
Snoepbrochettes met "meetjesvlees": waar kopen?
Hey bruidjes,Ik ben van plan om zelf snoepbrochettes te maken om uit te delen aan de kindjes aan de kerk. Ik zou hiervoor graag verschillende soorten "meetjesvlees" gebruiken. Ik weet niet wat de algemeen aanvaarde naam van deze snoep is, m...
Andere Reacties: 6 26-5-2008 10:10:48

liese
gilet
Heykes,Weet iemand waar we terecht kunnen voor aankoop van enkel gilet met bijbehorende das en pochet. Mijn lieve toekomstige kocht bij Mexx mooi kostuum maar we zijn nog op zoek naar neutraal gilet met das en eventueel pochette. Meestal is dit samen...
Andere Reacties: 2 26-5-2008 10:10:37

Lotta
Naamkaartjes tafels zelf maken?
Hey bruidjes,Heeft iemand tips om naamkaartjes voor op de tafel op een gemakkelijke en snelle manier zelf te maken? Alvast bedankt!Lotta
Andere Reacties: 2 26-5-2008 10:07:18

Daphne
gezocht muziek voor in de kerk gezocht
hallo allemaal,met nog 54 dagen op de teller, wordt het zo stilletjes aan toch wel spannend, zeker omdat ik nog heel wat dingen moet regelen. de grote zaken zijn wel in orde, dus als ik een tandje bijsteek zal dit wel lukken.we zijn volop bezig met h...
Andere Reacties: 2 26-5-2008 9:59:36

heidi
kinderdasjes
hallo, ik ben op zoek naar 2 grijze kinderstropdasjes (zonder elastiek), om te knopen, wie weet waar ik deze vindt.alvast bedankt
Andere Reacties: 3 26-5-2008 9:42:44

Kerry
Ceremoniemeester Limburg
Hallo,Wie kent er nog een goede ceremoniemeester in Limburg? Wij zijn nog dringend op zoek...groetjesKerry
Andere Reacties: 1 25-5-2008 10:12:09

p
accesoires voor onze hond die de ringen brengt
Hallo,Sorry ik had op de verkeerde toets gedrukt.Mijn vraag is: waar kan ik accesoires vinden om onze hond mooi te maken voor onze trouw, ook voor de bevestiging van onze ringen?Heeft iemand misschien een idee?Alvast bedanktGroetjes Peggy
Andere Reacties: 5 24-5-2008 22:55:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...