Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
trouwlocatie in limburg
graag enkele reacties over een mooie trouwlokatie in limburg belgisch of nederlands limbb
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-11-2007 18:40:17

Sophie
Ervaringen Maelstede
Hello,Gaat er iemand van jullie trouwen in Maelstede, Kuurne of heeft iemand hier al iets over gehoord?Thanks!Sophie
Andere Reacties: 3 9-11-2007 18:30:21

Sophie
Michèle Feyaerts - Visagiste
Hey bruidjes-in-spé, Heeft iemand van jullie ervaring met Michèle Feyaerts (positief/negatief)? Ik ben al een tijdje op zoek naar een visagiste maar slaag er niet echt in eentje te vinden ...Thanks!GroetjesSophie
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 9-11-2007 18:29:34

Naomi
Gemeentehuis
Hallo bruidjes!Wij trouwen op 6 september 2008. Op de site lees ik hier dat bij vele bruidjes het gemeentehuis al vast ligt maar toen ik belde naar het onze zeiden ze me dat het nog veel te vroeg was, pas 6 maand op voorhand! Hoe gaat dat bij jullie...
Andere Reacties: 12 9-11-2007 16:31:27

Lies
Getrouwd en op naar een baby!
Hey trouwers!Mijn man en ik zijn op 27 oktober in het huwelijksbootje gestapt en het was echt geweldig!Eerst heeft mijn nieuwe visagiste (nadat Elke Alen een week op voorhand liet afweten) mijn make-up gedaan tot als het helemaal in orde was. Mijn ec...
Andere Reacties: 7 9-11-2007 15:26:27

saskia
hoelang duurt een fotosessie
hallo,wij trouwen op 19/04/2008. Hoelang moet je voorzien om foto's te nemen van jullie tweetjes. wij trouwen voor de wet om 11u30 en de huwelijksviering gaat door om 15u. Wanneer gaan we het beste foto's gaan nemen voor de wet of achter de viering. ...
Fotografie Reacties: 5 9-11-2007 15:21:45

Nina
Feestzaal omgeving Antwerpen
Hey,Wij zijn op zoek naar een feestzaal zonder vaste catering in de omgeving van Antwerpen. We hebben geen al te groot budget, dus het moet ook betaalbaar blijven. Heeft iemand leuke suggesties? Nina & Kurt
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-11-2007 15:21:25

inge
haarstukjes
Hallo, is er iemand van jullie die een winkel ofzo kennen waar je haarstukjes kunt kopen.Groetjes...01.08.2008
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 9-11-2007 14:59:59

ilse
retouches
hallo,ik vroeg me af hoeveel jullie hebben betaald voor de retouches?alvast bedankt ilse
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-11-2007 14:26:20

marijke
in 1x de volle pot of niet?
hallo allemaal,ik heb binnenkort voor de 1x een pasbeurt. natuurlijk hoop ik zo snel mogelijk mijn droomjurk te vinden. nu vraag ik me wel af of je die dan ineens volledig moet betalen wanneer je die bestelt? thx!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-11-2007 14:07:00

Kristien
Bruidskindjes?
Hoi medebruidjes. Wij opteren om GEEN bruidskindjes in te zetten voor onze trouw. We hebben namelijk geen kleine neefjes of nichtjes meer en als we echt kinderen moeten gaan zoeken is het binnen onze vriendenkring. Deze is echter zo groot dat we n...
Andere Reacties: 20 9-11-2007 11:42:57

Eddy
Couture Paule in Bree
Hallo allemaal,Ik las hier op dit forum (van zeker een jaar terug) een bericht over positieve en negatieve ervaringen met Couture Paule in Bree. Bijna alles was negatief?????Nu, ik ben SUPER tevreden over hun service!!Ik heb vrij impulsief gebeld en...
Andere Reacties: 3 9-11-2007 11:14:40

Nanouchka
na de openingsdans...
Hey bruidjes,kheb een vraagje, wij zijn geen voorstanders voor de traditionele hoempapadansjes achter de openingsdans, je weet wel hé, zo vermenigvuldigen...Maar nu zijn we op zoek naar iets origineels of gewoon iets anders om te doen na de open...
Andere Reacties: 4 9-11-2007 11:01:30

Els
Fotoalbum - modern én betaalbaar
Hallo,Een nicht van me heeft foto's getrokken op onze trouwdag en zal er ook een album van maken, maar we moeten zelf op zoek naar een album. Nu hebben we er al een hele zoektocht opzitten, maar we zijn nog niet echt iets tegen gekomen dat 100% naar ...
Fotografie Reacties: 11 9-11-2007 10:50:58

Sofie
Suite Leuven voor de huwelijksnacht
Hallo allemaal,Heeft er iemand ervaringen met bruidssuites in/rond Leuven? Wij zijn nog op zoek naar een romantisch plekje om te overnachten na ons huwelijksfeest.Groetjes,Sofie
Andere Reacties: 2 9-11-2007 10:27:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...