Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Kleedje gevonden bij Farah Love!!
Hallo bruidjes,Ik vond het altijd grappig als er bruidjes een link op het forum zetten om hun kleedje te laten zien en de mening van anderen vroegen. Maar nu ik gisteren zelf mijn kleedje heb gekozen snap ik waarom en kan ik mijzelf ook niet meer hou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-11-2007 23:19:05

Ragna
Pronovias
Hallo allemaal,Mijn vriend en ik gaan eind 2008 trouwen en ik ben nu druk op zoek naar een mooie bruidsjurk. nu vind ik de collectie van Pronovias erg mooi, maar kan ik nergens vinden wat ongeveer de prijzen van deze jurken zijn. Kan iemand mij hier ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-11-2007 22:47:37

melissa
een kostuum voor mijn man
hey ik heb een adres voor mijn jurk gevonden in wernhout Noord-Brabant in Nederland. Ik zoek nu een adres voor mijn ventje in wernhout of omgeving, dan kan hij en mijn vader naar een kostuum zoeken terwijl ik mijn jurk kan kiezen en passen
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 6-11-2007 21:14:09

Ann
eerste pasbeurt,wat te verwachten?
Hallo,Binnenkort ga ik voor de allereerste maal bruidsjurken passen, in Amiga Pronovias in Breda(Nl), omdat ik een Pronovias-fan ben. Ik vind dat ze prachtige trouwkledij hebben.Nu, ik weet niet goed wat ik moet verwachten van die pasbeurt. Hoelang d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-11-2007 21:13:10

kim
Ceremoniemeester Dirk Steur
HeyHeeft er iemand van jullie al ervaring gehad met ceremoniemeester Dirk Steur uit Waasmunster?GroetjesKim
Ceremonie Reacties: 3 6-11-2007 20:57:23

Katie
traiteur
Hoi iedereen,Heeft iemand van jullie ervaring met fijne traiteurs niet te ver van Bazel (Kruibeke)?Wij zouden ons feest geven in kasteel Wissekerke, maar hebben een (steen)goede traiteur nodig eigenlijk meer catering..Tips welkom!Katie
Andere Reacties: 1 6-11-2007 20:36:41

heidi
Hoe ouders bedanken op huwelijksfeest?
Hallo, zaterdag trouwen we en ik heb nog altijd geen idee op welke manier wij de ouders kunnen bedanken. Hoe hebben jullie dit aangepakt of hoe zullen jullie dit doen? Wij zijn beiden geen personen die graag in de belangstelling staan en onze ouders ...
Andere Reacties: 3 6-11-2007 19:31:16

Sylvia
trouwkleed Mady (Aartrijke)
Heeft iemand zijn trouwjurk bij Mady in Aartrijke gekocht? Of heeft iemand ervaringen met deze winkel?Hebben ze daar ook grotere maten om te passen? Hiermee bedoel ik dan maat 46-48.Zijn retouches inbegrepen in de prijs?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-11-2007 19:16:46

Petra
@Ann ivm trouwschoenen!!!
Hallo,Ik heb de mijne gekocht bij Lecoq in Lommel.Groetjes Petra
Andere Reacties: 0 6-11-2007 18:38:08

sarah
bang dat je iets vergeet? 200 uur?
hallo,zijn jullie ook zo bang om dingen te vergeten???Ik heb wel zo een takenlijst van wat je allemaal moet doen, maar dan nog twijfel ik dus of ik niks vergeet.Nu las ik op de site van een weddingplanner dat een gemiddelde bruidspaar 200 uur nodig h...
Andere Reacties: 1 6-11-2007 16:33:34

T
fotograaf en videograaf omgeving roosdaal
Dag bruidjes,wij trouwen op 3 mei 2008 en zijn nog op zoek naar een goede fotograaf en videograaf. Welke zijn zo de gangbare prijzen voor een fotoreportage en fotoboek met ong 100 foto's en voor een video? Heeft er iemand adresjes?GroetjesTina03/05/2...
Fotografie Reacties: 6 6-11-2007 15:42:53

Angela
Hoe tafelnamen formuleren?
Hallo,Omdat we nogal met veel zijn op het avondfeest zijn de plaatsen voorzien voor iedereen.Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie de etiketten waarom de namen staan formuleren?Alleen voornaam, aanspreektitel en achternaam, voor -en achternaam of aansp...
Andere Reacties: 4 6-11-2007 15:19:48

marjan
zilveren trouwringen
Hallo,Zijn er nog mensen die voor zilveren trouwringen zijn gegaan? Wij laten de onze door een bevriend ontwerpster, maar ik begin mij nu af te vragen of er onder jullie ook zijn die voor zilver hebben gekozen in plaats van goud. Groetjes Marjan24/05...
Andere Reacties: 11 6-11-2007 14:57:27

Melissa
Huwelijksreis in januari
Wij zouden graag een huwelijksreis maken maar nu vroeg ik mij af waar je in deze maand naartoe zou kunnen gaan om toch nog goed weer te hebben. Wij betalen ons huwelijk volledig zelf en hebben dus wat schrik om grote risico's te nemen. Stel bijvoorbe...
Huwelijksreis Reacties: 6 6-11-2007 13:49:25

Ann
Trouwschoenen Limburg
Hey,Weet er iemand in limburg een winkel waar ik voor trouwschoenen kan gaan kijken?Bedankt.Ann10 mei 2008
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-11-2007 13:31:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...