Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
hoe verkoop ik mijn kleed?
Hallo,Ik zou graag mijn trouwkleed verkopen, aangezien het nog in perfecte staat is. Ik heb het al op verschillende verkoopwebsites geplaatst en in de koopjeskrant, tot nu toe zonder veel resultaat. Zijn er nog mensen die hun kleed verkopen? Hoe gaan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-11-2007 13:08:42

Elke
Fotograaf: Studio 58
Hallo,Heeft iemand al ervaring met studio 58 in Aartselaar? We zijn zeer onder de indruk van hun foto's maar referenties zijn steeds welkom.Alvast bedankt!Elke
Fotografie Reacties: 4 6-11-2007 13:02:19

Petra
Ik verkoop mijn trouwschoenen
Hallokes,Onlangs getrouwd en ik verkoop mijn trouwschoenen. Ze zijn van de Indira collectie, ivoorkleurig, size 7 wat overeenstemt met +/- maatje 40.Interesse?Je kan mij mailen voor verdere info vrijblijvend op: pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra
Andere Reacties: 2 6-11-2007 12:36:30

Katleen
Wie trouwt op 06/09/2008
Hey medebruidjes,Ik vroeg mij af of ik de enige ben die op 06/09/08 trouwt. Ik ben deze datum nog niet tegengekomen op dit forum.Hoe ver staat het met jullie voorbereiding?Katleen
Voorbereiding Reacties: 14 6-11-2007 12:18:09

Ilse
Steven De Wilde
Hello!Kent iemand de ontwerper van bruidskledij Steven De Wilde(Mechelsesteenweg - Antwerpen)? Wat is de gemiddelde prijs voor een kleed van bij hem?Bedankt voor de info!Groetjes!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 6-11-2007 9:37:53

wendy
lied a whole new world (disney alladin)
hallo medebruidenwij willen graag het liedje van disney alladin a whole new world gebruiken in onze mis.maar het probleem is dat dit een duet is.wij hebben enkel een zangeres die begeleid wordt door een man met gitaar(die niet kan zingen) hebben jull...
Ideeën Reacties: 2 6-11-2007 9:30:43

Ann
10 mei 2008
Hallo allemaal,Ik wou eens even informeren als er nog bruidjes waren die trouwen op 10 mei 2008. Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Het gaat er stilletjes aan naar toe. Maar zal snel genoeg daar zijn, hé.Groetjes Ann
Andere Reacties: 10 6-11-2007 9:22:06

Jenny
Fotomoment - Thierry Botten
Dag bruidjes,Heeft er iemand van jullie ook Thierry Botten van fotomoment als fotograaf?? En hebben jullie onlangs nog contact met hem gehad? Hij zou normaal gezien gisterenavond bij ons langskomen, maar kwam gewoon niet opdagen. We hebben hem wel 10...
Fotografie Reacties: 14 6-11-2007 9:08:42

karlijn
stola
Hallo,Ik trouw op 08/12/07 en ben gisteren naar winkel geweest voor 1ste pasbeurt en ik had een stola gekocht maar die blijkt nu iets te kort om op rug te kunnen toeknopen.Dus ben ik nu op zoek naar een langere stola. Is er iemand die zijn stola (iv...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-11-2007 8:58:41

Kelly
@ Sofie - Azzurro Oostende
Dag Sofie,Ik las net dat jou jurk van Azzurro komt. Ik ben ook van plan om eens te gaan kijken. Hoe lang op voorhand moet je eigenlijk een afspraak maken? Welke merken verkopen ze er?Blijkbaar valt de prijs daar zeer goed mee é, ik heb er allesz...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 6-11-2007 8:34:13

Marijke
Huwelijksbeur Wieze
Hallo, is er vorige jaren al iemand onder jullie naar de huwelijksbeurs in Wieze geweest? Het is dit weekend weer zover.
Andere Reacties: 5 6-11-2007 8:22:22

Tania
schoenentip!
Hallo iedereen,Wij zijn net terug van een weekendje Vlissingen, en ik heb daar mijn trouwschoenen gekocht! In de bruidswinkel waren ze echt duur (175 euro) en omdat ik die schoenen daarna echt niet meer ga dragen, wilde ik er toch goedkopere vinden. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 6-11-2007 8:13:28

Cindy
Niet direct op reis gaan
hoizijn er hier ook koppels die besloten hebben om niet direct op reis te gaan. Wij trouwen op 12.09 en ik en mijn vriend voelen er eigenlijk niets voor om direct op huwelijksreis te gaan... het zit namelijk zo dat wij de bruiloft volledig zelf gaan ...
Andere Reacties: 15 6-11-2007 7:45:55

Hanne
Wat kost een jurk bij een naaister en waar vind ik ze?
Ik zie hier namen passeren van naaisters die je jurk op vraag maken. Ik woon in Gent en weet al van Isabelle Stepman, maar zijn er nog in de regio? Wetteren, zag ik ook al...En tevreden? Wat hebben jullie betaald voor een gemaakte jurk? Is het concep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-11-2007 21:56:13

Griet
goedkope(re) hoepelrok!
Een tip voor alle dames die een goedkope(re) hoepelrok zoeken.Ik heb het aangedurfd om via e-bay een hoepelrok uit Oekraine aan te kopen. Kostprijs inclusief verzendkosten: 20 Euro. In de bruidswinkel zou die mij tussen de 80 en 100 Euro kosten. Eerl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-11-2007 21:50:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...