Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Prachtig suitekleed Oni Onik te koop
Beste BruidjesNA bijna 2 maanden huwelijk heeft mijn mama besloten om haar prachtig Oni Onik ensemble te verkopen. Indien je meer info en foto's wenst, kan je me altijd mailen: vandamsarah@hotmail.comHier nog enkele details:Prachtig suitekleed Oni On...
Kledij - Suite Reacties: 6 5-11-2007 21:47:59

Chris
feestzaal de Watermeulen
Hoi, wie heeft er ervaring met de watermeulen in kruibeke. Het lijkt ons een toffe zaal, we hebben nog wel geen idee in welke prijsklasse ze valt.GroetjesChrisje
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 5-11-2007 21:12:33

Ann
Huwelijksbeurs-Limburghal
Hey mede-bruidjes,Is er vorig jaar iemand naar de huwelijksbeurs in de limburghal in Genk geweest? Was dit de moeite?Groetjes
Andere Reacties: 4 5-11-2007 20:23:33

Sylvia
getuige
Ik had graag mijn vriendin op een speciale manier gevraagd of ze mijn getuige wil zijn op mijn trouwdag. Iemand een origineel idee?
Andere Reacties: 2 5-11-2007 20:17:05

tamara
witte paraplu's
Hoi,Indien er iemand op zoek is naar witte paraplu's, wij hebben ze niet nodig gehad. Ze zijn dus nog helemaal nieuw. Ik heb er 2 grote (die verkoop ik voor 5EUR/stuk) en 5 opvouwbare (2 EUR/stuk). Ze hebben wel zwarte handgrepen.Ze kunnen afgehaald ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 5-11-2007 20:14:51

sabrina
viering
hoi medebruidjes,Zijn er nog koppels die kiezen voor een viering zonder eucharistie ??Wij trouwen in een kerk, maar houden een gewone dienst, hebben jullie soms tips of mooie teksten of eventueel het verloop van zo een viering ?Wij trouwen in juni 20...
Andere Reacties: 4 5-11-2007 19:58:44

San
Trouwringen
Vandaag zijn we weer een stapje dichter gekomen. We zijn onze trouwringen gaan kiezen en bestellen. Tot mijn grote verbazing is het toch een setje geworden uit de collectie van aurodesign. Ik had nochtans gezworen dat ik er niet zo veel geld zou a...
Andere Reacties: 3 5-11-2007 19:52:50

Lien
dj regio brugge
Hallo allemaalkent er iemand een goede dj in de regio van Brugge?wij zijn zelf mensen die graag plezier maken en houden van vele muziekgenres.We ons op alles amuseren: rock, R&B, wat oudere nummers, maar echt niet op 'carnavalmuziek'.merciLien
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 5-11-2007 19:50:58

Saar
Casa Toscana in Meulebeke
Hallo collega's,Wij zijn vorige week naar Casa Toscana geweest in Meulebeke. Heeft er iemand ervaringen met deze feestzaal of is er al iemand naar een huwelijk geweest daar? Alle ervaringen zowel positief als negatief zijn welkom.Alvast bedankt!Saar
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-11-2007 19:31:57

Lien
feestzaal denotter
Hallo iedereen!wij hadden graag getrouwd in Feestzaal Denotter in Zedelgem, in september 2008.Is er iemand van jullie hier al geweest en wat zijn jullie reacties?alvast bedanktLien
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-11-2007 19:23:42

Claudia
fotograaf omg.Hasselt
Hey bruidjes, Ik heb wel nog een hele tijd te gaan voor D Day maar wou toch al eens zien of iemand een goede fotograaf weet omg. Hasselt. En blijft deze dan de ganse dag, of tot het avondfeest begint? En wat kan ik van prijs verwachten van een fotogr...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 5-11-2007 18:07:01

Sofie
catering
Hallo,Wij hebben een traiteur gecontacteerd en die vraagt 13 EUR per fles wijn en 15 EUR per fles Cava. Bij eigen drank vraagt hij resp. 8 EUR en 15 EUR kurkrecht en dan moet je de huur van de glazen en bediening nog berekenen. Zijn deze prijzen norm...
Andere Reacties: 4 5-11-2007 17:37:39

Sandy
IJskarretje aan de kerk
HalloWij zijn van plan om een ijskarretje aan de kerk te zetten. Ik heb al even geïnformeerd en dat zou op een € 125 komen.Heeft er al iemand ervaring met zo'n ijskarretje? Is de prijs vergelijkbaar? Groetjes
Andere Reacties: 3 5-11-2007 17:00:02

nadia
mobiele catering
Wij zijn van plan een trouwfuif te geven en zijn nog op zoek naar een budgetvriendelijke catering zoals mobiele frietkraam, paella, pastakraam, ... Hebben jullie daar ervaring mee?groetjesNadia
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-11-2007 16:45:50

Annemie
kaarten modeshow 18 november Genk
Hallo trouwers in spe,ik heb zes kaarten voor een modeshow van LinX. Deze show gaat door op 18/11/2007 om 13u30 in Genk (Limburg). Meer informatie over de modeshow vind je op www.linx-fashion.be.Ik heb momenteel reeds mijn trouwjurk gekocht en bijgev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-11-2007 16:45:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...