Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
trouwkleed oostburg
Donderdag heb ik een afspraak bij bruidshuis Ellen in Oostburg, het schijnt dat het daar de moeite is en dat de trouwjurken daar veel goedkoper zijn dan in Belgie, heeft iemand hier ervaring mee?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-11-2007 9:30:49

Evi
ceremoniemeester Valère
Hallo, heeft er iemand van jullie al ervaring met ceremoniemeester Valère peeters? We zijn gisteren op de beurs in Genk geweets en zijn eventueel van plan hem ef iemand van hun te nemen.Maar wil toch horen van jullie wat je ervan vind.Groetjes,
Ceremonie Reacties: 6 12-11-2007 9:05:01

heidi
trouwen op 04.10.08
Hoi,Wij zouden trouwen op 04.10.08 en ik vroeg me af of er nog mensen op dit forum zijn die deze dag als trouwdatum hebben gekozen. Hoever staan jullie met de voorbereidingen?
Voorbereiding Reacties: 4 12-11-2007 8:59:57

GRIET
make-up mylène
Dag bruidjes,gisteren stond Mylène op een huwelijksbeurs in Wieze. zij doen gratis de make-up van de bruidjes aan huis als je enkele weken daarvoor een mylène-avond organiseert. heeft iemand hier ervaring mee? schminken zij goed?? het lijkt...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 12-11-2007 7:27:19

Eline
Ouders
Hallo allemaal,wie van jullie heeft problemen met de ouders tijdens de voorbereidingen? Wij dus! Vooral mijn moeder moeit zich met al onze voorbereiding. Zij wil het neusje van de zalm, maar dat hoeft voor ons allemaal niet! De kosten zijn gedeeld, e...
Andere Reacties: 9 11-11-2007 22:01:00

Leen
getuigen veranderen?
Hey trouwlustigen,toen we pas verloofd waren, heb ik mijn broer gevraagd om getuige te zijn. Maar ik wil dat nu veranderen. Ik zie of hoor hem amper en hij heeft totaal geen interesse in heel het gebeuren. Is het wel ok om mijn vraag in te trekken?wa...
Andere Reacties: 5 11-11-2007 21:53:51

melissa
huwelijksreizen meningen aub
hey mensenWat raden jullie aan als huwelijksreis enz qua prijs enz?
Andere Reacties: 8 11-11-2007 21:21:40

melissa
wat doen?
hey medebruidjesik trouw op 16/08/08 te vilvoorde. ik zelf ben student. dus mijn moeke en mijn vake leggen bij dus ik kijk uit naar het goedkoopste enz en dan zeggen ze nog da alles te duur is enz mijn schoonmoeder legt ook bij enz en zij zegt van i...
Andere Reacties: 8 11-11-2007 21:06:47

melissa
wat doen?
Andere Reacties: 0 11-11-2007 20:54:51

melissa
opzoek fotograaf en vidieograaf
hallo mensen ik ben opzoek naar een fotograaf en misschien zelfs een videograaf (amateurs welkom) zo goedkoop mogelijk ik zelf ben nog maar een student dus moeke en vake moeten betalen en ze lijken mij wat gierigik trouw op 16/8/2008 in vilvoorde hop...
Andere Reacties: 1 11-11-2007 20:54:28

nele
waxx in roeselare - kapsel en make-ip
iemand ervaring met jurgen meerschaert als kapper voor huwelijk, en de make-up in het salon??ik heb halflang haar en 't hoeft eigenlijk alleen goed geblazen te worden, maar ik vind tot nu toe mijn smaak niet , behalve bij mijn vast kapsalon in oostdu...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 11-11-2007 20:42:28

Marie
meer vrouwen dan mannen in de suite
Hoi allemaal,wij trouwen volgend jaar en we zouden graag een mooie suite hebben. Nu hebben we wel het probleem dat 1 moeder en 3 zussen geen partner hebben. Hoe lossen we dit op? We zouden liever geen "wildvreemden" aanspreken om in onze su...
Ceremonie Reacties: 3 11-11-2007 18:43:49

Kathy
Scarpellini Oostende
Goeiemiddag bruidjes! Ik ben naar de jaarlijkse bruidsmodeshow geweest van Scarpellini in Oostende. Veel mooie kleedjes!Klopt het dat deze winkel over het algemeen duurder is dan andere winkels? Moet je betalen om te mogen passen?Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-11-2007 18:10:20

Wim
dj
Beste trouwers,Ik zit met een vraagje over onze DJ. Volgend jaar trouwen wij in een toffe zaal waar een dj aanwezig is maar weet niet of deze wel de moeite is. Nu is mijn vraag heeft er iemand ervaring met Blue Moon Team van Aartselaar.gelieve iets t...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 11-11-2007 16:47:25

Claudia
Feestzalen, jullie mening?
Dag mede-bruidjes, zoals ik al eerder hier vermeldde hebben mijn verloofde en ik een voorkeur voor golfhotel stiemerheide in Genk, maar er zijn nog een aantal andere zalen die we zijn gaan bekijken (sommige nog niet) en de twijfel is aanwezig....Dus ...
Andere Reacties: 4 11-11-2007 16:34:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...