Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
modeshow Linx
Ik heb nog 2 kaarten over voor de modeshow van Linx (Linea Raffaelli) nu zondag om 13u30 in de Limburghallen in Genk.Interesse? Mailen naar ratama_2000@yahoo.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-11-2007 21:18:11

Kim
Danslessen
Hoi,Mijn vriend en ik zouden graag ergens wat danslessen volgen, niet enkel en alleen gericht op de openingsdans.Kent er iemand een dansschool op de as Sint-Niklaas - Antwerpen waar dit mogelijk zou zijn?Alvast bedankt!
Openingsdans Reacties: 3 12-11-2007 20:42:00

lindsey
Trouwlocatie Brussel in natuurlijke omgeving
hallo allemaal, Mijn vriend en ik gaan trouwen, of in onze termen handfasten, op 1 mei 2009. Aangezien we beide pagans zijn (geloven in de kracht van de natuur, voorchristelijke natuurreligies) willen we natuurlijk een aangepaste plechtigheid en dit ...
Locatie Reacties: 3 12-11-2007 20:13:17

Sofie
@ Sarah, Tamara, Elke en Sofie (ian stuart)
Hallo,Bedankt voor de reacties. Echt jong, ik ben gisteren naar een modeshow geweest en ik was al weg van zijn creaties en in het echt zijn ze dan nog eens zoveel mooier...Ik heb er gewoon niet van geslapen. Tja, ik ga eens passen om te zien of zijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 12-11-2007 19:55:46

heidi
dj-team Up to you / live muziek Jurgen Van Asshe
Hoi aanstaande bruidjes,Wij zouden onze receptie en avondfeest in Priorij Corsendonck willen houden. Zij werken voor live muziek echter enkel samen met bands o.lv. Jurgen Van Asshe en als dj-team kan je enkel Up to you kiezen. Nu vroeg ik me af of e...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 12-11-2007 19:51:18

Sofie
Trouwkleed Ian Stuart
Hallo iedereen,Ik ben weg van de collectie van Ian Stuart en moet volgende week gaan passen. Heeft iemand een idee van de prijs van één van de volgende jurken?? coco latté, georgia, toulouse.Kwestie da ik al van iets weet hé. Ik w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 12-11-2007 18:38:34

Sofie
Schoenen & lingerie: wachten tot in solden?
Hallo iedereen,Eind januari ga ik voor mijn 1e pas. Dan moet ik mijn lingerie en schoenen meenemen. Is het interessant om te wachten tot in de solden om deze te kopen? Of zou ik deze nu al kunnen kopen?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-11-2007 18:30:55

Kim
Hof van Reyen - zaal Brouwerij
Heyheyhey aanstaande bruidjesHeeft er iemand ervaring (positieve en negatieve) met de zaal Brouwerij van Hof van Reyen in Boechout?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-11-2007 17:51:41

Silvy
Haarversiering
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik trouwen aanstaande vrijdag, maar ik vind geen versiering voor in mijn haar. Heeft er iemand een idee waar ik dit kan vinden?Alvast bedankt!Silvy C.
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 12-11-2007 17:49:42

Nadja
Fotograaf regio Roeselare
Hallo,Nog een goed jaar en we stappen in het huwelijksboodje (22/11/2008). We zijn nu vollop op zoek naar een fotograaf. Iemand een goede tip daarvoor? We trouwen in een zaal bij de brouwerij van Rodenbach en mogen de brouwerij zelf als locatie ge...
Fotografie Reacties: 9 12-11-2007 17:15:55

Steffie
Trouwkleed Creatie Pierre Yves
Hallo, Ik verkoop mijn trouwkleed (bustier + rok). Het is een eigen creatie van Pierre Yves te Aalst. Het is ongeveer maat 40 en ik ben 1.70 meter. De nieuwprijs was ongeveer 2.000 EUR en mijn verkoopprijs is 500 EUR. Je kan altijd vrijblijvend komen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-11-2007 16:57:18

cin
tweedehands bruidskledij
Normaalgezien ging ik is langs bij de bruidschat te Brugge daar dit de enige winkel in tweedehands bruidskledij is dat ik ken. Echter gaat deze enkel verder in nieuwe kledij. Toch heb ik geen budget van 1000 euro. Kent iemand nog winkels met tweedeha...
Andere Reacties: 15 12-11-2007 16:46:39

anja
fotograaf
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf Diederik Vandevin uit Bierbeek? Prijs enz....Groetjes Anja
Andere Reacties: 0 12-11-2007 16:45:27

Angela
taxi met korting
hallo,we zouden graag een klein kaartje bij de uitnodiging willen steken met langs de ene kant taxi informatie die dan korting geven, en aan de andere kant zelfde principe maar dan voor hotels in de omgeving.Het zou wel voor eigen rekening zijn, en h...
Voorbereiding Reacties: 1 12-11-2007 16:17:29

Debby
wat heeft jullie trouwfeest gekost?
Hallo,Ik ben op zoek naar een betaalbare zaal zoals de meeste mensen.Nu wil ik eens horen wat jullie receptie en avondfeest heeft gekost en waar het was!Avondfeest zou ik met eten maar maar 4 gangen ofzo anders zit je te lang aan tafel en ook gewoon ...
Andere Reacties: 4 12-11-2007 15:22:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...