Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

christel
lokatie
weet er iemand in de omgeving van kapellen een mooie lokatie om foto's te nemen groetjes 12/07/08
Andere Reacties: 2 6-4-2008 8:54:47

Katrien
pasgeld
Hoi allemaal,ik heb een vraagje. Weet er iemand of er bij 'le chapeau' in antwerpen pasgeld wordt gevraagd? En wat vinden jullie van de service in die winkel?Vele groetjes,katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 5-4-2008 21:29:43

nele
onze trouwdag...
lieve bruidjes in spe,gisteren was het onze trouwdag...onze fantastische, onbeschrijflijke (maar ik probeer toch...) trouwdag. ik geniet nog na van elk moment.het begon al 's morgens bij de kapper, toen ik bij 'n kopje koffie besefte dat dit nu echt ...
Andere Reacties: 9 5-4-2008 20:38:56

peggy
kapper & visagiste aan huis
Hallo, wij trouwen op 8 augustus. Weet er iemand een goede kapper/visagiste (aan huis als dat kan zou beter zijn) in Aalst? Grtjes Peggy
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 5-4-2008 20:22:54

Sandra
Help locatie gezocht voor etentje met 35 personen in limburg.
Help!!!Ik had alles geregeld voor ons trouwfeestje op 28-11-2008 en nu staat het restaurant te koop waar wij gereserveerd hebben voor dan.Mijn toekomstige schoonmoeder kwam er opeens mee af dat ze het bij de immo had zien staan. Dus nu moet ik weer h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 5-4-2008 20:06:09

Sylvia
Originele tafelindeling
Dag allemaalOp 1 augustus treden wij in het huwelijksbootje. Nu zijn we nog steeds op zoek naar een origineel idee voor de tafelindeling. We zouden iets met muziek willen, maar niets met films of zo. Ik had ergens gelezen om bv. muziekgroepen te kiez...
Andere Reacties: 2 5-4-2008 19:56:45

dorien
danslessen regio aalst?
hallo iedereen,ik ben op zoek naar een dansschool of iemand die privélessen geeft in de regio Aalst-ninove. Mijn ventje heeft niet veel vertrouwen in de openingsdans. Het is ook niet echt een traag nummer, er zit wel wat ritme in :o)nu is het ni...
Openingsdans Reacties: 3 5-4-2008 19:50:33

P
Klokhof Marke
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het Klokhof in Marke? Wij zijn er geweest en sterk onder de indruk.Alvast dikke merci voor de berichtjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 5-4-2008 18:45:56

Ilse
brilliant disguise
Hallo,is er hier die me aan de vertaling van het liedje "Brilliant disguise" van Bruce Springsteen kan helpen. Op nedlyrics is het niet te vinden.GroetjesKristof en Ilse
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 5-4-2008 18:16:24

Els
videograaf
Hey!Wie weet er enkele personen die een video kunnen maken van het huwelijk. (regio Kortrijk, Roeselare,Ieper)Dank!!!
Andere Reacties: 3 5-4-2008 18:03:06

Geert
Ceremoniewagen gezocht !!!
Iemand nog tip voor een betaalbare ceremoniewagen ?
Andere Reacties: 3 5-4-2008 16:44:54

Geert
Intredelied
Kan er iemand zeggen wat eigenlijk de gewoonte is bij het intredelied ? Wij hebben een nummer van 4.00 minuten en evt zou ik van bij het begin met mijn moeder kunnen binnenkomen, en na ongeveer 2 minuten is er een climax waarbij mijn vriendin, euh ve...
Andere Reacties: 3 5-4-2008 16:43:15

Bethy
trouwringen gent
Kent er iemand een adresje voor leuke trouwringen in of rond Gent ? We zijn deze middag naar Fede di Oro geweest, maar we vonden niet echt onze smaak en het was er overdruk. We hadden nochtans een afspraak gemaakt ... Groetjes en alvast bedankt voor ...
Andere Reacties: 4 5-4-2008 16:41:37

Sabrina
bruidswinkel moderna schepdaal
hallo, ik vind de collectie van linea raffaelo heel mooi en in de moderna winkel in schepdaal hebben ze die maar nu is mijn vraag of de prijzen overal hetzelfde zijn en ook in verband met de retouches wat is de prijs daarvan in de moderna winkel,groe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 5-4-2008 15:06:31

kim
Uitnodigingen kostprijs
Hey,Wij zijn een tijd geleden bij een drukker langsgeweest en hebben een offerte laten opmaken voor het kaartje dat wij zouden kiezen.Nu heb ik hier al veel reacties gelezen van mensen die hun kostprijs vermelden voor hun kaart en ik snap echt niet h...
Uitnodigingen Reacties: 23 5-4-2008 14:59:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...