Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
even hartje luchten
dag dames,ik zit met vraagje, is het normaal datik nog niet nerveus ben? We huwen binnen 2mhalf en heb nog niks van zenuwen.Ben alleen heel tijd aan denken dat iets verkeerd gaat lopen of dat onze ouders ruzie gaan maken (zijn allemaal gescheiden en ...
Andere Reacties: 3 7-4-2008 18:31:49

sarah
Intredelied
Hey bruidjes,mijn verloofde en ik zullen samen de kerk binnengaan.Maar we weten niet op welke liedje dit te doen?Heeft er iemand een idee?OP welk lied gaan jullie binnen?Alvast bedanktGrtz sarah 18/07/08
Religie Reacties: 5 7-4-2008 18:15:14

An
kledij moeder
Mijn mama heeft wat problemen met het vinden van geschikte kledij. Ze wil niet heel heel heel chic en ook niet te gewoon.Weten jullie misschien winkels in Limburg waar we eens kunnen gaan kijken?
Kledij - Suite Reacties: 5 7-4-2008 18:12:34

Matthias
Grote witte schoenen
Beste bruidjes,Ik ben op zoek naar witte schoenen ...Op zich niet zodanig moeilijk, mocht het niet zijn dat ik maat 46/47 heb! Heb nu al 20+ winkels gedaan, niets, rien, nada, nothing ...Prijs doet er niet echt meer toe, ze mogen best wat opvallen oo...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 7-4-2008 16:21:26

Ellen
Op zoek naar een mooi tekstje voor op de uitnodigingen
Hallo allemaal!Bijna alles is al geregeld voor ons sprookjeshuwelijk, alleen zijn we nu nog op zoek naar een leuk tekstje voor op de uitnodigingen. Wie kan ons hierbij helpen?Misschien handig om weten: We trouwen niet van thuis uit.Alvast heel erg be...
Uitnodigingen Reacties: 1 7-4-2008 15:27:19

Tina
suite
Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn mama wil mijn papa er liever niet bij, maar ik wel. Ze kunnen dus zeker niet samen in de suite. Ook wil ik door omstandigheden ook liever niet dat hij mij weggeeft in de kerk... Hoe lossen we dat dan op? Ga ik all...
Ceremonie Reacties: 12 7-4-2008 15:15:36

Claudia
voorbereidingen....
Dag medebruidjesIs intussen al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets heb opgezet. We hebben intussen een aantal knopen doorgehakt. Ons feest zal doorgaan in het Golfhotel - stiemerheide in Genk, we hebben een supertffe fotograaf (video-fotoservi...
Andere Reacties: 1 7-4-2008 15:10:12

Sabrina
kinderanimatie stanny clown dendermonde
hallo, heeft er iemand ervaring met stanny clown vanuit dendermonde want wij zoeken iemand die zich met de kindjes kan bezighouden maar we zouden alleen de ballons doen.groetjes sabrina
Andere Reacties: 1 7-4-2008 14:28:33

joke
zaal zonder catering regio brugge ( max 25 km)
we zijn op zoek naar een (buget vriendelijke)zaal in de regio brugge voor ongeveer 85 man.graag zouden we een BBQ doen.We hebben al gehoord over de Den ouden Wal in Ruiselede. heeft iemand hier meer info over.Alle tips over zalen in deze regio zijn w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-4-2008 14:18:04

Laura
Moeder
Er moet me even iets van het hartEen tijd geleden schreef ik het al eens neer dat het niet zozeer mijn schoonmoeder is die problemen maakt, maar mijn eigen moeder.Dit weekend gebeurde er weer vanalles. Nadat ze 2 weken geleden na veel vijven en zesse...
Andere Reacties: 10 7-4-2008 13:44:45

Sofie
aan Sofie (03/05/08)
hey Sofie, ik las enkele van jouw reacties op het forum... Ik heet ook Sofie en trouw toevallig ook op 3 mei 2008. Wij trouwen in Hamme (Oost-Vl.) Van waar zijn jullie ergens?groetjes, Sofie
Andere Reacties: 3 7-4-2008 13:37:51

Sofie
aan Sofie (03/05/08)
hey Sofie, ik las enkele van jouw reacties op het forum... Ik heet ook Sofie en trouw toevallig ook op 3 mei 2008. Wij trouwen in Hamme (Oost-Vl.) Van waar zijn jullie ergens?groetjes, Sofie
Andere Reacties: 0 7-4-2008 13:37:50

debbie
live muziek kerk
hey,ik ben op zoek naar iemand die onze huwelijksmis live kan opvolgen. wij hebben zelf al een paar nummers gekozen iemand een idee alles is welkom wij trouwen in beerse op 10-10-2008groetjes debbie
Muziek - Live Reacties: 11 7-4-2008 13:36:42

Sarah
ceremoniemeester voor 10 mei
Ik weet het, we zijn aan de late kant... Maar is er nog iemand die een ceremoniemeester kent die vrij is op 10 mei a.s.? Alles gaat door in West-vlaanderen.Laat je iets weten?
Andere Reacties: 2 7-4-2008 11:52:42

Sarah
student videografie West-Vlaanderen
Hallo,Wij trouwen op 10 mei as en zijn nog op zoek naar iemand die alles een beetje kan filmen die dag. Ons budget hiervoor is niet zo groot, en we zijn ook aan de late kant... heel moeilijk dus om nog iemand te vinden!Ben jij student videografie en ...
Video Reacties: 1 7-4-2008 11:50:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...