Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
Maggie Sottero
Ik vind de collectie van Maggie Sottero gewoon prachtig. De jurken Michelle, Benita Marie en Olympia zijn zowat mijn droomjurken (zou zelfs niet kunnen kiezen). Heeft iemand van jullie ook zo een jurk of weet iemand in welke prijsklasse deze zich zou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-4-2008 18:03:15

Daisy
Trouwjurk - Maggie Sottero
Hallo,Ik ben helemaal verliefd op de collectie van Maggie Sottero. Er zijn verschillende jurken die ik echt prachtig vind waaronder : Olympia, Michelle en Benita Marie. Heeft iemand van jullie ook zo een jurk en weet iemand in welke prijsklasse deze ...
Andere Reacties: 0 6-4-2008 18:01:30

SOFIE
ondertrouw
hallo,zijn er onder jullie al bij de pastoor langs geweest voor de ondertrouw?wij moeten volgende er naar toe, maar weet echt niet wat ik mij daar bij moet voorstellen, het zou een uurtje duren, kan me moeilijk inbeelden dat ik een uur met de pastoor...
Andere Reacties: 7 6-4-2008 17:58:30

Leen
Receptie en feest samen voor 200 personen
Wij zijn op zoek naar toffe ideeën om zoveel mogelijk mensen te laten meefeesten op ons huwelijk (01/04/09). Ik ben van Antwerpen afkomstig, mijn verloofde van St.Truiden en we wonen in de regio Tienen. Alle gasten zullen dus redelijk ver moeten...
Locaties - Viering Reacties: 2 6-4-2008 17:27:09

Nele
Maggie Sottero (Destin)
Wie van jullie heeft er gekozen voor een trouwjurk van Maggie Sottero? Hoeveel kost zo'n kleedje?Het model 'Destin' is echt mijn droomkleedje, wat vinden jullie ervan? http://www.maggiesottero.com/collection.aspx?line=m&pageSize=8&page=31Weet...
Andere Reacties: 4 6-4-2008 14:48:57

vanessa
HELP KAARTJES ZIJN GEDRUKT EN HEB IETS VERGETEN TE NOTEREN
DAG BRUIDJES,wie kan mij helpen?mijn kaartjes liggen klaar en ik heb iets belangrijks vergeten te noteren, daar wij ons trouwfeest zelf moeten betalen had ik graag een envelopje gehad en geen bloemen en zo... nu staat dat niet op de kaartjes wat moet...
Uitnodigingen Reacties: 3 6-4-2008 14:12:45

marie
tussenstuk opeoningsdans
ik heb een vraagje ivm met de openingsdans. naar traditie bij ons doet de familie altijd 'iets' op het feest zoals een toneeltje, een sketch.....jullie kennen dat wel he, nu heb ik vernomen dat mijn collega's en de voetbalmannen ook iets van plan zij...
Openingsdans Reacties: 4 6-4-2008 13:16:26

sarah
DRINGEND GEZOCHT KAPPER ANTWERPEN!
Hoi medebruidjes,Voor mijn huwelijk ben ik DRINGEND op zoek naar een kapper (liefst aan huis)voor mijn huwelijk! Moet betaalbaar maar mooi zijn mag ook ineens voor make'up zijn. Moet ook betaalbaar voor de rest van de suite ye doen.GroetjesEen hopelo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 6-4-2008 12:28:45

Sarah
draaiboek
Hallo iedereen, Bij doorbladen van deze site, ben ik een paar topics tegengekomen over draaiboeken die ceremoniemeesters gebruiken. Omdat we geen ceremoniemeester gaan nemen, maar een goede vriend, zou het leuk zijn dat er misschien iemand zo een dra...
Andere Reacties: 7 6-4-2008 12:19:30

Toekomstig bruidje
huwelijksreis Canada
Hey iedereen ! We zouden graag op huwelijksreis gaan naar Canada. Heb op internet een voorbeeldreis gevonden... een paar dagen Vancouver en dan een aantal dagen gaan skiën. Dit lijkt ons wel wat, maar ben niet zeker of we half oktober ginds al...
Huwelijksreis Reacties: 3 6-4-2008 11:20:56

sarah
@ Caroline,
Hoi Caroline,Ik zag aan jou berichtje aan geert, iets over een suitewagen.Iemand uit Opglabeek zou dit doen zei je?Mag ik je vragen wat voor een wagen dit is en hoeveel de prijs bedraagt?ik ben namelijk van neeroeteren en dat zegt me wel iets.Je mag...
Andere Reacties: 2 6-4-2008 11:18:08

Goele
Trouwringen Limburg
Heeft iemand toffe adressen voor trouwringen in Limburg? We zijn al eens in Kermt bij Nobilis geweest, maar het is zo moeilijk om een keuze te maken? Groetjes Goele
Andere Reacties: 11 6-4-2008 11:02:29

Wendy
Viering : op weg gaan
Hallo medebruidjesEindelijk ben ik begonnen aan het samenstellen van ons misboekje. We zouden graag rond het thema 'op weg gaan' werken. Hebben jullie soms leuke ideetjes, teksten, ... Zowel voor tijdens de viering als tafelindeling,...(bijvoorbeeld ...
Ceremonie Reacties: 4 6-4-2008 10:32:53

Joke
Wie loopt in de suite?
Hey iedereenIk zit een beetje in de knoop. Wie loopt er bij jullie allemaal in de suite en in welke volgorde gaan jullie dan binnen en buiten? Hoeveel tijd rekenen jullie hiervoor (van het binnenkomen van de start van de suite tot de bruid bij het al...
Andere Reacties: 6 6-4-2008 9:54:37

LEEN
linnen/katoen suitekleed
weet er iemand, liefst provincie antwerpen of kanten breda eindhoven waar je linnen of katoenen kleding kan vinden? mijn mama kan geen andere stoffen verdragen maar wil toch een mooi lang kleed aan maar we kunnen dit nergens vinden....
Kledij - Suite Reacties: 2 6-4-2008 9:46:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...