Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joke
openingsdans
wij zijn op zoek naar een leuke openingsdans voor onze grote dag op 14/06/08.graag ideetjes Joke
Andere Reacties: 9 8-4-2008 23:55:17

Annelies
Feestzaal gezocht regio Halle / Dworp
Hey, weet iemand een mooie, leuke feestzaal rond de regio Halle / Dworp?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-4-2008 23:15:19

Annelies
Feestzaal regio Halle / Dworp
Hey, weet er iemand een leuke lokatie voor onze trouwfeest in de omgeving van Halle / Dworp?Groetjes
Andere Reacties: 1 8-4-2008 23:12:53

Inge
fotolocatie tussen Landskouter en Beervelde
Hallo iedereen,Wij trouwen op 24 mei '08 en zijn nog op zoek naar een optimale locatie voor onze fotoreportage, zowel binnen (indien slecht weer) als buiten. Wij trouwen in het kerkje van Landskouter en ons feest vindt plaats in Beervelde, dus voor d...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 8-4-2008 23:08:15

Jill
Ontwerp uitnodiging is klaar!!!
hello!ben supercontent en wou het toch even kwijt!mijn neef is grafisch ontwerper en heeft onze uitnodigingen ontworpen... Het is uiteindelijk iets totaal anders geworden dan initieel gepland, maar ben er echt blij mee.Nu zijn we alleen nog op zoek n...
Uitnodigingen Reacties: 1 8-4-2008 22:46:29

veerle
dankliedje ouders
Hey bruidjes,kennen jullie een mooi liedje dat we in de viering kunnen laten zingen na een dankwoordje voor onze ouders? (liefst iets met dank erin)Tips welkom. Groetjes, veerle
Andere Reacties: 4 8-4-2008 22:28:45

Sofie
Draaiboek ceremoniemeester huwelijksmis
Hey,Binnen 2 weken is het zover, ik heb echter nog een praktisch probleempje. Mijn 2 neven zijn ceremoniemeesters van dienst en nu vroeg ik mij af er niemand een soort van draaiboek heeft van zijn of haar huwelijksmis wat betreft de praktische regeli...
Ceremonie Reacties: 1 8-4-2008 21:40:01

Caroline
flesjes als menukaart
Wij hebben als menukaarten geen papieren versie genomen, maar hadden ergens gezien dat er glazen flesjes werden gebruikt. Dit idee vonden we heel leuk en we hebben zelf de etiketten gemaakt om op de flesjes te plakken. Maar nu weten we niet goed wat ...
Andere Reacties: 8 8-4-2008 21:16:59

vanessa
openingslied
hallowat vinden jullie van het lied lenny kravitz met i'll be waiting? wij horen dat allebei heel graag maar de tekst is niet zo toepasselijk, wat denken jullie?groetjes
Openingsdans Reacties: 3 8-4-2008 20:24:46

Sofie
Haar clip-ins / opsteken?
Hallo,Zijn er onder jullie die clip-ins laten steken op jullie trouwdag? Of hairextensions?Ik heb mij laten vertellen dat je je haar niet kunt laten opsteken met clip-ins...Is dat zo???groetjesSofie
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 8-4-2008 20:20:53

Kirsten
Tekst
Hallo, ik heb een vraagje wij wouden graag deze tekst aan linkerkant van uitnodiging zetten;Dolverliefd kondigen we ons huwelijk aan.Met een glimlach die nooit voorbij zal gaan.Op Zaterdag 19 juli 2008,als de klok drie uur zal slaan,Zullen wij getrou...
Andere Reacties: 3 8-4-2008 20:15:35

Nele
Winterbruid
Beste medebruidjes,aangezien wij op 7 feb 2009 trouwen ben ik opzoek naar een trouwjurk met lange mouwen of met jas (liefst kort).Weet iemand waar ik mijn zin zou kunnen vinden?Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-4-2008 20:01:03

sylvia
goede en goedkope fotograaf
hey iedereen,ben op zoek naar een goede en betaalbare fotograaf.Woon in kontich in de provincie antwerpen.Kan iemand mij daarbij helpen aub.Alvast bedanktgrtjs sylvia :-)
Fotografie Reacties: 13 8-4-2008 19:28:47

sylvia
goedkope en goede fotograaf
hey iedereen,ik ga trouwen op 05/09/2008 en ben nog op zoek naar een goede betaalbare fotograaf. Ik woon in kontich(prov.antwerpen) Kan iemand mij daarbij helpen aub.Bedankt alvast :-) groetjes sylvia :)
Andere Reacties: 2 8-4-2008 19:26:13

sylvia
trouw haarspelden
hallo iedereen :-) zou iemand me kunnen zeggen waar ik trouwhaarspelden zou kunnen kopen aub? Bedankt alvastgrtjs sylvia :-)
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 8-4-2008 19:06:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...