Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laura
Witte duoparaplu's gezocht
Hey,Kan er iemand mij vertellen waar je witte duoparaplu's kan vinden? Onze fotograaf heeft deze niet ter beschikking en onze ceremoniemeester is onze beste vriend (die er natuurlijk ook geen heeft).Alvast bedankt!Groetjes,Laura http:\\laura-bert.bru...
Andere Reacties: 2 27-8-2008 13:12:58

Nele
Fotoalbum & Gastenboek
Hallo,Wij zijn op zoek naar een mooie fotoalbum met zwarte bladzijden. Waar kunnen we dit vinden? En waar vinden we mooie gastenboeken? Omgeving Mol/Hasselt.BedanktNele
Andere Reacties: 5 27-8-2008 13:11:35

Nele
11/10/08
Wie van jullie trouwt nog op 11/10/08?GroetjesNele
Ceremonie Reacties: 11 27-8-2008 13:10:34

Kim
@ mieke die op huwelijksreis ging naar Mauritius
Hoi Mieke en andereWelke hotel hadden jullie in Mauritius. Met welke touroperator zijn jullie gegaan. Welke luchtvaartmaatschappij hadden jullie, was het een aangename vlucht?Kortom hoe was jullie honeymoonvakantie. Wij gaan zelf naar hotel Legends, ...
Huwelijksreis Reacties: 7 27-8-2008 12:56:51

Freya
Opmaak uitnodigingen
Hallo,mijn vriend en ik trouwen op 20 Juni 2009. Wij hebben al reeds een idee voor onze uitnodigingen. Maar ik heb totaal geen idee wat er op een uitnodiging zoal komt te staan. Ik vroeg me af waar ik voorbeelden van teksten van uitnodigingen kan vin...
Uitnodigingen Reacties: 6 27-8-2008 11:03:24

Irma
Stevige goudkleurige servetten
Hoi, Ik heb eens nagedacht over de tafelaankleding bij ons huwelijk en ik zie het al helemaal voor me, maar ik heb geen idee of het mogelijk is. Ik zou hiervoor stevige (je kent het wel, linnen-look) servetten in effen goud willen. Ik heb al gegoogle...
Ideeën Reacties: 1 27-8-2008 11:03:06

Stefanie
trouwkleedje Linea Raffaelli te koop!
Op 12 juli zijn we in het huwelijksbootje gestapt. Nu heb ik beslotenmijn kleedje te verkopen en hopelijk kan ik er iemand anders gelukkigmee maken! Ikzelf ben 1m73, het topje is maat 36 (maar net ietsruimer), de rok is maat 38.Vraagprijs: 500euro fo...
Andere Reacties: 3 27-8-2008 10:36:18

katleen
Mauritius of Bali?
Hallo bruidjes,We twijfelen voor onze huwelijksreis...We zouden graag naar Bali of Mauritius gaan. Wat is de mooiste bestemming volgens jullie?Is het klimaat voor beide bestemmingen goed in april?Groetjes
Andere Reacties: 5 27-8-2008 10:04:20

Ann
@ Saskia - reis Nieuw Zeeland
Hé Saskia,Wij landen in auckland en vertrekken terug in Christchurch. Wij hebben geen rondreis geboekt, maar enkel de vlucht en onze mobilhome en de rondreis plannen we dus helemaal zelf. Moeilijk is het helemaal niet. Het vraagt enkel veel voor...
Andere Reacties: 2 27-8-2008 9:09:10

Sofie
@ Kathleen die op 13 sept nr Kreta gaat
Welk hotel nemen jullie en wat kost heel het plaatje?Wij trouwen op 12 sept 2009 en gaan ook normaal naar Kreta, heb je een aanrader qua hotel ofzo?LiefsSofie12/09/2009
Andere Reacties: 4 27-8-2008 8:51:26

Sofie
é
Andere Reacties: 0 27-8-2008 8:49:27

Valerie
Welke feestzaal?
Hey,Ik ben sinds kort verloofd, en we zijn volop op zoek naar een feestzaal. Zalen waar we eventueel een kijkje zouden willen nemen: Hof Ten Bosse (Heusden), Salons Orchidee (Ruien), Huis Van Wonterghem (Kuurne), Salons Caipirinha (Merelbeke). Iemand...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-8-2008 8:10:28

Lies
Openingsdans
Ik weet dat de vraag al meermaals is gesteld, maar ik heb ondertussen al zoveel liedjes gehoord, maar dat juiste nummer nog niet gevonden voor onze openingsdans.Dus iemand nog leuke ideeën of tips?Alvast bedankt!
Openingsdans Reacties: 22 27-8-2008 7:18:20

annick
Locatie Antwerpen
Hoi iedereen,wij zijn op zoek naar een locatie in Antwerpen die vrij is van catering en drank. Kunnen jullie ons hierbij helpen? Alvast hartelijk dank! Groetjes,Marc
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-8-2008 6:48:40

cindy
SUPERDAG GEHAD
Hoi iedereen, Ik wilde nog effe iets laten weten. Ons dagje zit erop. We zijn net terug van onze huwelijksreis. Alles is schitterend verlopen, als we het zouden kunnen overdoen, deden we het net hetzelfde. Ik heb hier heel wat tips en ideetjes gehaal...
Andere Reacties: 4 27-8-2008 1:42:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...