Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
World pigeon center - waterhoek
Hallo allemaal,wij trouwen volgende zomer en zijn aan het twijfelen over een feestzaal. Vanavond gaan we kijken in het World pigeon center in Hoeselt en de Waterhoek in Geetbets. Iemand ervaring met deze zalen? En in verband met vaste dj's in deze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 28-8-2008 11:32:11

Kimberley
visagiste regio oudenaarde gezocht
hallo,wij trouwen op 20 juni 2009! nog 296 dagen dus, maar ik had nu al graag een visagiste vastgelegd voor die datum.Kunnen jullie mij aub helpen?groetjes,Kim
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 28-8-2008 11:21:17

Nele
originele cadeautjes voor kindjes
Hallo bruidjes,Heeft er iemand originele ideetjes voor de cadeautjes die men aan de kindjes geeft aan de kerk?Jullie ideetjes zijn altijd welkom en eventueel ook waar we deze ideetjes kunnen vinden.Groetjes Nele
Ceremonie Reacties: 7 28-8-2008 11:08:28

Stefanie
Vacature getuige
Hallo allemaal!Zijn er mensen die een voorbeeld hebben van een vacature om je getuige te vragen? Voorbeelden mag je altijd naar volgend e-mailadres sturen: stefanieenpeter@gmail.comBedankt!Stefanie
Voorbereiding Reacties: 8 28-8-2008 10:58:18

Joke
laatste 100
eventjes mijn opwinding delen: nog 100 dagen op de teller, WOEHOE!!!!!!!!!!!!tmag gaan komen ze, ben het beu dat we alleen maar kunnen regelen en nog niks kunnen doen...
Andere Reacties: 3 28-8-2008 10:42:09

lee
Trouwkoppels gezocht
Zijn jullie net of een paar jaar geleden in het huwelijksbootje gestapt ? heb je nog steeds je trouwoutfit en zou je deze graag nog eens aantrekken ?Voor een nieuw TVprogramma voor VTM ben ik opzoek naar leuke jonge trouwkoppels die zich vrij kunnen ...
Andere Reacties: 10 28-8-2008 10:16:20

Patricia
Mal voor wegwerpcamera
Ik ben van plan om enkele wegwerpcameraatje aan te schaffen n er zelf een hoesje rond te maken. Heeft er hier iemand een mal/ontwerp van waar ik kan starten?
Fotografie Reacties: 5 28-8-2008 9:58:07

Liesbeth
DJ
Hey bruidjes in spé,Kent er iemand DJ Koen hendrickx? Graag jullie ervaringen.Bedankt!Groetjes,Liesbeth20/06/2009
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 28-8-2008 9:50:33

Liesbet
welkomstwoord kerkelijk huwelijk
Hallo iedereen, hebben jullie goede vb van welkomstwoord in het kerkelijk huwelijk? Ik zoek er nl nog voor man en vrouw om iedereen te verwelkomen...Liefst iets persoonlijke verwelkomingen...Vb mag je ook doormailen naar liesbetcool@hotmail.comDank u...
Ceremonie Reacties: 2 28-8-2008 9:46:23

katleen
mauritius
Hallo bruidjes,De kogel is door de kerk.. we gaan naar Mauritius op huwelijksreis!!Kunnen jullie ons tips geven voor hotels, uitstappen,...Groetjes,Katleen
Andere Reacties: 7 28-8-2008 9:43:05

Jenny
Fotoreportage dag nadien??
Hoi bruidjes en bruidegommen,Wij trouwen op vrijdag 12 september voor de wet en de kerk en hebben die dag geen tijd voor een fotoreportage. Onze fotograaf wil de reportage wel op een andere dag doen, dus hadden we afgesproken dat hij die reportage de...
Fotografie Reacties: 12 28-8-2008 9:03:27

eline
huwelijksgeloften
Hallo, ik ben op zoek naar insperatie voor huwelijksgeloften zijn er mensen die mij daar kunnen mee helpen?? Alle voorbeeldtjes zijn welkom destijn@hotmail.com bedankt op voorhand
Religie Reacties: 1 27-8-2008 22:11:34

An
tekst bij cadeau na avondfeest
Hallo, Wij wilden al onze gasten reeds na ons avondfeest een kleine attentie meegeven als aandenken en dank-je-wel. Deze attenties zouden naast het gastenboek in de feestzaal worden geplaatst. Ik ben nu op zoek naar een gepaste tekst om erbij te zett...
Andere Reacties: 3 27-8-2008 21:24:30

Annemie
lekkere traiteur gezocht (Limburg)
LEKKERE TRAITEUR GEZOCHT OM ORIGINELE RECEPTIE TE VERZORGEN + BBQ TIJDENS DANSFEEST.KENT ER IEMAND EEN TRAITEUR IN HET LIMBURGSE?
Voorbereiding Reacties: 7 27-8-2008 21:02:55

Ann
Openingsdans Por ti me casaré - Ramazotti
Hey bruidjes in spe, ik trouw in oktober en heb eindelijk een liedje gevonden dat ik echt mooi vind voor onze openingsdans. Maar ik wil jullie mening eens weten, wat vinden jullie ervan als jullie het voor het eerst horen? Ik twijfel tussen dit of 'p...
Andere Reacties: 2 27-8-2008 20:56:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...