Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sigrid
bedankkaartjes
Hoi allemaal,"U bent reeds 4 dagen gehuwd!" Amai... :-) Veel foto's hebben we nog niet, maar ik begin stilaan aan de bedankkaartjes te denken. Wie heeft deze ook zelf gemaakt? Kennen jullie sites waar ik terecht kan?Groetjes,Sigrid
Andere Reacties: 4 27-8-2008 16:05:07

Sabrina
huwelijksreis ??? met kindjes van 5 en 9 jaar
hallo, wij trouwen volgend jaar in juli en begin stilletjesaan te kijken voor ons huwelijksreis.Onze kindjes van 5 en 9 gaan mee en daarom zou ik graag niet te ver vliegen bv een 4 uur maximum.Nu dacht ik aan Cyprus of de canarische eilanden , is er ...
Huwelijksreis Reacties: 8 27-8-2008 15:52:25

dorien
fotografie Luna: ervaring?
Hallo bruidjes en bruidegommen!Wij zijn op zoek gegaan naar een fotograaf voor ons huwelijk en het platinum pakket dat Luna aanbiedt zegt ons wel iets.Heeft iemand ervaring met deze fotograaf? Zowel positieve als negatieve reacties? groetendorien
Andere Reacties: 4 27-8-2008 15:45:10

Leen
Trouwkleed
Hallo iedereen,Ik zit met een klein probleempje. Mijn dooppeter (broer van mijn pa) verkoopt bruidskledij. Nu ben ik al eens gaan kijken op verschillende websites en ik ben helemaal weg van de collectie van Linea R. Nu is het wel zo dat mijn peter di...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-8-2008 15:35:26

Lientje
formaat
Zijn er nog mensen die werken met zo'n lange smalle uitnodiging die je openvouwt. Ik heb echt zo iets heel lang smal voor ogen, ik denk wel zo breed als een normaal a4blad. We zouden ze echter graag zelf maken maar om dan toch de kosten van drukken e...
Uitnodigingen Reacties: 2 27-8-2008 15:24:04

Sophie
DJ
Hoi, ik ben nog op zoek naar een geschikte DJ voor ons huwelijksfeest volgend jaar in juni in de streek van Gent, zijn er mensen die suggesties kunnen doen?Groetjes!Sophie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 27-8-2008 15:23:48

Katrien
toffe bus als trouwvervoer
Ik ben op zoek naar een toffe bus (oldtimer bus, oude schoolbus, partybus,...)die ongeveer 20 personen vervoert van thuis naar het gemeentehuis en de kerk en weer terug naar huis. Locatie: Maaseik.(Totale afstand: ongeveer 5 KM)Ik heb al verschillend...
Andere Reacties: 1 27-8-2008 15:12:46

tinneke
liedjes mis
heeft iemand soms leuke voorstellen of enkele ideeën voor toffe liedjes voor tijdens de misviering? alvast bedankt!!
Andere Reacties: 3 27-8-2008 15:03:31

Gwen
Prijs (proef)kapsel en -makeup
Hello,Een vraagje rond de prijs van proefkapsel en -make up en voor de dag van het huwelijk zelf: hoeveel betalen jullie hiervoor?Ik heb nu een offerte gekregen voor:35 euro proefkapsel (ik veronderstel dat we dan samen verschillende kapsels zullen p...
Andere Reacties: 4 27-8-2008 14:56:12

Laura
Papieren zakdoeken met huwelijkstekening op gezocht
Hey,Aangezien er zeker traantjes zullen vloeien, ben ik op zoek naar papierenzakdoekjes met een huwelijksafbeelding of dergelijke op. Ik kan deze spijtig genoeg enkel vinden op Nederlandse sites... Weet er iemand waar je ze hier kan vinden?Groetjes,L...
Andere Reacties: 3 27-8-2008 14:51:25

Laura
Hof Van Reyen - Boechout - 18 juli 2009
Hey,Ik ben op zoek naar het ander bruidje dat op 18 juli 2009 de andere feestzaal in het Hof van Reyen heeft geboekt. Kwestie dat we samen naar de grote dag kunnen uitkijken...Groetjes,Laura xxxhttp:\\laura-bert.bruiloftsite.nl18 juli 2009
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-8-2008 14:49:20

Kim
Huwelijsknacht
Voor degenen die niet op reis vertrekken spenderen jullie je huwelijksnacht thuis of in een hotel?Zijn er voorbeeldjes van leuke mooie hotels? Niet te ver regio Oost-Vlaanderen - Vlaams BrabantTnxKim12-09-2009
Andere Reacties: 11 27-8-2008 14:38:34

marijke
locatie feestzaal limburg
hallo,wij trouwen in de zomer van 2009.Datum zal afhangen van de zaal. Maar momenteel heb ik geen enkele zaal waar ik echt wild van ben. we zijn maar met 50 mensen en willen het intiem houden, maar ik wil wel een grote tuin waar het feest bij mooi we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-8-2008 14:20:22

Liesbeth
Kerkelijke viering
Hey bruidjes,Is er toevallig nog iemand die gaat trouwen of getrouwd is in de parochie van Egenhoven? Heeft iemand een idee van de kostrpijs voor een kerkelijke viering?Bedankt voor jullie reacties.Groetjes,Liesbeth20/06/2009
Locaties - Viering Reacties: 1 27-8-2008 14:18:14

Kim
Draaiboek
Zou er mij iemand een voorbeeldje kunnen mailen van een draaiboek?kdesutter@techdata.beBedanktKim
Andere Reacties: 3 27-8-2008 13:40:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...