Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katleen
Ervaring met Jurgen Doom?
Ik heb een vraagje, heeft er iemand ervaring met de huwelijksreportages van Jurgen Doom?Op zijn website spreken de foto's mij wel aan, maar ik heb geen idee van zijn prijzen (die geeft hij alleen in een persoonlijk gesprek door).Dus als iemand ervari...
Fotografie Reacties: 3 31-8-2008 20:12:26

Cindy
'verre ' familie
Hallo iedereen, wij trouwen op 4 juli 2009, maar we zitten nog met een 'probleem'. De familie van mijn vriend woont op 80 km van bij ons. Nu zitten we in met de planning. Voor 's middags te eten, willen we alleen de dichte familie uitnodigen. Waar bl...
Andere Reacties: 6 31-8-2008 20:09:51

martine
trouwkleed voor bijkomende receptie?
Hallo, ik had graag eens jullie mening. We zijn vrijdag getrouwd en het feest was in beperkte kring; met familie gaan eten en wat gezellig babbelen en er werd een beetje gedanst. Donderdag geven we een receptie voor vrienden en collega's. Zou ik dan ...
Andere Reacties: 10 31-8-2008 19:58:53

Kim
Te koop: Witte paraplu's
Hallo bruidjes,Onze dag zit erop na een jaar van druk voorbereiden. Het was gewoon prachtig. We hebben van elk moment genoten. Gelukkig hadden we ook mooi weer. Wij hadden wel 8 grote witte paraplu's voorzien voor het geval dat het zou regenen, maar ...
Andere Reacties: 4 31-8-2008 19:02:42

nathalie
te koop: tiara en mandjes
Hoi bruidjes to be, mijn dag zit erop en het was zalig. ik heb hier nog bloemenmandjes, gewone mandjes en een tiara liggen die ik zou willen verkopen. Als je interesse hebt, laat iest weten, ik woon in Tienen. Groetjes,Nathalie.
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-8-2008 18:50:00

vanessa
trouwjurk
Hey,Ik heb vrijdag mijn eerste bruidswinkel gedaan en heb mijn kleed gevonden.Het is een prachtig kleed, het is er eentje van Cymeline. Ik ben naar Outlet La Sposa geweest. De kostprijs is minder dan de helft of in een gewone bruidsboetiek. Het is er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 31-8-2008 17:02:38

Leen
Fotograaf regio Brugge
Hallo, wij zijn op zoek naar een goede fotograaf voor ons huwelijk op 11/07/09. Kunnen jullie mij een paar ideetjes geven?Bedankt!
Fotografie Reacties: 11 31-8-2008 17:02:07

marjan
MUZIEK
hey,Kent er iemand een mooi instrumentaal intrede lied???Welke liedjes hebben jullie in de kerk gebruikt(live gezongen)?groetjes marjan18/07/09
Muziek - Live Reacties: 4 31-8-2008 16:31:49

David
Binnenlocatie regio Lanaken-Bilzen-Genk
Hoi, wij trouwen op 13 september en zoeken nog een binnenlocatie voor trouwfoto's. Graag iets anders dan de mijngebouwen van Waterschei.Bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 3 31-8-2008 16:17:03

Christina
suiteproblemen
Ik lig met iets op mijn lever...Mijn mama is 4,5 jaar geleden gestorven en nu mijn grote dag eraan komt, mis ik haar (haast onmogelijk) nog meer. Mijn vader heeft sinds 2 jaar een nieuwe vriendin die hij heel graag ziet en daarvoor ben ik ook heel bl...
Voorbereiding Reacties: 8 31-8-2008 16:07:42

elke
trouwdatum
hoi!wij hebben een hele leuke vierkantshoeve gevonden om te trouwen maar tot eind oktober 2009 zat die volledig vol. We hebben nu een optie voor 24/10/2009 maar vinden dit misschien tot wat "laat" (o.a. het weer...alhoewel in Belgie je dus ...
Locatie Reacties: 11 31-8-2008 13:46:32

Floddermousie
Goede lingeriezaak omg Leuven?
Hallo iedereenIk ben op zoek naar een professionele lingeriewinkel in de omgeving van Leuven - Aarschot -... Vlaams Brabant dus.Ik moet namelijk mijn bruidslingerie kopen, en dat is in mijn geval niet eenvoudig want mijn bh maat is 80E dus een grote ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 31-8-2008 13:29:37

Floddermousie
Bruidskleed gekozen bij Maxims' Couture
Hallo iedereenDeze week ben ik samen met mijn moeder en mijn schoonzus eindelijk mijn trouwkleed gaan kiezen. We zijn naar Maxims' Couture in Aarschot gegaan en ik ben heel tevreden over deze winkel.Langs buiten lijkt deze winkel niet zo groot maar z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-8-2008 12:59:06

Kay
Trouwringen gekocht
Gisteren hebben wij Fede di oro onze trouwringen gaan kopen.We zijn super content ook van de mensen ginder. Enkel moeten we nog lang wachten op onze ringen omdat we pas op 22/08/2009 trouwen ( ze hadden ons aangeraden om ze nu al te bestellen vanwege...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 31-8-2008 11:18:37

joris
ervaringen met kasteel van lebbeke ???
hey allemaal hebben deze locatie op het oog.graag wat ervaringen van mensen die er al een trouw hebben meegemaakt.alvast bedankt!mvg
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 31-8-2008 11:15:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...