Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karen
locatie fotoreportage (Zwijndrecht - Massenhoven)
Hoi iedereen,Volgend jaar trouwen wij en we zijn nog op zoek naar een mooie locatie voor onze fotoreportage.We trouwen in Zwijndrecht. En ons avondfeest is in Massenhoeven.Dus een locatie die daartussen ligt zou perfect zijn... Iemand ideetjes? Zowel...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 1-9-2008 9:48:21

Karen
30/08 dansfeest La Grange
Hoi, vorige zaterdag ging ik naar een huwelijksfeest in La Grange. Wij trouwen volgend jaar ook en geven ons avondfeest in La Grange. sommige mensen hier op het forum vroegen me om hen op de hoogte te houden hoe het gewwest was... Dus daarom dit beri...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-9-2008 9:43:15

Mieke
niet al te enthousiaste moeder
hallo iedereen,er moet mij iets van het hart. Mijn vriend en ik hebben in mei aangekondigd dat we volgend jaar op 15 mei huwen. Ik had zo gehoopt dat mijn moeder bij mijn huwelijk even enthousiast zou zijn als bij het huwelijk van mijn zus. Helaas, d...
Andere Reacties: 5 1-9-2008 8:33:08

Sofie
Site Ik-Trouw.org
Kan het zijn dat die site platligt?Ik kan er niet meer op..Nu kan ik enkel maar hopen dat jullie er ook niet opraken, anders heeft mijn baas die site geblokkeerd.. :(Liefs
Andere Reacties: 14 1-9-2008 8:06:39

Vicky
trouwen en kindjes
HalloIk heb een vraagje voor bruidjes die kort geleden of al langer getrouwd zijn :ik denk dat de meeste bruidjes ook met kindjes 'bezig zijn' vandaar mijn vraag :hoe lang na jullie huwelijk zijn jullie gegeaan voor een kindje en hoe lang heeft het g...
Andere Reacties: 11 31-8-2008 23:03:06

veronique
TE KOOP Trouwkleed Rembostyling Assisi collectie 2008
Dag bruidjes,Mijn trouwdag op 080808 was fantastisch! Spijtig genoeg is het alweer voorbij... Het kleed dat ik droeg vond iedereen zeer mooi omdat het eenvoudig, maar toch iets speciaals had. De top heeft twee halters met steentjes, eentje rond de ne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-8-2008 21:49:33

franca
huur costuums heren limburg
hallo wie kan me vertellen waar ik mooie costuums kan huren voor mijn aanstaande en de rest van de heren, ergens in limburggrtjs
Andere Reacties: 3 31-8-2008 21:28:55

janne
fotolocatie
Hallo!Zijn er nog onder jullie die ideetjes hebben voor fotolocaties?liefst in de omgeving van kortrijk,zowel binnen- als buitenlocatiesIk heb niet veel tijd meer en zou toch graag een leuke locatie vinden
Andere Reacties: 2 31-8-2008 21:08:19

Kathleen
06/09/08
Zijn er nog koppels die nu zaterdag 06/09/08 gaan trouwen? Ik heb de indruk dat we nog veel moeten doen, allemaal kleine dingen. Mijn vriend zit ondertussen rustig tv te kijken en te computeren. Hij vindt dat er geen haast bij is, grrr. We hebben no...
Andere Reacties: 12 31-8-2008 21:03:45

cindy
vrijgezellen avond
hallo iedereen heb net een zwaar weekend achter de rug .Heb mijn vrijgezellenavond gevierd en dat hebben we dan ook maar goed gedaan.Had daar eigenlijk niet zoveel zin in omdat ik niet wist wat ik moest doen.Maar zaterdag was de dag daar ik kreeg een...
Ideeën Reacties: 2 31-8-2008 20:41:38

cindy
vrijgezellen avond
hallo iedereen heb net een zwaar weekend achter de rug .Heb mijn vrijgezellenavond gevierd en dat hebben we dan ook maar goed gedaan.Had daar eigenlijk niet zoveel zin in omdat ik niet wist wat ik moest doen.Maar zaterdag was de dag daar ik kreeg een...
Ideeën Reacties: 0 31-8-2008 20:41:32

KAtrien
Binnenlocaties Regio OOSTENDE
Op 13 september is onze dag daar. De kriebels zijn al aanwezig. Als fotolocatie hebben wij het Maria Hendrikapark in Oostende voorzien. Gezien het typische Belgische weer zou het misschien beter zijn dat we ook een binnenlocatie voorzien. Heeft er ie...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 31-8-2008 20:35:35

KAtrien
Binnenlocaties voor foto's
Op 13 september is onze dag daar. De kriebels zijn al aanwezig. Als fotolocatie hebben wij het Maria Hendrikapark in Oostende voorzien. Gezien het typische Belgische weer zou het misschien beter zijn dat we ook een binnenlocatie voorzien. Heeft e...
Fotografie Reacties: 0 31-8-2008 20:22:08

Anne
Bart Meeus
Iemand hier ervaringen met Bart Meeus, zijn foto's vind ik prachtig. Wat is zijn prijs?Groeten Anne
Andere Reacties: 1 31-8-2008 20:17:09

Gwendolyn
prijs trouwjurk
Iemand enig idee hoeveel een trouwjurk van garamaj kost?op internet vind ik nergens prijzen. iemand die een site weet waar je prijzen van diverse merken trouwjurken kan vinden?alvast bedankt!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-8-2008 20:13:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...