Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
06/09/2008
Hallo allemaal,zijn er bruidjes van nu zaterdag?? Mensen met zenuwen?? ik heb mijn zenuwen wonderbaarlijk onder controle, ben vrij relaxed en het voelt of ik de hele wereld aankan ... hoop maar dat dit gevoel blijft duren want als ik eens in paniek g...
Andere Reacties: 7 1-9-2008 21:28:33

Stefanie
Joka kaarsenatelier Roeselare
Vandaag reeds de 3de! mail gestuurd naar Joka om bevestiging te vragen of onze kaars zal klaar staan, ze zeker niet wordt opgestuurd en of men kan bevestigen of de verzendkosten terug worden betaald aangezien ik geen kasticket heb ontvangen. (het st...
Andere Reacties: 5 1-9-2008 21:10:30

Marie-Anne
vervoer familie
Wij trouwen op 30 mei 2009 om 11u en aangezien we een 'lange-afstands-koppeltje' ;-) zijn, hadden we graag voor de familie een bus ingelegd. We wonen op anderhalf uur rijden van elkaar en trouwen in de woonplaats van mijn toekomstige (dat op 30 mei o...
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2008 20:25:27

Ilse
Molenhof te Ravels - menu????
Hoi!wij geven volgend jaar ons huwelijksfeest in het Molenhof in Ravels. Nu zijn we er nog niet echt uit over wat we gaan eten.Heeft er iemand ervaring met menu's van daar? Ik denk dat er vooral met bufetten wordt gewerkt ... maar heeft er iemand mss...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-9-2008 19:56:40

Els
Feestzaal 'De Bakker' - Rijkevorsel
Hoi allemaal,in onze zoektocht naar een betaalbare zaal, zijn we terechtgekomen bij feestzaal 'De Bakker' in Rijkevorsel... Heeft iemand al een feest meegemaakt of gehouden in deze zaal??? Alle ervaringen zijn welkom!!!Groetjes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-9-2008 19:48:16

Wendy
koortsblaas
halloik baal er zo van, ik heb een koortsblaas aaarrhhggggg. We trouwen 13/09/08, hopelijk is het tegen dan verdwenen. Ik heb nu zo'n plakkertjes gekocht om er op te doen en een zalf voor extra! Zovirax helpt alleen als het niet uitgebroken is ......
Andere Reacties: 10 1-9-2008 19:16:35

Sarah
volvo lenen v verdeler
HalloIk had graag jullie ervaring gehadIk heb vandaag gemaild en we mogen een volvo lenen van een verdeler maar heeft iemand daar ervaring mee?hoelang mag je hem houden?enzo..alvast bedankt!groetjessarah
Andere Reacties: 8 1-9-2008 18:25:02

Gitte
Trouwkleed linea rafaelli te koop
Dag lieve bruidjes,Ik verkoop mijn trouwkleedje van ons huwelijk op 16/08/2008! Na een mooie dag beleefd te hebben in dit kleedje zou het leuk zijn om er een ander bruidje ook in te zien stralen! :-) Mijn normale kledingmaten zijn 36 boven en 38 onde...
Andere Reacties: 3 1-9-2008 18:02:30

Rob
TE KOOP Bruidsjurk Les Mariées d'Elodie
Hallo, ons trouwfeest is achter de rug, mijn bruidskleed is te koop! Het is een ivoorkleurig kleed, maat 42 en niet geretoucheerd, dus in originele staat. Het is gereinigd in de droogkuis en in perfecte staat. Foto's vind je op ebay: http://cgi.benl....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 1-9-2008 17:47:39

Rob
TE KOOP Bruidsjurk Les Mariées d'Elodie
Hallo, ons trouwfeest is achter de rug, mijn bruidskleed is te koop! Het is een ivoorkleurig kleed, maat 42 en niet geretoucheerd, dus in originele staat. Het is gereinigd in de droogkuis en in perfecte staat. Foto's vind je op ebay: http://cgi.be...
Andere Reacties: 0 1-9-2008 17:44:20

ellen
teksten viering
hallo allemaal, ik zit hier met een serieus probleem. ik ben volop op zoek naar teksten (gedichten) die kunnen gebruikt worden tijdens de ceremonie. het meeste schrijf ik zelf maar tja... ben ook geen tom lanoye hé. de ceremonie is echter niet c...
Andere Reacties: 2 1-9-2008 17:31:54

patrick
Binnenlocatie omgeving bierbeek/oud-heverlee
20 september is de dag. Ik zoek nog een locatie (vooral) binnen / buiten in de omgeving Bierbeek / Oud-Heverlee, ....grtjsPatrick
Locaties - Fotografie Reacties: 4 1-9-2008 17:24:50

Veronik
Happy Music,... Partysound,...
Hoi helpertjes, ;-)tot nog toe is alles me al goed gelukt om mijn huwelijk in elkaar te steken.Juist die dj,... ??!! Ik twijfel ontezettend.Je leest hier wel goede commentaren over partysound en happy music,.. maar langs de andere kant lees ik dan, d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 1-9-2008 15:32:21

doortje
thema kerkelijk huwelijk
Hallo bruidjes,Ik ben op zoek naar een passend thema voor onze huwelijksviering. Heeft er iemand ideetjes?groetjes doortje
Ceremonie Reacties: 1 1-9-2008 15:25:29

vanessa
wit kostuum bruidegom
dag bruidjes, zijn er ook onder jullie waarvan hun ventje overweegt in een wit kostuum te trouwen?en kopen jullie dit of huren jullie dit?alsook denk ik dan aan de kleur van het kostuum, je hebt 'wit' en 'wit'...mijn trouwjurk is ook naar de redelijk...
Andere Reacties: 8 1-9-2008 15:09:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...